سلام یه بچه ی ۸ ماهه دارم و شیر خودمو بهش میدم تواین چند وقت خیلی لاغر شدم میتونم از پودر چاقی جینسینگ استفاده کنم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرلاک
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. نوزادم شش ماهش تمام شده. ایا سرلاک بدم بهش برای غذای کمکی یا خیر، چون نوزادم تپل هست، میگن اگه سرلاک بخوره چاق تر میشه. چیکار کنم؟ ممنونم
- سرماخوردگی کودکان
سلام پسرم ۱۳کیلو گلودرد داره هنوز به عفونت وتب نرسیده فقط سرفه داره چه شربتی براشون بهتره؟
- گلو درد
سلام پسرم الان ۴ روز گلو درد داره شربت ضد سرفه دادم براش ولی اثری نداشت
- اگزمای نوزاد
با سلام دکتر برای نوزاد دوماه و نوزده روزم به خاطر اگژما پماد الیدل و مگاکورت تجویز کرده ، اول ابنکه اگه به مدت سه هغته الیدل را مصرف کنم ضرری نداره چون نوشته بود جایی در دراز مدت باعث سرطان پوست میشه ، دوم اینکه مگاکورت کورتون قویه استفاده کنم یا نه ، سوم اینکه میشه با این کرم الیدل یه پماد نرم کننده ومرطوب کننده به نام یویسکین آ. را برای نرمی پوست نوزادم بزنم تداخل نداره ؟ ببخشید جواب در پایین سوالم نیست
- لکه پوستی
سلام اقای دکتر دختر من ۲ سال و ۹ ماههشه الان ۳ هفتس ۳تا لک سفید کوچیک افتاده روی صورتش بردم پیش متخصص پوست گفت یه چیزی شبیه شوره سر بعد پماد ساختگی کلوتریمازول و گلیسیرین و تریامسینولون داد ۲ هفته زدم ولی تغییری نکرده
- واکسن ۱۸ ماهیگی
سلام از اون روزی که واکسن زدم پسرمو خیلی سخت نفس میکشه انگار پلیپ داره دماغش
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
- سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید. مادری که دچار سرماخوردگی شده است و احساس کسلی دارد چه کاری میتواند انجام بدهد که سرماخوردگی به کودک سرایت نکند ؟چه دارو و مواد غذایی و میوه ای برای پیشگیری به کودک بدهد ؟ با تشکر
- آمدن خون از سینه
باسلام.پسرم یکسال و نه ماه سن داره و یک هفته ای میشه که متوجه شدم از نوک سینه سمت راستش خون میاد.به لباسش چند قطره خون می بینم
- نوزاد
دخترم سه ماهه هست ابریزش بینی صداگرفتکی و سرفه داره
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- مصرف چرک خشک کن
سلام دکتر شب بخیر،پسر ۷ ساله و پسر ۸ ماهمو بردم دکتر به پسر بزرگم آموکسی سیلین۲۵۰ و به پسرکوچیکمازیترومایسین ۲۰۰ داد ،دو بار به فاصله ی نیم ساعت آزیترو دادم به بچه ۸ ماهم هر دوبارشو اورد بالا ولی از آموکسی سلین دو سی سی دادم دیگه بالا نیاورد ،اشکال نداره تا ۵ روز روزی دو سی سی از همین آموکسی ۲۵۰ بهش بدم؟؟
- سلام وحترامات تقدیم شما محترم من بچه را ختنه کروم از پماد بتامتازون ان استفاده کنم نواقص ندادر
- لرزشهای پای کودک
سلام آقای دکتر علت لرزیدن پای نوزاد از چی میتونه باشه قبلاً نبود الان دوروزه دارم میب ینمش
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- رشد جسمی نوزادان
پسر من در هفته 35با وزن 2250،قد47،دورسر33بدنیا آمد الان که یازده ماهش هست وزنش 8500،قدش 69،دورسرش44میباشد میخواستم بدونم پسرم نارس محسوب میشه وایا از نظر رشد جسمی کوچکتر از کودکان هم سن وسالش وترم میباشد؟برای اضافه وزنش باید چکارکنم
- رفلاکس نوزاد ورگه های خون درمدفوع نوزاد
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر ،پسر من 4ماهشه شیرخشک ببلاگ ای آر با گیگوز بهش میدادم یه چند روز گیگوز گیر نیومد بیومیل دادم اسهال کرد باز گیگوز که گیر اومد گیگوز و ببلاگ ای آر بهش دادم ولی اسهالش اصلأ بند نمیاد چیکار کنم ؟
- شیرخوردن
سلام آقای دکتر نوزادم فرمودین هرسه ساعت 60 سی سی یخوره دلی به محض اینکه میخوره عادت کرده پشتش شیر مادر بخوزه اشکالی نداره؟
- سلام دخترم سه سالشه با قد ۹۲ ووزن ۱۲ کیلو آیا نیاز داره به کار غدد ببرم

