Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ق
سلام یه قاشق چایخوری چند سی سی هست ؟ ممنون .
- ورم پا
سلام دخترم 5سالشه ودوروزه پاهاش ازقسمت مچ به پایین ازداخل میسوزه ودردمیکنه وورم کرده وهیچ آسیب ضربه خودگی نداره خواش میکنم کمکم کنیدخیلی نگرانم
- چشم
- ترک خوردن بینی
سلام ترک خوردن بینی در کودگان چگونه است و چگونه درمان میشود.
- کودک بی اشتهایی ساله
سلام دخترم خیلی بی اشتهایی هیچی نمیخوره یک سالشه هفت کیلووسیصدهم وزنش کم هم قدش فقط اگر چیزی روزمین ببینه زودمیخورش یک سالش
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- شیردهی
آقای دکتر سلام نوزاد ۳هفته ای رو هر چند ساعت باید بیدار کنیم شیر بدیم؟ ۱۰که میخوابه تا۳بیدار نمیشه.
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- گلبول سفید
سلام آقای دکتر من یه دختر 18ماهه دارم که داخل آزمایش گلبول سفید نوشون داده 12.3ایا خطرناکه
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- قرمزی کشاله ران
با درود، حدود دو هفته هست که رگه های صورتی زیر پوستی در کشاله ران دخترم میبینم. تقریبا شکلش شبیه به رگهای چربی بعد از زایمان هست فقط به رنگ صورتی پررنگ در کشاله ران قرار دارد. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که آیا نگران کننده هست؟ آیا نیاز به درمان دارد؟ اگرنه خودش خوب میشه؟
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- انگل
سلام.پسرم چند لک سفید رو صورتشه و شبا دندون قروچه میکنه زیاد و مقعدش خارش داره شربت متروندازل دادم فایده ندارد فاویسمی ممنونم میشم راهنماییم کنید
- کم خونی
سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر گرامی پسرم ۳سال و دوماهش هست ازمایش دادیم مینور خونش کمی پایین هست ممنون میشم راهنمایی کنید ک نیاز ب شربت خاصی هست ک معرفی کنید .؟ چون غذا و میوه و سبزیجات همه چی نمیخوره ک جبران بشه. برا همین گفتم ک چ شربتی بدم ک مینور خونش درست بشه نزدیک ۱سال هست ک شربت زینک پلاس میدم یه روز در میون.
- ؟
سلام دکتر خسته نباشید آیا ضربه به سر نوزاد واسه آینده مشکلی پیش نمی آورد؟
- خلط گلوی کودک
سلام آقای دکتر پسر من ۱۸ماهشه سرماخورده خلط پشت گلو داره و به هیچ وجه شربت نمیخوره بالا میاره شربت میدیم.آمپول بتامتازون براش خوبه بگیرم برای التهاب گلوش و خلط گلوش.ممنون میشم راهنماییم کنید

