Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
کودک ۲۰ ماهه دارم سرفه های خشک نسبتا زیادی دارد و آبریزش بینی و تب نداره خداروشکر ولی نمیدونم از چه شربتی باید استفاده کنم. ممنون
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- سرفه کودک
باسلام بچم1سال ونیمشه هم آبریزش بینی داره هم خیلی سرفه میکنه شربت نوریزمیشه بدمش
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک یکسالو نیم
سلام دختر من یکسالو نیم دقیق سن دارد .و وزنبین ده تا یازده کیلو.چه مقدار شربت آزیترومایسین باید بهش بدم
- میکس کردن غذا
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو ۶ ماهشه اصلا غذای درشت نمیخوره باید کامل میکس هرچی میخوره دو روز امتحلن کردم غذاشو میکس نکردم فقط له کردم نخورد ک نخورد چکار کنم؟۹ تا هم دندون درآورده
- شنا در استخر برای پسر بچه ها
سلام و وقت بخیر آیا استخر و شنا برای پسر بچه هایی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده اند ضرر داره؟ شنیدم بخاطر گرم بودن آب استخر بیضه هاشون کوچک میمونه و اختلال در تولید اسپرم ایجاد میکنه. آیا صحت داره؟ ممنون 🙏
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
با سلام دختر ۱۸ ماهه با وزن ده کیلوگرم چند سی سی اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم. با تشکر.
- بازکردن مطب
سلام اقای دکتر شما از امروز مطب تشریف دارین؟؟
- لکه روی ناخن
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه روی ناخنش لکه سفید هست بخاطر شرایط کرونا میترسم ببرم دکتر ایا ویتامین کم دارد چه داروی بدم ممنون از لطفتون
- شربت مولتی ویتامین
دختر ۳ ساله دارم .با وزن ۱۲.۶۰۰، تا چند وقته پیش شربت پروفیل اشتهاور می خورد .تاثیر خوبی داشت و وزن خوبی گرفت .الان شربت مولتی ویتامین ویتاتامین گرفتم می خواستم بدونم اشکال نداره بهش بدم .از ویتامین b1تاb12وC,EDو آهن و مس و...داره .
- باسلام بچه 14 ماهه دارم که دوسه روزه بدنش جوش زده که بعی از انها رویشان آبداراست لطفا راهنمایی کنید چکار کنم خارش هم دارند
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- آسم و آلرژی
دخترم ۷ماهشه موقع شیر خوردن خس خس میکردبدمش پیش فوق تخصص ریه گفت آسم خفیف داره چندروزه سرماخورده سرفه میکنه چه قطره یا شربت ضدسرفه ای روبراش پیشنهاد میکنین
- سینوس ها ی عفونی
دختر شش ساله ام مرتبا سرما میخورد چندین بار شربت سفکسیم استفاده کرده ولی کامل خوب نشده طوری که سینوس هاش عفونی شده و مدام آبریزش بینی دارد و سرفه های خلط دار چه دارویی مناسب است
- بیماری سرگاخوردگی واسهال
دکتر به دخترم که ۳۲ کیلو هست سفکسیم ۱۰۰ داده هردوازده ساعتدوزش رو تعیین نکرده
- سرماخوردگی
سلام دکتر جان بچم ۵ سالشه بیمارشماست سرماخورده سرفه داره بهش پلارژین و دکسترومتورفان و سیتریزین میدم و شربت ازیترومایسین کفایت میکنه یا بیارمش پیش شما ؟ امروز سومین روزه
- شیردهی
سلام پسر یکسال و ده ماهه ای دارم درصدد از شیرگرفتنش هستم خواستم بدانم بهتر نیس تا اسفندماه و اویل بهار ادامه بدم و اونموقع ازشیر بگیرمش؟ب دلیل فصل زمستان میگویم ک با شیرمادر انتی بادی دریافت میکند
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- بدخوابی کودک سی پی
با سلام و وقت بخیر یه کودک سه ساله سی پی بر اثر خفگی دارم که متاسفانه فوق العاده بدخواب و بدقلق است و واقعا دیگه خسته شدم میخواستم بدونم دارویی وجود داره که بهش بدیم برای بهبود اوضاع خوابش؟ در ضمن خداروشکر تشنجی هم نیست
- آلرژی طولانی
سلام بچم از همون اوایل تولد روی بدنش و بیشتر پشتش دونه های صورتی با اندازه های مختلف میزنه . از اندازه یه عدس تا یه ناخن بزرگ. و رفلاکس و خلط داره دکتر آلرژی بردم و نزدیک یک ساله داره شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه . دوشب درمیان ۵ سی سی بهتر شده اما دونه ها هنوز هستن ولی خیلی کمتر شدن همچنین جدیدا رفلاکس معده ش برگشته به نظرتون چیکار کنم براش نگرانم که این شربت بهش آسیب نزنه با توجه به اینکه یه ساله مصرف میکنه

