Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه من الان ٥ ماهشه لكهاي شير قهوهاي داره البته خانواده شوهرم همشون دارن ولي تعداد لكهاي دخترم خيلي زياد شده آيا درماني هس كه ازبين برن يا نه.؟ خيلي ميترسم
- معده
سلام آقای دکتر من نوزاد ۷۹ روزه ای دارم که از روز اول تولدش بعد هربار شیر خوردن ۲۰دقیقه روی دستام با زاویه ۳۰درجه نگهش میذاشتم تا شیر کاملا پایین بره و بالا نیاره همیشه تا به الان که حدود یک ربع یا ده دقیقه نگه میدارم نوزادم ۱۱روز دیگه ۳ماهه میشه میخواستم بدونم تا کی باید این روند رو ادامه بدم؟؟؟یعنی تا کی مری و معده نوزاد شل هست؟واقعا دیگه از پا در اومدم.
- زردی
سلام من بچم پنج روزش بودزردی گرفته بود بعدبردیم یک شب بیمارستان بستری شدخوب شدبه ماگفته بودن دوسه روزبعدبچمونوپیشه متخصص اطفال ببریم ببینش ولی مادقیق نمیدونم خیلی زودتریادیرترازاون موقعی که گفته بودن بردیمش پیش متخصص اطفال حالا میخواستم ببینم چون ماخیلی زودتریاخیلی دیرتربردیم پیشه متخصص اطفال ممکنه زردی توبدنش مونده باشه ومشکل سازشه اگه زردی مونده بودالآن معلوم میشدالآن بچم چهارماه ونیمشه مرسی
- جدا کردن جای خواب
سلام. نوزاد یازده ماهه دارم. خیلی به من میچسبه همش. هر جا میرم دنبالم میاد. آشپزخونا برم میاد دنبالم و نمیشینه بازی کنه برا خودش. همش تو فکر اینه من کجام. چشماش دنبال منه. آیا اضطراب جدایی داره؟ برای این بچه ها از چه سنی اتاق خوابش رو جدا کنیم؟
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- شربت ازیترومایسین 200به کودک ده ماهه چقدر بدم
- نوزادان
سلام نوزاد۴۰روزه ای دارم هفته ی دوبارمدفوع میکندشیرمادرمیخوردقبلایبوست ونفخ داشت بهششربت میکسچرمیدیم ویک روزدرمیان فلوس سه قطره اینابهش میدیم بعددستشویی میکنه کمی سفت واخردراخراسهال میکنه ایامشکلی داره دیربه دیربعدازخوردن فلوس دستشویی میکنه؟ وزورمیزنه قرمزمیشه دستشویی میکندایامشکلی داره فلوس واسه نوزادضررداره ؟بایدچیکارکنیم راحت دستشویی کنه
- تب
دخترم 9 ماهش تب شدید داره نه قطره آستامینوفن نه شیاف تبش پایین نمیاره شیرخشکی دوروز شیر نمی خوره غذا اب نمی خوره فقط گریه میکنه می لرزه خواب نداره پنج دقیقه یه بار خوابش می بره گریه میکنه بیدار میشه بردمش دکتر میگه سرما خورده گلوش عفونت داره هرچی گفتم ازمایش ادرار بنویسید عفونت شاید داشته باشه گفتن گلوش چرک کرده
- آزمایش
سلام آقای دکتر دخترم هشتم مهر میره تو یازده ماه تا حالا آزمایش خاصی انجام نداده چه آزمایشی لازمه؟ما به خاطر کرونا زیاد دکتر نمیریم
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام دختر من الان نزدیک 2 ماهش هست و بعد از تولد 2 بار سونوگرافی مغز انجام شده که کیست کوروئید پلکسوس به قطر 5 میل با جدار نازک در مجاورت شیار کئودوتالامیک چپ روئیت شده بقیه یافته های مغزی نرمال هستند سوالم اینه آیا احتمال ترزومی 18 هست یانه درضمن قربالگری های دوران جنینی نرمال بودند و چیزی مشاهده نشده بود
- وزن
سلام پسرم سه ماه ۱۵ روزشه ۷ کیلو آیا وزنش خوبه
- اندازه دور سر
سلامتقای دکتر. اندازه ی دور سر نوزادم تو دوماهکی۳۷.۵ بود تو سه ماهگی ۴۲ . بدو تولد ۳۵ بود. آیا تو این یه ماه خیلی رسد داشته ومشکلی هست؟
- یبوست نوزاد ۶ ماهه
سلام پسرم از ۲۴روزگی شکمش هر یک هفته ۱۰ روز بعضی وقتا ۱۲ روز کار میکرد ولی نرم و معمولی حالا که ۶ ماهش شده و غذای کمکی رو شروع کردیم هم هر ۵ روز یک هفته شکمش کار میکنه میخواستم ببینم راه درمانی هست؟
- دل درد
سلام آقای دکتر وقتی دخترم دل درد است شیر نمی خورد و به خودش می پیچد اصلا وقتی بیدار است شیر نمی خورد تو خواب هم خیلی کم چکار کنم
- کج گذاشتن پا
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم. دستشو بگیریم تا تا میکنه. مبل و اشیا رو میگیره بلند میشه. موقع راه رفتن پای راستش رو یکم رو به بیرون میذاره. چون هنوز خوب راه رفتن رو یاد نگرفته اونطوره یا مشکل داره؟ باید ببرم ارتوپد؟ نگرانم
- کم کاری تیرویید
سلام خسته نباشید نوزاد من 7 ماهه است تازه امروز از مرکز بهداشت تماس گرفتند ک تیروویید 6.2 است تازه جوابو ب من دادن حالا من باید چ کاری بکنم اگه ایا علائمی هست ک من متوجه کم کاری تیروویید بشم
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- دندان نیش آیا بعد از چهار تا درمیادیا کرسی
- رفلاکس
پسرم دوماهونیمشه رفلاکس داره دکترش ببلاک ای ار داره بارانیتیدین ازروزی ک این شیرخشک خورددیگه سینمونمیگیره بایدچیکنم
- خر خر نوزاد
نوزاد بعد از شیر خوردن خر خر و تنفس صدادار میکند ۲۰روزه هست

