Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
پسرم سه سال ونیم است شربت پاراکید چند سیسی بهش بدم ممنون وتب بالاوگلودرددارد چکارکنم
- پرخاشگری کودک
سلام من یه دخترسه ساله دارم که نزدیک ۱۵ روزه ب شدت پرخاشگری میکنه جوری ک نمیتونم ارومش شدم یکسره بهونه های الکی میگیره میگ این لباسونمیپوشم اونونمیپوشم خیلی گریه میکنه قبلا هم اصلا اینجوری نبود الان باهمه دعوامیکنه
- سلام خوبی شربت آموکسی سلین برای نوزاد یک ماهه خوبه بدم؟
شربت آموکسی سلین برای نوزاد یه ماهه خوبه بدم؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم شش ماهش هست سرماخورده کمی التهاب گلو داره وآبریش بینی کمی هم سرفه میکنه چشماش قرمز شده ومتورم شده بردم دکتر شربت پلاژن دادن وشربت آموکسی سیلین برای چشماش چیزی ندادراهنمایی میکنید لطفا واینکه آموکسی سیلینو چطور بدم مقدار مصرفشو
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- گرفتگی بینی
سلام وقت بخیر سه ماه هست که هم دخترم همپسرم دخترم۵سال پسرم۹ سال داره مدام سرما میخورن تب وسرفه و گرفتگی بینی دارن میبرم دگتر انتی بیوتیک و انتی هیستامین با شربت سرفه میده بعتر میشن ولی گرفتگی بینی رفع نمیشه بعد از اتمام دوره درمان دوباره ابریزش وگرفتگی بینی با بقیه علایم شروع میشه چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- اسهال
با سلام من پسرم دو سال و چهار ماهشه هشت روزه اسهال بد بو و استفراغ بد بو شبی یک بار داره خیلی وزن هم کم کرده دکتر برم شربت و آمپول نوشت بی فایده است
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید
- شربت توفلین
برای کسی ک فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوب است یا ن
- استفراغ
دخترمن ۴سالشه ووقتی که یه لقمه بیشترازغذاش میخوره بالا میاره، یه لقمه کوچیک ازچیه میشه راهنماییم کنیدممنون میشم شکمشم دردمیکنه بالاآوردنی
- بیستماهه
سلام وقت شما بخیر پسر من بیست ماهش واسه افزایش اشتها چه مکملی استفاده کنم
- طفل
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- فاویسم
آیا به بچه ای که فاویسم دارد بعداز شش ماهگی می توان قطره آهن داد؟ واینکه نیازی به آزمایش خاصی دارد یا خیر؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم سه وسال ۹ماهش هست از۵روزپیش علایم سرماخوردگی بروزداد،اول ابریزش بینی همراه باگرفتگی بینی کاملا بینیش کیپ شده درطول شبانه روزچندبارخلط توی گلوش جمع میشه که به سختی قورتش میده،گلودرد هم داره ولی تب نداره شب موقع خواب اذیت میشه چون نمیتونه راحت نفس بکشه من پلارژین کیدزوسیموسپان روهر۸ساعت بهش میدم ازامروزهم لوراتادین یکدوز فعلا بهش دادم ممنون میشم راهنمایی کنین میتونم بهش انتی بیوتیک بدم؟
- سلام در مورد تیرویید لب مرز کودکان
سلام پسرم بردم آزمایش داده پزشک گفت تیروییدش لب مرز 4سالش چطور تیروییدش کنار ل کنم وزنش 14کیلو کم غذا میخوره خیلی نگرنم ممنون
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه

