Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هسته آلو
سلام من 12 سالمه و هسته آلو رو بصورت اتفاقی قورت دادم باید چیکار کنم؟
- مدت زمان مصرف سفکسیم
سلام پسر ۴ سالم انتی بیوتیک سفکسیم داره تا چند روز باید ادامه بدم تا دورش کامل بشه؟
- اسهال استفراغ
سلام دخترم یک سال و 4ماهشه چند روز که مدفوع شل و آبکی داره و به شدت بد بوعه وگاهی هم استفراغ میکنه، استفراغش هم بیشتر شب وقتی خوابه یهویی بیدار میشه و بالا میاره، چند بار بردمش دکتر یه روز خوبه فرداش اسهال استفراغ داره باز روز بعدش خوبه اشتهاش خیلی کم شده که متوجه شدم حالت تهوع داره شربت انداسترون دادم که بهتر شد و شروع کرد به غذا خوردن چند روز قبل تب داشت که سرم وصل کردن بهش و بهتر شد الان تب نداره ولی اسهال داره و گاهی استفراغ، درضمن ازمایش خون و مدفوع هم دادیم مشکلی نداشت مشکل دخترم از چیه؟
- ترش کردن معده کودک
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک چهار سالشه و از بچگی معده ش ترش میکرد . و خودش میگه آروغ ترش میزنم .یعنی میاد توی گلوش دو هفته پیش دکتر اطفال گفت چون از بچگی درمان نشده تا الان معده ش ترش میکنه و باید براش ترش کردن معده ش درمان رو شروع کنیم براش آدی ژل اس تجویز کرد بعد هر وعده غذا یک قاشق غذا خوری اما حالا نگرانش شدم چون مادامی که دارو میخوره تا دو ساعت خوبه اما اگه رعایت نکنه باز هم ترش میکنه. مثلا اگه غذای آبکی بخوره یا زیاد بخوره یا آب باغذا بخوره معده ش ترش میکنه. به نظرتون ادامه بدم آدی ژل اس رو یا قطع کنم و ببرمش دکتر گوارش .شما دکتر خوب توی کرمانشاه سراغ دارید ؟ اجرتون با سید الشهدا
- میزان مصرف شربت سفکسیم
باسلام و احترام دخترم 4سال وپنچ ماه داره سه روز تب بالا 40درجه داشته بردم دکتر ایپو پروفن داد گفت هر 6ساعت بهش بده بهترنشد امروز واکسن تب تزریق کردیم میخواستم از شما بپرس سفیکسیم 100براش خوبه یا آفاکسیم چون دکتر براش هیچی نداده ممنون
- سلام دخترم ۵ماهه است دستگاه تناسلی موی زاید درآورده میخواستم بدونم طبیعی یا باید به دکترمراجعه کنم؟
- سلام اقای دکتر.دخترم مدفوعش سیاه ملایم به سبزهستش واسهالی هستش.ایامشکلی دارد
- حین شیر خوردن نفس کم میاره
گلو و دماغش خشک میشه صبحها از چه بخوری استفاده بشه برای بچه و موقع شیر خوردن کم میاره نفس. و در طول شبانه روز استفاده بشه یا ساعتهای خاصی
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- اسهال
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر. آقای دکتر پسرم هفده ماه دارد و تحت نظر شماست. بیست و چهار ساعت هست که دچار اسهال شده. میشه لطفا راهنماییم کنید آیا باید دارویی براش تهیه کنم؟ توی خواکی ها چه چیزی بهش کمک میکند؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- خلط گلو
سلام خسته نباشید...پسرمو دیروز آوردم مطب.۲سال و ۷ماهشه.تب داشت و فرمودین سرما خورده و علامت دیگه ای نداشت ولی امروز متوجه شدم خلط داره...دارو هم تایلوفن وقطره بینی و سیتریزین دادین و آزیترومایسین هم گفتین اگه خوب نشد بهش بدم حالا آزویترو براش تهیه کنم و بدم ؟هر چن ساعت چ مقدار؟
- گریه شدید نوزاد ۶ماهه
پسرم ۶ماهشه هفته دیگه میشه ۷ماهه شبا خواب نداره فقط غر و جیغ میزنه احساس میکنم سیر نمیشه شیر هم کم میخوره قبلا شبا بهش شسر می دادم میخورد اما الآن اونم خیلی کم میخوره غدتی کمکی فرنی و حریره بادام و سوپ و موز شروع کردم اونم کم میخوره دیگه نمیدونم چکار کنم چون خودمم از این همه بیدارموندن خسته شدم
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- شربت تقویتی
سلام شرمنده از هر شربت چه مقدار باید بدم
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- دیابت کودکان
سلام پسرم شام خورد و کاکاغو خورد بعد دوساعت قمدششو گرفتم 196بود پسرم هشت سالشه
- علی
سلام آقای دکتر پسرم یازده سالشه نسبت به همسن وسالهایش قدووزن کمی داردوبسیار کم اشتهااست لذا خواهشمندم برای تقویت اوچه راهکاری پیشنهادمیدهید
- نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهش سرفه های خشک میکنه چ همراه باخس خس چه دارویی بدم
- پرنوشی
سلام وقت بخیر .کودک هیجده ماهه ای دارم خیلی اب میخوره یکسره شیشه دستشه و طلب اب میکنه.از صبح تا شب شیش هفت بار شیشه اب ۲۴۰ میلی رو میخوره البته بیشتر از این هم میخواد ک من بهش نمیدم این مقدار اب خوردن طبیعی هست ؟در صورت غیر طبیعی بودن چه اقدامی لازمه انجام بدم .ممنون
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر همون شربتی که بهم گفتید(اسما ویت ) این شربته مال چی هست تا چند وقت بهش بدم؟ برای چی خوبه؟

