Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن دستمال
سلام نوزاد ده ماهه ام یه تکه دستمال کاغذی از این دستمال کاغذی طرح دارها خورد مشکلی پیش نمیاد؟
- با سلام.کودک شش ساله ی من مدت زیادیه مبتلا به سردرد و پیشانی درد شده.به چشم پزشک هم مراجعه کردم ولی خدا رو شکر مشکلی نداشت.پزشک اطفال هم احتمال میگرن دادن.اما داروهایی که تجویز کردن ،تاثیری در بهبود دخترم نداشته.نگران حال دخترم هستم.میشه راهنماییم کنید؟
- التهاب واژن کودک
سلام آقای دکتر دختر من ۳سال و ۸ ماهش وقتی میبرمش حمام و با شامپو بچه آلت تناسلیشا میشورم خیلی گریه میکنه و میگه میسوزه چیکار کنم؟
- علت شیرخشک نخوردن نوزاد دربیداری وخوردن شیرخشک درخواب چیست
- مسکن
سلام دخترم 5ماهشه سردردوگردن دردشدیددارم میتونم قرص نوافت بخورم؟
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
- زردی نوزاد
باسلام.نوزاد من زردی داشته رو ۱۱بوده بعد ۴۸ ساعت در دستگاه آزمایش دادیم نظر شما چه هستش Upto1day<8.8 Upto2day1.3_11.3 Upto3day0.7_12.7 4_6days0.1_12.6 <1month0.2_1.0 Adults0.1_1.2
- تغذیه درسرماخوردگی
سلام دکترخداقوت ببخشید میشه هنگام سرماخوردگی به کودک موز داد پسرم دوسالست و خیلی دوست داره نمیدونم خوب براش یا نه؟متشکرم
- علایم عفونت
سلام آقای دکتر من امروز در مورد عفونت کلیه از شما سوالی داشتم فرمودید باید نوزاد آزمایش بدهد جسارتا یه سوال دیگه هم داشتم میخواستم بدانم در نوزاد پنجاه روزه علائم عفونت چیست؟
- فابیسم
باسلام،پسر ۱۲ ساله دارم سرما خورده فابیسم دارد شربت پروین ضرر دارد یا خیر
- سکسکه
سلام،پسرم نزدیک 4 ماهشه از وقتی ب دنیا اومده سکسکه میکنه گاهی روزی دوبار 2،3 دقیقه،یکبار پیش متخصص بردم گفتن رفلاکس داره شربت رانیتیدین داد چندروز بیشتر ندادم،الان چکار کنم آیا اشکالی نداره و خود ب خود خوب میشه یا ببرمش پیش متخصص و اصلا دلیل سکسکه چی هست؟
- کم خونی داسی شکل
دختر چهار ساله که مبتلا به سایکل سل هست چند دوز واکسن پره ونار ۱۳ بایستی تزریق کنه؟ و با چه فاصله ای؟ ممنونم
- سلام پسرم یکساله هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره اما نمیتونم پیدا کنم این شیر رو تو هیچ داروخانه ای نیست جایگزین این شیر چی باشه بهتره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- آمپول دگزا برای کودک 7ساله
با عرض سلام وخسته نباشید با علائم آنفولانزا دکتر 2عدد آمپول دگزا تجویز کرده با این توضیح که پسرم سابقه تشنج با تب داره 3بار والان دارو ضد تشنج مصرف میکنه آیا مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- سلام خسته نباشید ی دختر یو و نیم ساله دارم تمام دهنش آفت یا همون برفک زده صداشم یکم گرفته همراه با تب 38درجه هیچی نمیخوره چه دارویی خوبه دنش زودتر خوب بشه
- برای بچه سه ساله سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت تجویز کردن تا چند روز باید بخوره؟
- کودک7ماهه دارم
کودک7ماهه من دختراست وچندوقتیه ک بیقراری میکنه ودکترهم بردیم معاینه کردشربت بروفن وشیاف125برای کودکان داده والبته تب هم داشت میخواستم بدونم علت بیقراری واینکه یک دفعه ازخواب بیدارمیشه وگریه چیست؟
- سلام من قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
سلام قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
- گریه نوزاد ۴ ماهه وشیرنخوردن
سلام من یه پسر ۴ماهه دارم که حدود ۳ هفته است که گریه شدید داره وبه زور شیر مادر رو می خوره که دکتر گفت رفلاکس دارهوپودر امپرازول داده ولی اصلا تاثیری نداشته لطفا راهنمایی ام کنید
- مدفوع سفید
سلام. مدفوع بچه ۲ سال و ۴ ماهشه کرم رنگه... ازمایش مدفوعش rbc۲ -۳ ...wbc ۱-۲ آیا نگران کننده است؟ کیدی لاکت زینک میخوره چون اولش اسهال داشت ببخشید الان یبوست یا ترکیب ابکی و سفت هست مدفوعش... لازمه پود کیدی لاکت رو ادامه بدم

