Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن نوزاد
باسلام دخترم ۶ ماهش تموم شده، وزنش ۷/۵کیلو هست، وزن تولدش هم ۳/۴بود.لطفا راهنمایی کنین وزنش نرماله یا ن
- نوزاد
مدفوع نوزاد۳ماهه مثل سفیده تخم مرغ باشه طبیعی هست یا غیر طبیعی
- ادرارسوختگی نوزاد
با سلام برای ادرار سوختگی دخترم کرم کالاندولا استفاده میکنم، اما تاثیر نمیکنه، و به نظر برسم در بدنش جوش قرمزی هم دیده میشود، لطفا بگید چیکار کنم و کرم مناسب رو برام ذکر کنین
- خشکی و قرمزی پوست نوزاد
با سلام دخترم از تولد پوستش خیلی زود خشک میشه، جوش های قرمز ریزی روی پوستش میبینم، لطفا راهنمایی کنین
- مدفوع نکردن نوزاد۲۰روزه
نوزادم۲۰روزش هست و مدفوع نمیکنه و همش زور میزنه و قرمز میشه. و باد معده اش بد بو هست.اما ادرار میکنه و شیرش هم میخوره شیر مادر. نگران باشم بخاطر عدم دفع مدفوع یا طبیعی هست.
- کولیک
سلام آقای دکتر . پسرم کولیک داره .ده روز دیگه چهار ماهش تموم میشه با این حال هنوز گریه می کنه .می خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- ایستادن نوزاد
سلام دخترم رتو پنج ماه از سه ماهگی همش سر پا اایستاده نگرانم مشکلی براش پیش بیاد اخه میگن نباید سرپا باشه
- خواب نوزاد
خواب روز دختر سهماهو ۱۵ روز خیلی سبک زود بیدار میشه چه کنم
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام. اقای دکتر.نوزاد50روزه من wbc. ازمایش اول 20تا 25شده.میشه راهننایی کنید.2سهروز میشه شربت اهورا نی نی و پدی لاکت بهش نیدیم
- قطره آد
دخترم ۴ ماهش تمومه قطره اد را ادامه بدم یا مولتی ویتامین بدم یا هردو را باهم میشه بدم
- سینه نوزاد
دکترالان بچم سه ماهشه وتاسینه هاش سفته وزیادبی قراری میکنه
- دندون در اوردن نوزاد
با سلام دخترم ۷ ماهه هس، دو دندون از پایین اورده ولی هنوز هم تب داره و اسهال داره ایا از دندون هست
- تغذیه
سلام خدمت شما ایا خرما برای نوزاد سرما خورده مفید است یا نه
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- چسبیدگی الت تناسلی
باسلام اقای دکتر پسر من ۲۰روزگی ختنه شده الان دوماهس تا الان دقت نکرده بودم قسمت بالای الت تناسلیش جایی ک برش خورده به خط دور کلاهکش چسبیده ب طور کامل نیست فقط یه تیکش چسبیده خیلی نگران شدم ممکنه مشکلی داشته باشه دوباره ختنه بشه؟ ممنون از لطفتون
- رفلاکس وکولیک
سلام، دکتر بچم49روزشه چن شبه مطلقا شب نمیخوابه ودستشویی مدفوع هم بزور میکنه وخودشو خیلی فشار میده چکار کنم؟ خیلی اذیته
- مصرف دارو نوزاد ۶ ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۶ ماهه سرما خورده خلت سرفه خس خس داره آموکسی سیلن دادن مصرف می کنه میل به غذا هم کم شده پوشک هم کمتر خیس می کنه ۲ روز مصرف دارو دادم اکی هست یا نه
- سرفه
باسلام پسرم ۴ماهو یک هفتشه یه خورده سرفه داره با گرفتگی بینی دارو گایا فنزین میدم بهش سه روزه سرفهلش بهتر نشده وهمچنین گرفتگی بینی به نظرتون داروهاشو قطع کنم واینکه یک هفته از وقت واکسنش میگذره چون مریضه نبردم بزنم ممنون میشم کمک کنید که چه دارویی بهش بدم تا زودتر خوب بشه و واکسنشو تزریق کتم
- قد
سلام پسرم ده ماه وهجده روزشه وزنش هشت کیلو ودویست و قدش هفتاد هس قد تولدش 50 بود میخواستم بدونم بنظرتون خوب هست یا ن
- بی قراری نوازاد
سلام خسته نباشید دخترم ۲ ماه و۵ روزشه خوابش خیلی سبکه وخیلی بی قراری میکنه شبا هر نیم ساعت بیدار میشه ودوساعت طول میکشه تا دوباره بخوابه در طول روز هم خیلی کم میخوابه میتونم براش شرلت بی بی سد بگیرم

