Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک ببلاک
سلام دکتر برا دخترم که ۴۰ روزشه بدلیل فلاکسش شیر خشک ببلاک ar تجویز کرده من شیرم کمه و دخترم سیر نمیشه سوالم اینه این شیر خشک رو میتونم جایگزین شیر خودم کنم؟یا باید از یه شیر خشک معمولی استفاده کنم؟
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
سلام نوزادهفت ماه دختري داريم باوزن ٨/٣٠٠دوروز دچاراسهال شديد ودربعضي ازساعات خصوصا شبهاتب مي باشدواحساس ميكنيم داره دندان بيرون مياره،دوباره به دكترمراجعه كردم كه دكتراول تشخيص ويروس ودكتردوم تشخصيص حساسيت به شيرخشك گاوي (اخه ببلاك اي ار وببلاك ٢رومخلوط بخاطررفلاكس ميخوره)وبهش شيرسوياداده وبهش پدي لاكت هم ميديم واستامنيفون براي تب كه تعداددفعات اسهالش ازده باربه پنچ باررسيده دراين سه روز ولي امروزصبح يكبارساعت ٤صبح وبارديگرساعت نه صبح دچاراستفراغ شدكه درمرحله دوم استفراغ مايع زرد رنگ ازدهانش خالي شد البته چندساعت بودكه تقريبا چهارساعت چيزي نخورده بود كه استفراغ بصورت مايع زرد رنگ زده ميخواستم نظرتون بهم اعلام كنيدنميدونم بابدچكاركنم.
- حساسیت نوزاد
سلام آقای دکتر دوماه پسرم شیر اپتامیل پپتی میخوره علائم حساسیتش برطرف شده تا کی این شیرو باید ادامه بدم؟ طی دوماه فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده میشه به جاش شیر گلدن گات بدم؟ ممنونم
- یبوست نوزاد
سلام پسرم تقریبا سه ماهشه هر روز دو سه دفعه مدفوع میکرد ولی الان چند روز مدفوع نکرده و خیلی زور میزنه
- سرماخوردگی نوزاد5ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهش تموم شده سرماخورده ابریزش بینی داره وسرفه میکنه چیکاربایدبکنم
- غنچه گندمین
سلام آقای خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ب نوزادم که شش ماهه ونیمشه قبلا بهش سرلاک برنج میدادم غنچه گندمین با مخلوط شیرو میوه بدم باتشکر
- تشنج کودک 10 ماهه
آیا ضرورت دارد نوار مغز بگیرم
- سرلاک
سلام پسرم شش ماهشه آلرژی به پروتیین گاوی داره چه نوع سرلاکی بهش بدم؟؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر پسرم هفت ماهشه چند روز پیش دخترم بهش بستنی داده، الآن چتد روزه صداش گرفته، چکار باید انجام بدم؟
- حساسیت
سلام کودک 3 ماهه ای دارم که به شیر و پروتئین گاوی حساسیت داره شیرخشک آپتامیل پپتی و ایزومیل امتحان کردم بهش نمیسازه یعنی هم به پروتئن شیر گاو هم سویا حساسیت نشون میده و تعداد دفع در روز چند برابر میشه آیا از شیرخشک AL 110 میتونم استفاده کنم ؟؟
- زیادی مصرف کردن قطره اد
سلام،به مدت ۱۵ روز اشتباهی به پسر سه ماهه ام چندبرابر قطره آ د دادم مشکلی براش پیش میاد ،نیاز به چکاپ خاصی داره یا آزمایش خاصی؟حال عمومی خوبه فقط یه کم کسل شده خوابالو شده
- اسهال دختر که ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکند
سلام آقای دکتر دخترم ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکنه و از پنج ماهگی غذا کمکی بهش دادم فرنی حریره بادام تخم بلدرچین و دکتر قطره آهن براش نوشت و مصرف میکنه البته دوتا دندان همه درآورد اول که اسهال کرد گفتم شاید مال دندان هاش باشه اما دندانش درآمد و هنوز که هنوز اسهال سبز رنگش ادامه داره مشکلش چیه آقای دکتر
- بوی بد واژن
سلام کودنک 6 ماه دارم که مدتی است از واژنش بوی خیلی بد می اید لطفا بگید چکارکنم
- شیرنخوردن نوزاد
سلام دخترم دوماه ۲۷ روزشه از یک ماهگی شبا خیلی با گریه شیر میخورد هیچی نمیخورد و من مجبور شدم برای اینکه گشنه نباشه بهش شیر خشک بدم فقط شبا ک گریه میکرد میدارم الان خوابش تغییر کرده و کل روز بیداره و شب میخوابه توشب دوبار تو خواب سینمو بگیره ولی تو روز اصلا نمیگیره یا یکم بخوره ول میکنه مجبور میشم شیر خشک بدم بهش چیکار کنم که سینه خودمو بگیره از طرفی چند وقت گذاشته گشنه بشه بهش شیرخشک هم ندادم ک مجبور بشه بخوره ولی نمیخوره و همش گریه میکنه
- مجرای چشم بسته
دخترم هردوچشمش مجرای اون بسته هست ودایما اشک ریزش وترشحات چرکی داره چندین نوبت قطره سولفاستامید وپمادچشمی استفاده کردم ولی فایده نداشت
- تغدیه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزاد یازده ماهه به غیر از بیسکویت مادر بیسکویت دیگری هم داد وایا اشکالی دارد به دستش خیار سبز بدهیم با تشکر
- فاویسم
سلام اقای دکتر. نوزاد یک و نیم ماهه دارن. مشکل فاویسم داره. برا واکسن دوماهگی که تب میکنه چه تب بری پیشنهاد میکنین؟ با توجه به محدودیت دارویی که افراد فاویسمی دارن
- قطره اهن
سلام ،از زمانی ک پسره 7 ماهه ام قطره اهن شروع کرده اسهال گرفته،3 روزی هست ک بهش اهن. نمیدم ،ایا باید کلا قطع کنم یا نوعش عوض کنم ؟؟ مرسی
- وزن نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۷ ماهش تموم شده و وارد ۸ ماهگی شده و وزنش کم هست میخواستم بپرسم میتونم بهش پودر کاستر بدم ؟
- جوشهای ریز قرمز در گردن
زیر گردن نوزاد سه ماهم کلی جوش قرمز و پر زده از چ پمادی استفاده کنم

