Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- پاراکید
سلام آقای دکتر، برای واکسن چهارماهگی چه مقدار قطره پاراکید باید بدم؟ برای هفت کیلو بفرمایید، به میلی لیتر یا قطره ؟ هر چند ساعت
- بالا بودن آنزیم کبد در نوزاد
با سلام کودک 2 ماهه دارم که طی آزمایش تست کبدی 90 دارد و طی این 2 ماه اصلا وزن نگرفته و به پروتئین گاوی هم حساسیت دارد آیا این بالا بودن آنزیم کبد طبیعی است یا نیاز به درمان فوری دارد آیا خطرناک است .
- در دهان نگه داشتن غذا
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم که به تازگی غذایش را در دهان نگه میدارد و فقط نه ماه دارد و غذایش رقیق هم است چیکار باید کرد تا به این روش عادت نکند با تشکر
- تعداد قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من با توجه به آزمایشی که داده یک مقدار کمخونی داشت دکتر گفت بجای ۱۵ قطره بیست قطره آهن بده من هم قطره آهنشو عوض کردم و قطره لبپوسفر گرفتم حالا چند میل باید بدم والا یک میل این قطره خودم حساب کردم ۱۵ قطره هم نمیشد
- آیا پودر حشره کش دراز مدت باعث بیماری خطرناک مثل سرطان میشه؟
سلام، آیا استفاده از پودر حشره کش در دراز مدت ودر آینده تاثیر میزاره؟ آیا پودر حشره کش در دراز مدت باعث بیماری خطرناک مثل سرطان میشه؟ ایا استفاده از پودر حشره کش در منزل و برخورد آن با دست و پا خطرناک؟ خیلی نگرانم چون نوزاد ۳۸ روزه دارم و متاسفانه همسرم نسبت به رعایت نکات ایمنی بی خیال و من حساس شدم چون چند روز پیش تو آشپزخونه کنار آبچکان روی سینک و روی سرامیک پودر حشره کش ریخت ی بخشی از پذیرایی هم پودر حشره کش ریخت و ناخودآگاه با پوست در تماس بود و من میترسم خطرناک باشه چون موقع پاک کردنشون هم با دستم و پاهام برخورد داشت و حدود یک هفته میشد که پودر حشره کش در محیط مونده بود چون همسرم نمیزاشت حشره کش پودری رو پاک کنم و حتی موقع پاشیدن پودر دستش رو به گوشیم زد و دقیق نمیدونم دیگه دستش با کجاها برخورد داشت من نگران شدم ممکنه در آینده تاثیر بزاره رو بدنمون؟ نوزاد شیرخوار دارم شیر خودمو میخوره میترسم خطرناک باشه و خیلی نگرانم.
- خس خس قلب نوزاد
سلام وقت بخیر پسرم الان 4ماهشه یک ماهگی بردمش دکتر اطفال گفتش که سینه ش خس خس داره و ی صدای اضافه تو قلبشه دو ماهگی بردمش اکو گفت مشکلی نداره و هم چنان خس خس رو داره آقای دکتر بنظرتون مشکل از چیه و خوب میشه
- تغزیه
با سلام با توجه به اینکه فرنی از شیر گاو هم تهیه می شود وچونفرزند من به لبنیات حساسیت دارد میتوانم به جای شیر از آب استفاده کنم مقد ار دقیق آردبرنج برای روز اول شروع چقدر است وبعد از چند روز به آن بادام اضافه کنم ؟ باتشکر
- سرفه نوزاد۴ماهه
سلام آقای دکتر دخترم از دیروز سرفه میزنم صرفش مثل کسی که خروسک گرفته هست وبینیش هم خور خور میکنه امکان داره آنفلوآنزا گرفته باشه خواهر آنفلوآنزا داشته
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- یبوست نوزاد۰۰
با سلام نوزاد۹ماهه ای دارم که شیرخشک نان میخوره از ۶ماهگی که غذای کمکی ونان۲دادم (یبوست گرفته چه شیرخشکی خوبه همون نان۱ بدم مشکلی نداره؟؟؟
- یبوست کودک ۴ماهه
سلام پسر من یبوست داره الان 10روز هست مدفوع نکرده شربت لاکترز دادم شیافت زدیم هنوز جوابی نگرفتیم
- شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه
سلام نحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه چه مقدار و آیا عوارضی دارد. ممنون و سپاس
- غذا
سلام آقای دکتر من ۲هفته دیگر ۶ماه بچم تموم میشه چند وقت یک بار بهش فرنی میدادم الان سرلاک شیر و برنج میدم ۳روزه یک بار فرنی با آب درست کردم دادم خیلی گریه کرد شکمش سفت شده بود انگار گریه ی شدیدی میکرد و اجابت مزاج نداشت یه روز اما سرلاک میخوره اینجوری نیست به نظر شما فرنی براش سنگینه و نمیتونه هضمش کنه؟
- رشد کودک ۲ساله
ایا شربت ارژنین وجود داره و برای پسر بچه ۲ساله خوبه؟؟؟؟
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر من خیلی از خواب میپرد صدا نباشه علت چیه
- زینک سولفات
سلام دخترم ۶ ماهشه زینک سولفات چ مقدار باید بدم و تا کی باید ادامه بدم
- شربت زادیتن
سلام دکترخواستم بدونم ک بعدازبازکردن شربت زادیتن تاکی تاریخ داره بعدازچ مدتی فاسدمیشه واینکه واسه بچه نه ماهه ک تب داره علاوه برسوپ دیگ چ غذایی خوبه براش واینکه میتونیم موقه سرماخوردنش موزهم بش بدیم ممنونم
- رفلاکس
سلام .ببخشید اقای دکتر دختر من پنج ماه ونیم دارد .با وزن 6300 وزن تولد 2900 . هنوز غذای کمکی را برایش شروع نکرده ام فقط دوسه بار کمی نرم شده سیب درختی به او داده ام .الان چند روزیست که بعد از خوردن شیر رفلاکس دارد . چکارش کنم ؟؟ایا قطره ی کولیف یا گرمیچر تاثیری دارد بهش بدهم ؟؟
- کم شدن ادرار نوزاد
پسرم 3ماه و 20روزشه دو هفته پیش عمل جراحی کلیه داشته...کلیه سمت چپش مجاری خروجی اش مادر زادی تنگ بود ...دکتر جزینی عملش کردن... خب مشکلی نداشت عمل هم خوب بود ... چند روزی هست سرماخورده ...دو شب هم تب داشت...ولی الان دیگه تب ندارن...فقط حجم ادرارش خیلی کم شده ...روزی یکی دوبار شکمش کار میکنه سبز رنگم هست... به نظر شما آیا کم شدن ادرارش خطر داره یانه

