Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام خسته نباشیددخترم سه ماهشه همش استفراغ پنیری میکنه روزی پانزده الی بیست بارآروغشوچه بگیرم چه نگیرم استفراغ میکنه درضمن تودوماهگیش بردم دکترداروی ریفلاکس نوشت خوب نشد
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- کارنکردن شکم
- ریفلاکس
سلام خسته نباشیدپسرم شش ماهشه امپرازول۲۰نصف نوشته منظورم قرصشه. پسرم هرکاری میکنم نمیخوره میشه یه دارودیگه جایگزینش کنم که مزش خوب باشه
- جوش در همه جای بدن
سلام آقای دکتر همه جای بدن نوزاد من جوش های هایی زده برای چیه؟ دکتر بهش قطره پدی لاکت و پماد ساختنی داده خوبه یا ن؟؟
- شیر
سلام اقای دکتر دخترم شب تا صبح شیر نمیخوره صبح ساعت ۶ونیم بیدارمیشه میخوره سه ماهشه نگرانی نداره شبا شیر نمیخوره البته اکثر شبا اینجوریه
- نفخ نوزاد یکماهه
باسلام و خسته نباشد خدمت شما . نوزادم دختره و یکماهشه، نفخ زیادی داره و چندین بار براش قطره عوض کردیم ایرانی و خارجی . الان قطره پدیلاکت استفاده میکنه بازم نفخ داره . اصلا هم وزن نمی گیره. خودمم سزارین کردم حدود ده کیلو کم کردم بعده زایمان . چکار کنم شیرم زیاد بشه و خودمم وزنم خوب بشه و نوزادمم وزن بگیره و نفخش برطرف بشه .
- قطره آهن
با سلام خدمت دکتر گرامی نوزاد من دو روز است که وارد هفت ماهگی شده است به هیچ وجه نمیتواند قطره ی مولتی ویتامین واهن را بخورد به محض استفاده از این قطره استفراغ میکند تا چند دقیقه بعد از استفراغ نیز هنوز حالت تهوع دارد لطفا مرا را راهنمایی کنید؟
- دفع
سلام آقای دکتر ببخشید دختر پانزده روزه ای دارم الان دو روز است شکمش کار نکرده همش به خودش می پیچد نمی تواند شیر بخورد خواهش بگید چکار کنم
- نیش پشه
سلام. دست و صورت پسرمو پشه نیش زده. به اندازه ی یه نخود قرمز شده. پماد چی میتونم بزنم؟
- رنگ پریدگی
نوزاد سه ماهه من در ماه اول پوستی تیره داشت ولی الان پوستش خیلی سفید شده ایا کم خونی داره که سفید شده است یا بیماری دیگری است .یا سالمه
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- زور زدن نوزاد در خواب
سلام وقت بخیر .دخترم ۵۵روزش هست گاهی اوقات در خواب زور میزنه و صورتش رو میماله .میخواستم بپرسم علتش چیه؟ روزی ۶الی۷بار شکمش کارمیکنه .بیشتر ساعت۶صبح الی۹صبح در خواب زور میزنه
- تب داره
پسر۷ماهه دارم تب کرده بردم دکتر دارو شیاف استفاده میکنه تبش کم میشه بعد از چند ساعت باز تبش بالا میره شبها خیلی گریه میکنه بیقراره تا ۴صبح گریه میکنه
- کاهش وزن نوزاد 5 ماه
با سلام ، آقای دکتر کودک 5 ماه طی 10 روز 800 گرم وزن کرده است و آزمایش خون و ادرار آن در ضمیمه می باشد آقای دکتر چیکار کنم ؟
- یبوست نوزاد
باسلام خدمت آقای دکترپسرم هفت ماهش شده ویک ماه هست که شیرخشک بیومیل ۲بهش میدم یبوست شدیدگرفته چه شیرخشکی روجایگزین کنم خوبه؟قبلابیومیل۱ میدادم بهتربود
- خلط گلو
سلام پسرم سه ماهشه و گلوش خس خس میکنه و خلط داره ، بردم هم دکتر دیفن هیدرامین کامپاند و آستامینوفن سوسپانسیون داد
- نفس کشیدن
سلام آقای دکتر ببخشید آقای دکتر نوزاد دو ماه دارم از امروز صبح نمی تواند درست نفس بکشد انگار سرما خورده چکار کنم برای بهبود تنفس کودکم
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزادشش ماهه چه مقداراست؟
- سلام.دخترم ۸ماهس.روزی چند بار شیرمو میخوره.دکتر برام قرص سیپرو فلوکساسین نوشنچته.برا کودکم ضرر داره

