Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکان
سلام خسته نباشین پسرم ۴.۵هستش یه مدته میگه دلم درد میکنه حالت تهوع داره بی اشتها شده لاغر شده هفته ی پیش ازمایش خون ادار مدفوع انجام داد فقط کمبود اهن وویتامینd داشت بهش دارو داد توی ادارش خون دیده شده من که خودم ندیدم اصلا براش سونو نوشت دیروز انجام داد بازم مشکلی نداشت ولی الان بازم پسرم میگه دلم دردمیکنه حالت تهوع داره کم اشتها شده الان دو روزه میگه پاهام درد میکنه
- من پسرم هشت سالشه سرماخورده بودماهیچه دردشدنمیتونست روپاش بایسته بردمش متخصص اطفال بهش دگزاتزریق کردایاضررداره یانه
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر ببخشید ک وقتتون رو میگیرم تخم مرغ باعث میشه بچه دیرتر حرف بزنه؟
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه الان چند وقته مدفوعش سفت شده ببخشید اول دفعش ک میاد خیلی سفت سیاه بعدش بهتر میشه علتش چیه؟؟؟
- امپول دگزا
پسرم ۲ونیم ساله شه بخاطر سرفه های ناجور و خلطی بردمش دکتر گفت خروسک شده و امپول دگزا تجویز کرد یدونه. الان شنیدممیگن خیلی جذب کلسیم تا ۶ ماه صفره و یا دچار پنومونی نکروزان میشه
- سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
- قرص جوشان
باسلام ، قرص جوشان سیستئین ۶۰۰ را برای بچه ی ۹ ساله میتوان داد چون دکتر براش نوشته بخاطر سرفه هاش که خشکه ، میترسم بهش بدم چون دکتر از این دارو برای خودم نوشته بود گفتم شاید ۶۰۰ روزی دوبار زیاد هست لطفا شما بفرمایید.
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- آبله مرغان
سلام آقای دکتر دختر ۵ساله ام آبله مرغان گرفته دوقلو پنچ ماهه دارم چکارکتم اوناهم میگیرن ؟ خطرناکه توروخدا جواب بدید
- احساس سرما در هوای گرم پسرم
سلام اقای دکتر پسرم توی هوای گرم همش میگه سرمه کم خونی مینور هست tsh 1/27 وhgb10/6 هست
- خواب شیرخواد
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر نه ماهه ای دارم ک یک مدتی هست شب ها خیلی بدخوابی میکنه خیلی از این پهلو ب اون پهلو میشه و همش عادت کرده که ب شکم بخوابه این مشکلی نداره از شب تا صبح به شکم هستش درستشم کنم باید یکم بعد خودشو ب شکم میندازه
- سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک هجده ماهه چقدراست؟
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.. من پسرم دوسال ونیمشه و۱۲کیلو وزن داره خواستم مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش بدونم که چقدر باید بهش بدم.. با تشکر
- وزن
سلام من ی دختر پنج ماهو نیمه دارم وزن تولدش ۲۷۵۰قد ۴۹و دور سر ۳۴بود.الان نزدیک هفت کیلو قد ۶۷و دور سر ۴۰ است آیا رشد او خوب بوده است.زیرا بینهااااایت ریز بنظر میرسد
- عفونت گلو
سلام با عرض پوزش که الان سوال میکنم.به دلیل شرایطی نتونستم بچم رو دکتر ببرم. گلوش چرک کرده وآبریزش بینی وعطسه داره. میترسم تب کنه، فقط میخوام یه دارو برای عفونت گلوش بگین . آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم فقط بگین چندسیسی باشه دخترم ۶سالشه و ۱۸ کیلو هستش
- تب
سلام اقای دکترپسرم ۱۶ماهشه تب داره۳۷/۵ اصلا استامینوفن نمیتونه بخوره از همون نوزادیش نمیخورد همشو بالا میاره شیاف زدم واسش میتونم هر شش ساعت بزنم شیافو یا ضرر داره و اینکه پروفن میشه داد اگه بله چند سی سی خیلی ممنون ازتون
- عفونت گوش کودک
سلام دختر من سه سال داره و ۱۳ کیلو وزنش هست گوش درد گرفته و یخواد آموکسی کلاو ۶۴۳ استفاده کنه لطفاً دوز مصرفش رو برای هر وعده به صورت سی سی بفرمایید
- شربت ايميونس و مولتي ويتامين
با سلام و احترام به دليل كم اشتهايي و وزن پايين ، شربت ايميوني توسط پزشك براي دختر 16ماهه ام تجويز شده است كه روزي 2سي سي بعد از صبحانه به او داده شود.در برخي منابع خوانده ام كه در دوره مصرف شربت ايميونس ، مي بايست از دادن قطره مولتي ويتامين پرهيز كرد.در اين خصوص راهنمايي بفرماييد.براساس توضيحات هر دو مكمل ، متوجه شدم كه ويتامين هاي دي ، بي1،بي6 و بي 12 در هر دو وجود دارد و نگران هستم ك همصرف همزمان آنها باعث تجمع ويتامين ها در بدن كودك گردد كمااينكه درخصوص مسموميت ويتامين دي خوانده و شنيده ام.ليكن ويتامين هاي بي2 ، آ ، اي و سي در شربت ايميونس وجود ندارد و بنابراين عدم مصرف مولتي ويتامين مي تواند كودك را با كمبود اين ويتامين ها مواجه كند.نظر شما پزشك محترم چيست ؟
- تب آنفلو انزا
سلام دخترم ۶ساله باوزن۱۹ کیلو دارم بخاطر تب میخام تایلوفن بهش بدم چند سی سی باید بدم؟ باسپاس
- کم وزن
آقا دکتر به نظر تون شیر خشک عوض کنم

