Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- پرخاشگری
دخترم.خیلی.پرخاشگره ۲سالشه چجوری باهاش رفتار کنم که دست ازین کاراش برداره
- سفیکسیم ۱۰۰
سلام. پسرم. ۹ ساله است سفیکسیم. ۱۰۰ چقدر بلید مصرف کند وزنش ۳۷ است
- کاغذخوردن فرزندم
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۵ ناهشه کاغذخورده خیلی سرفهدکرد بالااورد اماکاغذو بالانیاورد مشکلی هست هست
- وزن کودک
سلام،پسر ۱۸ ماه دارم با وزن ۱۱وقد ۸۵ سانت،یک ساله که بود وزنش ده و نیم کیلو بود،تو این چند ماه وزن نگرفته،قیافش هم لاغر ،خوراکشم خوبه بد نیست،به نظرتون نیاز ببرم پیش متخصص
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
برای عفونت ادراری دکتر سفیکسیم ۱۰۰ نوشتند وزن ۲۳ کیلو مقدار مصرف هر شب ۵ سی سی آیا کافیه؟
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- شیرخشک ۱ و۲
سلام.با تشکر از اقای دکتر. من دخترم الان یه سالشه تو این مدت شیر خشک ببلاک ۱ بهش دادم. نمی دونستم که باید بعد از ۶ ماهگی شیر خشک ۲ بهش بدم. البته شیر مادر رو همیشه می خورد ولی چون شیرم کمه مجبور شدم شیر خشک بهش بدم. همه اش نگرانم مشکلی براش پیش نیاد. الان چی کار کنم ببلاک ۳ رو براش شروع کنم؟ وزن دخترم ۹ کیلو و ۸۰۰ گرمه. موقع تولد ۳کیلو و ۸۰۰ گرم بوده
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- ضربه به سر
پسرم از ۴پله باسر افتاده ظهری چکار کنم از شبش تب میکنه دلیلش از افتادنع
- شلی عضله بدون هیچ نوع مشکل مغزی
- تب
سلام وقت بخیر دخترم یکسال و یک ماهشه سه هفته است که مریض شده آبریزش بینی سرفه اسهال و استفراغ و تب چهار بار بردم دکتر اسهال و سرفه و استفراغ وآبریزش بینیش خوب شده ولی یه هفته است تب کرده قطع نمیشه تا 39هم میره تبش سفکسیم مصرف کرده الان هم دکتر براش آزیترومایسین تجویز کرده به نظرتون علت تبش چی میتونه باشه بالاتنه اش تب میکنه و چکارش کنم
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتردخترم ۲۱ماهشه وزنش ۱۱ کیلومیشه هم بهش مولتی ویتامین خارجی بدم اسمش پدیابست هستش هم قطره اهن ادزبر بدم .مشکلی نداره چون هر دو رو با فاصله بهش میدم .تشکر.
- الت تتاسلی دفن شده
سلام پسری ۱۰ ساله دارم که از بدو تولد دچار دفن آلت میشد و کامل آلت به داخل شکم کشیده می شد بردم دکتر گفتن بعد دو سالگی خوب میشه اما نشد و هفت سالگی بردم دکتر معاینه کرد و گفت مشکلی نداره و دوباره ۹ سالگی بردم پیش دکتر اورولوژی و دوباره گفتن طبیعی هست و مشکلی نداره الان هم ۱۰ سالش ولی هنوز حالت طبیعی نداره و بیشتر وقتها آلت داخل شکم هست من چیکار کنم مشکل چیه پیش چه دکتری ببرم
- ادزیر
سلام آقای دکتر به بچه 18 ماهه ادزیر بدم قطره آهن هم باید جداگانه بدم؟
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- درد گلو
سلام آقای دکتر ، دختر ۸ ساله من باوزن ۴۰ کیلو چند روز است گلودرد دارد و کمی قرمز شده است چه دارویی صلاح میدانید و چقدر؟
- مصرف شربت کو اموکسی کلاو
سلام روز بخیر پسر من حدود یک هفته است که سرفه میکنه و سرفه اش قطع نمیشه ،شربت پلارژین کیدز بهش دادم ۱۰ سالشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم بهتر نیست
- سلام دخترم ۴روزپیش واکسن ۱۸ماهگی زدتبش خوب بودولی ازدیشب تا الان تب داره هر۴ساعت بهش استامینوفن دادیم پایین نیمده

