Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار و نحوه مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰
سلام پسرم ۶ سالشه ۲۱ کیلو هست تب و عفونت شدید گلو داره روزی چندبار و چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 ، ۳۰ میلی لیتر بهش بدم؟
- سلام
نوزادم 20 روزست عطسه میکنه و سرفه های کوچولو هرازگاهم تب میکنه چن روز پیش به خاطر زردی ای که داشت توبیمارستان بستری بود حالاهم میترسم سرما خورده باشه منتها به خاطر وضعیته قبلیش میترسم زیاد گرم نگهش دارم میترسم زردی ش برگرده میشه نحوه مراقبت ودرمانشو توضیح میدین
- سرماخوردگی یا اومیکرون
سلام. خسته نباشید. من کلا بدن درد دارم و پشت سرم سنگینه گلوم میخاره مثل انفولانزا ماه پیش هم همین مدلی بودم گفتن سندرم پیش از قاعدهگی هست. ولی این بار دختر 8 سالم هم سر درد داره صبح بالا اورد الان فقط سر درد داره دختر کوچیکم که 2 سالشه طبق معمول هر ماه باید تب کنه. حالا همه با هم آیا اومیکرون گرفتیم؟ اینم بگم که جایی نرفتم دو هفته خونه هستم همسرم هم هیچ علایمی نداره
- اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه هست حدود بیست روز پییش بردم دکتر براش کوتریماکسازول تجویز کرد یک دوره ده روزه مصرف کرد بعدازاون چهار روز بهتر شد ولی بعداز این زمان دوبره سرفه شدید داشت بردم دکتر دکتر گفت به کوتریماکسازول جواب نداده وبراش اموکسی کلاو تجویز کرد به مدت ده روز دکتر گفت چون زیر سه ماه هست که انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو باید مصرف کنه الان حدود پنج روز هست که استفاده کرده امروز دور مقعد و عالتش وکلا جای پوشکش جوش زده خیلی نگرانشم چکارکنم قطعش کنم یا ادامه بدم مشکلی براش پیش نمیاد
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- قرمزی مقعد
سلام اقای دکتر بچه 19 ماهه دارم . در حال دراوردن دندانهای نیش هست و چندروز هم اسهال داشت و خوب شد الان مقعدش دونه های قرمز زده زینک زدم کالاندولا زدم نمیره دونه ها . دکتر گفته بود وقت دندان نیش مدفوع و ادرار اسیدیه و بخاطر همینه درسته؟ چیکار کنم برطرف بشه ؟توروخدا کمک کنید
- رفتار مشکوک
سلام آقای دکتر ،دختر 19ماهه ای دارم که وقتی میخواد بخوابه یا در حالت خوابیده باشه ،پاهاشو به حالت کشیده در میاره ،خیلی سفت که به زور میشه پاش بالا کشید وبه پوشکش فشار میاره ،بنظرتون باید درمان بشه ،موضوع رو عوض میکنیم گریه میکنه بنظرتون مشکلش چیه،
- تشنج نوزاد
پسرم 12ماهشه دو هفته پیش تشنج کرد دکتر قرص دیازپام داد دیشب تبش شد 39.5طبق روی قرص درج شده بود یکی ونصف بهش دادیم با استامینوفن آیا لازمه هر 8ساعت همراه استامینوفن دیازپام هم بدیم
- ادرار نوزاد
با سلام نوزاد سه ماهه ام که گفتم ادرارش صورتی هست شما گفتین باید آزمایش بده بردمش آزمایش هیچی نشون نداده بود فقط گفت ادرارش تیره هست الان دو هفته هست ایا مشکلی برای کلیه هاش بوجود نیومده ادرارش خیلی کم شده و تیره و اولا صبح فقط لکه صورتی داره ولی تیره هست
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم چهار سال دارد سرما خوردگی گرفته وسرفه شدیدی دارد سه دفعه هم دکتر بردم ولی سرفش درست نشد می تونم شربت تئوفیلین جی رابهش بدم ایا هیچ خطری براش نداره
- گل مژه
سلام آقای دکتر پسر دوساله دارم سال گذشته همین موقع گل مژه زد دکتر یادم نیست چه پمادی داده بودن وگفته بودن غدد پشت پلک بچه بسته است کمی و بخاطر همین طبیعیه گل مژه میزنه چشم پزشک هم برده بودم. ممنون میشم بگین چه دارو یا پماد یاقطره ای چه جوری استفاده کنم؟
- قد
آقای دکتر آزمایش ادرار سه ماه پس از خوب شدن فقط همون کشت ادرار میشه؟آخه من لوشانم میخوام اینجا ی دکتر برام بنویسه انجام بدم بعد بیام پیش شما
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون
- التهاب بین پا پسر ۲۱ماهه
بین پا و الت تناسلیش التهاب پیدا کرده تب هم داره چه چیزی تجویز میکنید
- سلام خسته نباشی پسرم 8 ماه داره دوره ربت اموکسی کلاوو سفکسیم چند روز هست
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- چرک خشک کن
سلام آقای دکتر بچم دوسال و شش ماه داره سرماخورده و تب داره و بینیش گرفته ایبوپروفن و سیتریزین و پلارژین میدم . میخوام بدونم سربت سفالکسین رو هم باید بدم یانه ؟ یعنی کی بدونم عفونت کرده؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر من برای افزایش وزن پسرم که ۲ سال و ۴ ماهشه پودر پدیاشور گرفتم در کنار این مولتی ویتامین هم می تونم بدم ؟؟؟؟؟
- تنگی نفس
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم الان سه روز تب دارد و شدیدا دچار تنگی نفس است اصلا درست تنفس نمی تواند بکند در صورتی که بینی اش باز است آیا خروسک دارد یا نه و باید چکار کنم
- عوارض قرص سفیکسیم ۲۰۰
سلام دخترم ۹ سال داره بدلیل تورم لوزه هاش و درد گلو دکتر بهش سفیکسم ۲۰۰ از نوع قرص داده ولی پس از ۳ شب خکردن دارای اسهال و حالت تهوع و دل پیچه هست آیا از عوارض دارو هست نمیشه قرص جایگزین آموکسی سیلین ۲۵۰ بخوره

