Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نگرانی بچه
سلام اقای دکتر پسرم اروین از بدو تولد پیش شما جهت معاینات روتین پرونده داره ،پسرم ۳ سال و۶ ماه داره ،کلمات محدودمیگه مثل بابا مامان اب ،،شما گفتین ببرمش گفتاردرمانی ،من بردم ۳ جلسه دکتر گفتن مشکل ذهنی و اوتیسم نداره فقط باهاش باید تو خونه صحبت کنید چون پدرش هم دیر به حرف اومد،حالا هنوز همون چندکلمه رو میگه ایا باید نگران باشم من مادر فوق العاده استرسی هستم خودخانم عالمه حسینیان گفتن که تو استرس به بچه منتقل میکنی؟؟ ایا نگران اوتیسم نباشم؟؟با اون که گفتاردرمان گفتن مشکلی نداره ولی بازم دلم اروم نمیگیره ،ممنونم
- ریزش مو
با سلام .پسر ۷ و نیم ساله من ریزش موی شدید دارد قرص بیوتین ۵ ایرانی میخورد، الان قرص بیوتین ۸۰۰ میکرو گرم پدرش خریده .وزن پسرم ۵۰ کیلو است .تمام قرص را مصرف کند یا نصف قرص را؟ با تشکر
- سلام ، دوز ازیترو مایسن ۲۰۰ برا کودک ۹ ساله
کودک ۹ ساله با وزن ۲۳ کیلوگرم ازیترو مایسین ۲۰۰ رو با چه دوزی چند روز استفاده کنه
- قرص کلیدینیوم سی
- علت درددراطراف ناف کودکان چیست
دختری دارم ۸سالشه گه گاهی اطراف نافش دردمی کنه واشتهاش کمه علتش چیست خیلی از آقای دکتر تشکر دارم
- قطره استامینیفون
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- سرکوچک
سرکوچک ولی دور سر اندازه، نشانه ی میکروسفالی هست؟آیا سر کوچک مساوی عقب ماندگی هست؟
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- زیاد کار کردن شکم بچه 14 ماهه
محمد ما خواب وخوراک خوب ندارد و شکم اودر روز 5-6 مرتبه کار میکند که غیر قابل تحمل است
- شربت برم هگزین
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ساله ورپزنش ۱۵.۵ کیلو هستش سرفه میکنه و لوزه داره برم هگزین و هانی تیم بخوره بهتره یا سیموسپان ؟
- سرفه
سلام آقای دکتر دختر من ۱۰ ساله هست وزنش ۵۳ کیلو ۴ روز هست آبریزش بینی داره و سرفه متوسط و خشک میکنه البته شب موقع خواب زیاد سرفه نمیکنه و بینیش و گوشهاش کیپ میشه و باز میشه و گلوش هم قرمزه و ترشحات خیلی کم زرد داخل گوشش هست ولی تب نداره وقتی سرفه میکنه میگه گلوم انگار ترک داره سه روز هست من دیفن هیدرامین و برم هگزین میدم ولی زیاد تاثیر ندیدم به نظر شما چه دارویی مصرف بشه ؟
- درد مقعدی کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و نیم داره با وزن ۱۵ کیلو،یک مدت زیادیه که یبوست داره مدفوع به سختی میکرد همراه با گریه زیادو گاهی از مقعدش خون می اومد،پیش متخصص اطفال بردم،پیدرولاکس و قطره بی بی کر داد و با گلیسیرین مقعدش رو چرب میکنم،ازمایش مدفوعش هم خوب بود،یبوستش تازگی خوب شده اما داروها رو فعلا دکتر گفته قطع نکنم،سوالم اینه مدتی پسرم بهم میگه،مقعدش رو نشون میده میگه نمیتونم بشینم با نشستن مشکل داره،هی پا میشه هی میشینه،توجه میکنم بچه چند دقیقه راحت نمیتونه بشینه،بالش نرم براش میزارم بازم میگه نمیشه بشینم،احساس ناراحتی موقع نشستن داره،گاهی هم میگه درد داره،چه پمادی براش استفاده کنم خوب بشه؟؟؟ممنونم
- سلام من دخترم ۷ سالش امروز اومد ازمدرسه گفت باسنم درد میکنه نگاه کردم اطراف مقعد قرمز شده علت چیه؟
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر ببخشید ک وقتتون رو میگیرم تخم مرغ باعث میشه بچه دیرتر حرف بزنه؟
- سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۴۵ روزشا دور ناخن هاش سیاهه ایامشکلی داره؟
- تب
با سلام و احترام.
دخترم سه سال و نیم سنشه. تازگی ها بعد از استحمام (کمی بعد از استحمام) تب میکنه. این بار سوم هست که این موضوع پیش میاد. ایشون بنابر نظر پژشک متخصص آلرژی دچار آسم هست و دو نوع اسپری استفاده میکنه. من خیلی نگرام هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم - شربت نئوزینک گلوگونات
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم شربت نئوزینک گلوکونات برای کودکی که فاویسم داره منعی نداره
- دددستشویی
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳ سال نیم داردباوزن ۱۴ کیلوهستش ۸روز میشه دستشویی میکنه ۸روزدستشویی کردن عادی هستش یاچکاربایدکرد.ممنونم
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون

