Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نحوه دادن دارو
سلام پسرم سرما خورده ۷سالشه سینه اش خلط داره قرص سفکسیم ۲۰۰چطوری بخوره
- آلرژی به دارو
سلام خسته نباشید. پسرم گلوش عفونت کرده بردم هفده شهریور بهش اموکسی کلاو ۶۲۵ دادن. الان سه روزه میخوره از امروز بدنش خارش گرفته. کوچولو کهیر میزنه. یبارم چند ماه پیش اموکسی کلاو خورده بود چند روز بعدش خارش و کهیر داشت. ممکنه به اون انتی بیوتیک الرژی داشته باشه؟ چیکار کنم؟ مشکلی نداره ادامه بدم؟ دیدم خارش داره شربت هیدروکسی زین هم دادم بهش
- سرفه هاي خلط دار
وقت بخير براي سرفه خلط دار براي كودك ٤ ساله كه شب ها بيشتر اذيته جه دارويي پيشنهاد ميدين؟
- خارش سر و صورت و عرق سرو
- شربت زینک
سلام یک ماه پیش دخترم اسهال داشت دکتر برا کودکم 2سالشه شربت زینک گلو کونات 5میلی تجویز کرد الان مثل همون شربت گیرم نیومد شربت زینکو هلث 10میلی گرم گرفتم میخواستم ببینم اشکال نداره بهش بدم
- شربت سیتریزین
آیا مصرف شربت سیتریزین هر۱۲ساعت دو ونیم سی سی برای کوددک دو ونیم ماهه ضررنداره میشه استفاده کرد
- چربی خون بالا و چاقی
پسری 9 ساله دارم که از چاقی رنج می برد. اخیرا در آزمایش خون، کلسترولش 264 و تریگلیسیریدش 316 بوده است. متخصص اطفال دارو برایش تجویز نکرد و فقط پرهیز غذایی را پیشنهاد کرد. نزد متخصص غدد اطفال رفتیم، ایشان 200 قرص امگا 3 و 100 قرص ازیتیمایب و 10 قرص ویتامین دی 3 برایش تجویز نمود. ممنون می شوم چنانچه لطف فرموده و نظر خود را در باره مصرف این داروها بفرمایید.
- شربت مولتي ويتارکس
سلام آقاي دکتر آيا شربت مولتي ويتارکس براي کودک يک ساله خوب است؟؟
- سلام دخترم سه سالشه با قد ۹۲ ووزن ۱۲ کیلو آیا نیاز داره به کار غدد ببرم
- نگهداری دارو
سلام . شربت تایلوفن تا چند روز بعد از باز شدن و نگهداری در یخچال قابل استفاده می باشد ؟
- آلرژی و کهیر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه آلرژی داره گاهی کهیر میزنه و در حال مصرف شربت هیدروکسی زین هست هفته ای ۵ سی سی اما چند روزه که به شددددت کهیر میزنه انگار علائمش برگشته و دوز شربت ش رو باید بیشتر کنم خاستم بپرسم تا چه مقدار میتونم بهش بدم و چند میل و روزی چند بار ؟ شش سالشه و ۲۰ کیلو هست
- خلط در مدفوع کودک چهارساله
سلام پسرم چهارسالشه چند وقتیه تو مدفوعش خلط میبینم بردم دکتر آزمایش مدفوع انجام داد همه چیز نرمال بود نه خون دیده شد نه عفونت نه چربی نه چرک و انگل حتی تو آزمایش موکوس هم ندیدن پس چرا بازم خلط هست امکان داره پسرم از شکلات ژله ای جدیدش اینطوری میشه و آلرژی داره خیلی نگرانم البته حال عمومیشم خوبه و مشکلی نداره نه دلدرد و سردرد و اسهال استفراغ پس مشکل چیه
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دوتا دختردترم یکیشون۵سالش تمام شده واون یکی ۳ساله نیم،بردم دکتر واسه دوتاشون شربت آموکسی سیلین ۱۲۵نوشته ولی مقدارشو ننوشته،سرما خوردن وتب دارن میشه لطف کنید بفرمایید چ مقدارباید بهشون بدم
- درمان اسهال کودک یک ساله
پسرم ۱۴ماهه است و سه روزه اسهال شده علایم دیگه ای هم نداره کیدی لاکت دادم تاثیر نداشت
- دندون در اوردن
سلام خسته نباشید ایا بچه تو سن هشت ماهگی دندون درمیاره و ایا تب متوسط رو به بالا میگیره و اسهال میشه
- خارش مقعد کودک
با عرض ادب پسرم تحت نظر شماست و پرونده داره پیشتون ،چند روزه متوجه شدم کودک دچار خارش مقعد شده سنش هم نزدیک سه ساله وفابیسمه چه دارو و یا قرصی رو آقای دکتر تجویز میکنید؟
- شب ادراری
سلام دختر من27ماهشه از 18ماهگی خودم میبرمش دستشویی الان خودش یه وقتایی میگه یه وقتایی هم یادش میره قبلا شب ها جاش خشک میموند تا صبح الان یکی دو هفته هستش شبا پوشکش میکنم جاشو خیس میکنه. شب خیس کردنش نسبت ب سنش طبیعی هستش ؟
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه

