Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من دخترم 9سال دارد یکهفته پیش بادل درد شدید ازخواب بیدارشد ولی باحوله گرم زود خوب شد بعدازچندساعت یه کم تب کرد وخوب شد دوروز بعد بیحال شد واسهال ودوروز بعدخوب شد ولی بیحال بود یکبارهم بعدخوب شدن اسهال اسفراغ داشت وطول این مدت بی کم اشتهاهم شده بود درنتیجه روز بع استفراغ گفت که مدفوع سفید باتکه های قهوه ای داشته ولی کاملا سرحال وخوب است آیا مشکل دارد خیلی نگرانم
- تب
سلام کودک من ۵سال دارد صبح با تب وبوی بد دهان وسفید شدن روی زبانش از خواب بیدار شد واحساس استفراغ داشت وبی اشتهای
- کردن انگشت لاک زده داخل دهان نوزاد نارس ۳۵ هفته
با سلام الان برادرزادم ۱۵ روزه به ونیا اومده و یک هفته ان ای سیو بود الان مادرش به عللی بستریه و مجبوریم با سرنگ بهش شیر بدیم من حواسم نبود با انگشت لاک دار بهش شیر دادم و وسطش متوجه شدم الان میترسم که مشکلی برای ریه ش پیش بیاد میخواستم بدونم خطرناکه الان براش؟
- عرق سرد
سلام
دخترم یازده ماهشه. گاهی وقتها معمولا موقع خواب، پشت دستاش عرق میکنه در حالی که دستاشم سرده. - شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش و سه ماهه بهش شیر خشک نام میدم ولی نه تپل شد نه زیاد وزنی اضافه کرد میشه شیر خشکشو عوض کنم و بهش بیومیل بدم
- شربت کلاویسیلین
سلام برای بچه ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو دکتر گفتن روزانه دوبار ۵ سی سی شربت کلاویسیلین ۶۴۳ بدهم.مقدارس رو زیاد نگفته?بچه سرما خوردگی داره
- سرما خوردگی کودک
سلام بچم یک ماه میشه ک مریضه هیچ داروئی اثر نداری سرفه میکنهدو بعد بلا میاره سینش خیلی صدا میده تبم دارم می اونید راهنماییم کنید ممنون میشم بچم نه ماهش هست
- اگه قطره باکتی ماید رو بندارم به بینی نوزاد چی میشه یبار اشتبار اندختم
- پاسخ بهشیر خشک
سلام دکتر پسرم باوزن۳کیلو به دنیا اومده الان ۳۵ روزه هست وزنش۳۸۰۰شیر خودم خیلی کمه ومیخوام بهش کمکی بدم شما چه شیر خشکی را پیشنهاد میکنید؟
- مصرف دوباره آزیترومایسین
سلام خسته نباشین.کودک پنج ماهه ام چند زوز قبل سرماخورده بود دکتر بهش آزیترومایسین و پلارژیت داده بود الان یک هفته ای میشه خوب شده ولی امروز دوباره سرفه میکنه انگار از همسرم سرماخوردگی گرفته اگه دکتر دوباره بهش آزیترومایسین بده مصرفش کنیم؟مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- زورزدن
سلام خسته نباشید.بچه من یگماهه هستش.والان همیشه زورمیزنه.دکترم بردم چندتا قطره دادکه هیچ فرقی نکرد بدترم شد
- سلام آقای دکتر دخترم نه ماهش هست چقدر ویتامین دی بهش بدم چون اصلا تو افتاب نمیبرمش
- یبوست شدید
کودک هفت ماه ام یبوست شدید داره این مشکل دوماه است که شروع شده لطفا کمکم کنین
- سلام دخترم 4ماهشه سرفه شدید دتره
- سلام من بچه یک ساله دارم قرص بارداری ن بخورم اشکال داره
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- آلرژی
سلام آقای دکتر کودک ۱۴ماهه که حساسیت به پروتئین گاوی و گلوتن و گوجه فرنگی داره اگه اینارو در حد کم بهش بدیم و علامتی نده میشه داد ؟ این الرژی میتونه مانع وزن گیری بشه ؟ خواهش میکنم هر دو سوال و جواب بدین ممنون
- شربت دیرزامین
سلام ببخشید دکتر به دختر م ۱۱ماهش شربت دیرزامین داده گفتم ببینم ضرر نداره بهش بدم گفته همراه شیر خشک بده
- کم شدن ادرار نوزاد
پسرم 3ماه و 20روزشه دو هفته پیش عمل جراحی کلیه داشته...کلیه سمت چپش مجاری خروجی اش مادر زادی تنگ بود ...دکتر جزینی عملش کردن... خب مشکلی نداشت عمل هم خوب بود ... چند روزی هست سرماخورده ...دو شب هم تب داشت...ولی الان دیگه تب ندارن...فقط حجم ادرارش خیلی کم شده ...روزی یکی دوبار شکمش کار میکنه سبز رنگم هست... به نظر شما آیا کم شدن ادرارش خطر داره یانه

