Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آیا پودر حشره کش دراز مدت باعث بیماری خطرناک مثل سرطان میشه؟
سلام، آیا استفاده از پودر حشره کش در دراز مدت ودر آینده تاثیر میزاره؟ آیا پودر حشره کش در دراز مدت باعث بیماری خطرناک مثل سرطان میشه؟ ایا استفاده از پودر حشره کش در منزل و برخورد آن با دست و پا خطرناک؟ خیلی نگرانم چون نوزاد ۳۸ روزه دارم و متاسفانه همسرم نسبت به رعایت نکات ایمنی بی خیال و من حساس شدم چون چند روز پیش تو آشپزخونه کنار آبچکان روی سینک و روی سرامیک پودر حشره کش ریخت ی بخشی از پذیرایی هم پودر حشره کش ریخت و ناخودآگاه با پوست در تماس بود و من میترسم خطرناک باشه چون موقع پاک کردنشون هم با دستم و پاهام برخورد داشت و حدود یک هفته میشد که پودر حشره کش در محیط مونده بود چون همسرم نمیزاشت حشره کش پودری رو پاک کنم و حتی موقع پاشیدن پودر دستش رو به گوشیم زد و دقیق نمیدونم دیگه دستش با کجاها برخورد داشت من نگران شدم ممکنه در آینده تاثیر بزاره رو بدنمون؟ نوزاد شیرخوار دارم شیر خودمو میخوره میترسم خطرناک باشه و خیلی نگرانم.
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید . پسر دوسال و نیم با وزن 12 کیلو دارم سرماخورده سرفه خلطی داره چه دارویی بهش بدم ؟ و آیا سفکسیم باید بدم ؟
- اعصاب
سلام کودک من هفت ماهست ویه هفتهست که سیاهی چشاش بالا میره میترسه وگریه میکنه آیا این کار ربطی به اعصابش داره
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- زور زدن نوزاد 8ماهه
دخترم 8ماهشه و دوسه روزه موقع ادرار زور می زنه آیا عفونت داره
- خمیازه
علت خمیازه کامل و ناقص در کودک سه ساله
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر برای ابریزش بینی نوزاد سه و نیم ماهه چه دارویی باید بدم سیتریزین میشه داد 7کیاوعه
- گرانولم نافی
سوزاندن گرانولم نافی درتخصص چه دکتری است
- سلام ناخن پای دخترم میفتفه دلیلش چیست
- پسته
دکتر از چند ماهگی میتونم پسته رو پودر کنم به نوزادم بدم
- سرفه
سلام اقای دکتر دختر ۸ماه و ۶ روزشه دو روزه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا تو خواب چه شربتی بدم خوب بشه ممنون
- غذا کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری یک بار در روز دادم. هر دو روز بعد از ۴تا ۵ ساعت دلدرد شد. علت چیه باید چکار کنم ؟
- سن بلوغ
سلام آقای دکتر دخترمن 11سال و3ماهه. قدش143و وزنش26کیلو. ازعلائم بلوغ رشد موهای زائد داره ولی سینش رشدی نداشته همون حالت کودکی هست ایا این روند طبیعی هست یا نه. به دکتر ببرمش.؟؟؟ وزنش خیلی کمه. ممنون
- درمورد خونریزی دختر ۶روزه
دختر من تازه به دنیا اومده شش روزش و موقع دستشویی کردن از ادرارش خون میاد ترشح مانند آیا خطرناک
- سلام برای عطسه ی کودک همراه با ابریزش بینی یا گاهی گرفتگی بینی چه شربتی میتونم استفاده کنم ممنون
- با سلام نوزاد من سه ماهشه هنگامی که کف پاسو به رمین یا جای سفت میذارم پاش میلرزه وقتی بلند میکنم قزع میشه علتش چی میتونه باشه
- عفونت و تب
با سلام دکتر برای پسرم سفکسیم نوشته گفته یک پیمانه در روز ولی پیمانش ده میله آیا زیاد نیست
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- استفراغ درکودکان
هرچی میخوره بالا میاره بی حاله سرگیجه داره مدفوشم سفیده

