Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف پا و سفیدی زیاد چشم.
پسرم ۷سالشه.و سفید چشم بیش از حد داره .کف پاش هم زرده همیش
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۸سالشه زود ب زود مریض میشه واکسن آنفولانزا هم زدن بهش ولی یه ماه نمیشه سرماخوردگی شروع میشه و سرفه های شدید داره دکترا میگن آسم خفیف داره دو روزه سرفه هاش شروع شده امروز ب تجویز پزشک آموکسی کلا۶۴۳دادیم براش ولی سرفه هاش شدید شده ممنون میشم راهنماییم کنین چی براش خوبه؟؟
- ورم كليه
سلام دختررم يك سالشه يه هفته ميشه صبحها ادرارشو باگريه انجام ميده علتش چيه
- آیا میتوان به کودک تب دار شیرخشک داد؟
سلام آقای دکتر.شب بخیر. ببخشید کودک ۲۲ ماه ام تب و آبریزش و سرفه داره.در این حالت میتونم به ش شیرخشک بدم یا نه؟از دو ماهگی شیرخشک خورده چون شیر خودم کم بوده. متشکرم از پاسخگوییتون.
- دلیل تب 39درجه برای کودک
- تزریق امپول دگزا برا یکسال
دخترم یک ساله هس دکتر براش امپول دگزا یک دوم تزریق کرده ایا ضرر داره براش
- کرونا
سلام دختر ۲/۲ ماهه ام کرونا گزفته ریه ها درگیره اکسیژن ۹۲ دکتر طب کودکان امام خمینی کوآموکسی ملاو دادن بعد از ۷ نوبت مصرف رپز به ردز بدتر شد و ببرون رویی شدید و سوختگی پا شد رفتم دوباره قطع کردن الان آزیترومایسین دادن میترسم باز بیرون رویی شروع بشه با او آر اس کمی کنتر شده هر چند که جز شیر ده روزه چیزی نخورده بی اشتهای شدید،چیکار کنم آزیترو بدم ؟
- در رابطه با کودکان
کسی که در کودکی روی مصرف نکرده باشه میتونه در ۱۹ سال مصرف کنه و قدش بلند بشه
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون
- واکسن
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم واوسن انفلونزا بزنه بهتره یانه ؟ چه واکسنی و چند بار بزنه ؟ چون تاالان نزده بود
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- بوی بد دهان …
سلام آقای دکتر پسر دو ساله دارم از پنج ماهگی وقتی از خواب بیدار میشه خیلی دهنش بوی بد میده دلیلش چی میتونه باشه؟.
- خارش پا
دخترم پنج سالشه شبها خارش و سوزش داره در قسمت کف پا و انگشتای پا. من بتامتازون استفاده کردم ولی خوب نشد میخاستم بپرسم چیکار کنم؟
- سرفه شبانه
باسلام بچم دوسهروز پیش سرماخورده بود الان خوب شده روزا اصلا سرفه نمیکنه یا ب ندرت سرفه میکنه اما ب محض خابیدن سرفه هاش شروع میشه چیکارکنم سرفه هاش خلطیه
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- علت کش و قوس کودک دو سالم بعد از کوید
- تب
سلام آقای دکتر امروز راجع به تب بچه 2 سالم ازتون پرسیدم من آستامینوفن رو هر 6 ساعت 7ونیم میل بهش میدم بنا به دستور روی جعبه که نوشته 2تا 4 سال 7ونیم تا 10 میل حالا تقریبا 5ساعت از زمان دارو میگذره دوباره تن بچه داغ میشه چیکار کنم هر 4 ساعت بهش بدم همون 7ونیم میل رو؟
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- سلام خسته نباشید بچم 19 ماهش است در ناحیه مای بیبی اش هم از جلو و عقب خارش شدید داشت دکتر بهداشت قرص مبدازول داد ولی فایده نداشت دکتری دیگر شربت مینا پرازینداد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم
سلام خسته نباشید من بچم ناحیه ی مای بیبی هم عقب وهم جلو را خیلی خارش دارد دکتر قرص مبدازول وشربت داد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم بچم خیلی زجر میکشه پوستش زخم کرده
- استفاده از سفیکسم
سلام آقای دکتر برای دخترم که ۲سال و۸ماهشه چند سی سی از سفکسیم ۱۰۰ می تونم بدم

