Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیهوشی دندان پزشکی
باسلام و احترام دخترم دوسالش هست و دکتر دندونپزشک میگه باید تحت بیهوشی دندوناشو درست کنه آیا کار درستی است ؟ و خطرناک نیست؟
- خون دماغ شدن کودک
سلام پسرم شب در خواب خون دماغ شده علت چیه؟ با تشکر
- قطره میم
سلام.دخترم ۶ماه و ۲۰ روزشه.اگه بخوام قطره میم بهش بدم آیا لازمه که ویتامین آد و قطره اهن جداگانه بهش بدم؟و اینکه موز میتونم بدم بخوره؟
- رفلکس
کودک ۱سالو ۱۶ روز دارم ۹ ماهگی رفلکس گرفت بردمش دکتر امپدازول و شربت داد تا ۱ماه خوب بود ولی بعد ۱۱ماهگی رفلکسش پنهان شد الان که ۱سالشه پنهانه فقط صبح ها پنهان داره ولی امروز شیراورد یکم اورد بالا
- تب مضمن
سلام آقای دکتر قبلا پرسیدم راجب دخترم که شش سالشه از وقتی پیش دبستانی میره همش تب میکنه و تا چند روز تب داره . دکتر هم هر بار آنتی بیوتیک داده اما بعد سه هفته یا چهار هفته دوباره تب شدید ۳۹ درجه شروع میشه .فرمودید شربت آسمونی بدم اما داروخونه گفتن آسماویت درسته . خاستم بپرسم شربت آسماویت منظورتون بود و هر چیز دیگه ای لازمه بفرماییدکه براش بخرم و آقای دکتر تو رو خدا جیزی بگید من از نگرانی در بیام . چرا اینقدر تب میکنه هر شب باید بیداری بکشم و پاشویه ش کنم . در ضمن بابت کهیر شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام پسرم اا ماهشه الان یهفته ۱۰ روزه یبوست داره یعنی روزی سه یا چهار بار مدفوع دفع میکنه به مقدار کم و با گریه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- بی اشتهایی و یبوست
سلام آقای دکتر. پسرم 13ماهشه الان حدودا 10روزی میشه که تمایل به غذا خوردن نداره، فقط شیرخشک میخوره وزنشم خیلی پایین اومده هفته قبل حالت سرما داشت ولی الان نه عادیه اما امروز دوقاشق غذا دادم که رفت قورت بده انگار دردش اومد و رفت جلوتر همه رو بالا آورد، ضمنا الان 4_5روزیه که یبوستم داره و بدخلقم شده، تورو خدا بهم یه راهکار بدین 😭🥺
- نگراني در مورد ارتباط فردندم
با عرض سلام
پسر م دو سال و هشت ماه داره و ما سويد زندگي ميكنيم. او مهد كودك رو از سن ١ سال و ٣ ماهگي شروع كرد. ما در خانه فارسي صحبت ميكنيم و مهد زبان سويدي. مورد ديگه اي كه هست پسرم علاقه زيادي به تلويزيون و كتاب و بازيهاي كامپيوتري داره و از تلويزيون هم مقداري زبان انگليسي ياد گرفته.
با و جودي كه شعرهاي زيادي رو ميتونه بخونه و حتي حروف الفبا رو هم تا مقداري ميدونه ولي يك مقدار در ارتباطات صحبتي ضعيف مثلا اگر يك نفر ازش سؤال كنه أسمت چيه جواب نميده. ولي در مورد بازي كردن خيلي شيطون و با بچه هاي ديگه بازي ميكنه. فارسي رو هم در حد جمله هاي دو كلمه اي بلده و زبان انگليسي و سويدي رو بهتر بلده. من يك مقدار در مورد ارتباطات صحبتي فرزندم نگران هستم. ميشه منو راهنمايي كنين؟ - روغن کرچک
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه موهاش يه کم کم پشته و موهاي پشت سرش نازک تر از جلوي سرشه به همين دليل فر ميخوره ميخواستم بپرسم براي تقويت و پرپشت شدن موهاش ميشه هفته اي يک يا دوبار روغن کرچک به موهاش بزنم و صبح ببرم حمام بشورم؟؟؟مشکلي ندارد؟؟روغن کرچک بهتر است يا روغن بادام شيرين يا تلخ؟؟کدام بهتر است؟
- سلام اغای دکتر دخترم العان از روری زمین پودر فلفل قرمز ریخته بود خورد مشگلی پیش نمیاد یک سالشع
- پزشکی
سلام،بچه من دوسالشه پسره،دوتا غده پشت گوششه کمی پایینتر در هردو سمت،طبیعیه ایا؟یا اگر طبیعی نیست نشانه چیه؟ممنون
- سرفه خلط داربه همراه ابریزش
سلام آقای دکتر پسرم ۶سالشه چند هفته پیش سرما خوردگیش باتب گلودرد شروع شد که دوروزه خوب شد اما سرفه هاش شروع شد به همراه ابریزش بینی الان ۵هفته هنوز خوب نشده سرفه خلط داره ابریزش بینی هم داره بیشترش سبز میخواستمانتی بیوتیک بدم میخواستم شما راهنماییم کنید
- مصرف ریسپیریدون
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید.پسرم ۲۸ ماهه است بعضی اوقات داد و فریاد میکنه و حالت پرخاشگری داره و کم اشتهاست فعلا از شیر خودم نتوستم بگیرم زمانی که نمیخوام بهش شیر بدهم این حالات بیشتر خودشو نشون میده. پیش دکتر بردیم داروی ریسپیریدون را تجویز کردن که عصر نیم میل بهش بدهم آیا به نظر شما صلاح هست در مورد پسر من این دارو مصرف بشه؟
- تب کودک
سلام پسر ۵ ساله ام سه روزه تب نسبتا خفیف داره بدون هیچ علایم دیگه ای. فقط بهش استامینوفن میدم. دارو یا اقدام دیگه ای هم لازمه؟
- سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۴۵ روزشا دور ناخن هاش سیاهه ایامشکلی داره؟
- ناخن شصت پای کودکم شکسته و آسیب دیده چه کار کنم تا خوب شود
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
سلام پسرم الان در ماهه 9 است و تنها حریره بادام می خورد و لب به هیچ غذای دیگری نمی زد به زور هم داخل دهانش می کنم همه را از دهانش بیرون می ریزد وزنشم از 6 ماهگی تا حالا تنها یک کیلو اضافه شده ماندم چه کار کنم
- قطره ضدنفخ دایمیتیکس
باسلام.دخترم ۱۵ ماهه هست با وزن ۱۵ کیلو.قطره دایمیتکس چند سی سی بدم
- خمیازه
سلام و وقت بخیر جناب دکتر پسر من پنج سال و دو ماه سن داره و گاهی اوقات دچار خمیازه ناقص میشه و خیلی عصبی و کلافه میشه دو سال پیش این حالت شروع شد و طی این دو سال چند باری در فواصل مختلف براش پیش اومده خیلی نگرانم من استرالیا هستم و با چندتا دکتر ویزیت شده دلیل و نگفتن چیه ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا ناراحت میشم وقتی کلافگی شو میبینم

