Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- قطع امپرازول
باعرض سلام وسپاس ،دختر9ماه هام به مدت 4ماه هرروزنصف کپسول امپرازول مصرف کرده ایا حالا میتوان قطع کرد؟
- کرونای کودک یکساله
سلام دکتر عزیز. دخترم یک سال و یک ماهه هست. سه روز پیش مراسم بودیم که بعد از اون چند نفر کودک و از جمله دختر خودم تب کردن و سینوسی بالا پایین میره. کمی سرفه هم داره و صداش یکم گرفته. شربت پدیزان و سیتروزین از سرماخوردگی قبلیش دارم شما چه دستوری میدین
- شربت
سلام دخترم نزدیکه ۵ سالشه و چون ازمایش نمیره و میترسه چ شربت مولتی ویتامینی بدم بهش ک خیالم راحت باشه ک همه ی ویتامینای بدنش و تامین میکنه ممنون ازتون
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین200
سلام پسرم دو سالشه میخواستم بدونم دوز مصرف شربت آزیترومایسین200 چند بار در روز و چند سی سی هست؟
- مخلوط شیر خشک با شیر
باسلام کودک یک ساله دارم ایا می شود شیرخشک کودکم را با شیر غنی شده مخلوط کرد؟سویق میشود به کودک داد؟
- تغذیه کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید در دوران سرماخوردگی یا حساسیت فصلی کودک وقتی سرفه هم میکنه میشه از آجیل چهارمغز بخوره؟
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- خواب
سلام آقای دکتر میدونم سوالم پر مایه نیست ولی همش تو ذهنم میپرسم بچه من ۶ماه و ۲۰روزشه تا همین ۲ هفته پیش هر دو ساعت گاهی هر ۳ساعت خوابش میومد تا میذاشتم رو پام میخوابید الان با اینکه خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه متاسفانه باید خیلی تکونش بدم تا خواب بیفته. ۱هفته هم هست چون یبوست شد دیگه قطره آهن ندادم. ببخشید طولانی شد همیشه براتون دعا میکنم
- تغییر رنگ پوست
آقای دکتر گفتین ک تیره شدن پوست ربطی به شیرنداره کمبود ویتامین هستش؟ایا کمبود چه ویتامینی وباید.چی بهش بدم من هرروز بهش شیر وموزو وکلی میوه میدم غذا.هم خوب میخوره میشه یکم بیشتر توضیح بدید لطفاً😑😑
- ابله مرغان
اقای دکتر سلام من از وقتی جوش آبله دراومده چندروز حساب کنم پیش بچه هام نرم چهارماهه هستن امروز امروز ۵روز هست ممنونم
- غلت زدن در خواب
سلام دکتر وقت بخیر پسر من چند روز دیگه وارد ۱۶ ماهگی میشه به تازگی خیلی غلت میزنه همش در خال غلت زدن هست گاهی بیدار میشه ولی دوباره میخوابه و دوبار در شب هم شیر میخوره چه کار باید کنم
- بسته نشدن ملاج
سلام دخترم 20ماهشه ملاجش اندازه نصفه بند انگشت خیلی کم بازه بردم درمانگاه گفتن عب نداره دست نزن داره بسته میشه اینم بگم دخترم دور سرش سه چهار ماه رشد نکرد بعد دوباره نیم سانت رشد کرد میترسم تو اینترنت نوشته کم کاری تیروئید باعثش میشه😢
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر واکسن انفولانزا رو ایا زمان خاثی داره برای تزریق مثلا صبح یا ظهر فرق نمیکنه ؟
- ادرار شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر ۱۰ ماهه ای دارم که ادرارش خیلی بو میده و زرد رنگ است گاهی وقتا اینجوری میشه فقط ایا مشکلی دارد نیاز به ازمایش ادرار است؟
- کم وزنی
سلام ببخشید دخترم خیلی وزنش پایینه و قدشم کوتاهه دو سالشه . اقای دکتر سانستول یا سندروس یا کیندر کدومش رو به دخترم بدم که تاثیرش زیاده . در ضمن میتونم بهش شربت کلسیم استوکر بدم خوبه ممنون از لطفتون
- فاویسم سرما خوردگی
سلام پسرمن دوسالو هفت ماهشه فاویسمی هم هست همیشه سرما میخوره شربت ازیترومایسین ۲۰۰ براش ضرر نداره؟یا سفیکسیم ۱۰۰
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسری یکساله دارم وزن بدوتولد۲۶۰۰ قد۴۴ والان وزن یکسالگی ۸۷۰۰ وقد ۷۳ شیر وغذا میخوره ولی نسبت به سنش وزنش زیاد نیس میخوام ریسورس جونیور بخرم بنظرتون خوبه یا شما پیشنهاد دیگه ای دارین؟ممنون میشم پاسخ بدید
- مقدار دارو
سلام آیا میشه قرص مونته لوکاست رو یکبار صبح یکبار شب به بچه داد؟دکتر فقط یکبار شب نوشته ولی طول روز هم خیلی سرفه میکنه

