Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نوزاد
با سلام و خسته نباشید بچه من ۴۷ روزشه امشب که مدفوع کرده رنگش مایل به سبز بود و کش دار علتش چیه؟ باتشکر
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- مدفوع کودک
ایامدفوع کودک۷تا۸روزطبیعیاستیانه؟؟
- شیرخشک مناس
باسلام پسرم ۵۰ روزشه و شیرخشک سیمیلاک توتال کامفورت ۱ میخوره ولی خیلی کمیابه جایگزین مناسبش چیه؟ کلا شیرخشک کامفورت پیدا نمیشه
- شیر خشک اچ آ
سلام خسته نباشید. دخترم ۳ ماهشه آلرژی داره و شیر خشک ببلاک اچ آ میخورد و نفخ شدید داشت. بعد آپتامیل اچ آ دادم که نفخ نداشت اما به دلیل طعم بد روزانه فقط ۱۰ به پیمانه آن هم به زور بهش میدادم. الان نان اچ آ گرفتم که طعمشو دوست داره اما بازم نفخ شدید داره. ۲ تا سوال داشتم اول اینکه شنا چه شیری پیشنهاد میدین؟ و دوم اینکه میتونم همینطور شیر خشک های اچ آ رو تعویض کنم تا به نتیجه برسم آیا مشکلی پیش نمیاد؟
- سرماخوردگی اطفال سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم و دچار ابریزش بینی و عطسه شده لطفا کمک کنین و یک راه حل پیشنهاد بدین دسترسی به شهر ندارم
- پسرم ۸ماهشه تب داره میخواستم بدونم ایرادی نداره از شیاف و قطره آستامینوفن همزمان استفاده کرد
- اکسیژن کم نوزاد
سلام یه نوزاد داریم این ۶ روزه به دنیا اومده بردنش تو بخش NICU میگن اکسیژنش کمه نمیدونیم باید چیکار کنیم
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید بجه من هر چی شیر میخوره بالا میاره اروغش هم میگیرم حتی راه هم میبرم تند تند میخوره هی بالا میاره باید چیکار کنم
- علی
سلام پسرم یازده ماه وده روزشه سینه خیز میره وخودش ا زمبل ودیوار بلندمیکنه از پله بالا میره اما به تنهایی نمیتونه بایسته ومن نگرانش هستم چرا چهاردست وپانمیره وتنها نمیمونه
- وزن نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم با وزن سه کیلو به دنیا اومد ولی روز بعد شد دو کیلو و نهصد الان هفت ماه و بیست و چهار روز هست وزنش هفت کیلو وصد شده متعادل هست یا کمبود وزن داره
- کیست گردن نوزاد
با سلام علت کیستی که روی گردن نوزاد سه ماه بوجود امده چیست ایا میتونه خطر ساز باشه یا نه با تشکر از اینکه وقت و تجربه تون رو در اختیار ما قرار میدین
- نخورون زرده تخم مرغ
سلام وقتتون بخیر پسرم 10 ماهشه و زرده تخم مرغ و ابپز میکنم نمیخوره قبلادوست داشت اما یه مدت نمیخوره و فقط غذتهایی ک خودمون میخوریم و دوست داره و میخوره حتی نیمرو یا املتی ک خودمون درست کنیم و میخوره ولی زرده تخم مرغ و نمیخوره وخیلی هامیگن باید بدی چون نرمی استخوان و مفاصل میاره میشه راهنمایم کنید.ممنونم ازلطفتون
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- نوزاد
سلام.پسرم باوزن تولد۳کیلو وقد۴۸درچهارماهگی وزنش ۶۶۰۰وقد۶۶ است.باتوجه به اینکه زیاد خوب وزن نگرفته است ایامیتوانم غذای کمی راشروع کنم؟
- شربت سالبتامول
آیاته نوزاد۲ماهه میتوان شربت سالبتامول داد
- کار نکردن شکم نوزاد چهار ماهه
سلام و خسته نباشید خدمت شما من نوزاد چهار ماهه دارم الان نزدیک دو ماهه که شکمش تقریبا دو هفته یکبار کار میکنه قبلا دکتر بردمش گفت طبیعیه ولی چندتا مطلب هست که خدمتتون عرض میکنم ممنون میشم کمکم کنید اول بگم که از شیر مادر تغذیه میکنه ولی بعضی وقتا سینه رو نمیگیره با اینکه گشنشه و مجبورا بهش شیر خشک میدیم توی روز دائم بیقراره و کف پاهاش رو خیلی بهم میماله و اینکه با اینکه خوابش میاد همش زور میزنه و سخت میخابه و بعد از ده دیقه از خواب بیدار میشه و گریه میکنه منون میشم کمکم کنید
- بیماری نوزادی
سلام دکتر خسته نباشید نوزاد من وقتی شیر میخوردی همینطور صدا میکنه و اینکه یه سوال جدید این دکتر گفته ۵ قطره ی آد به نوزاد بده من حواسم نبوده دو الی یه روزه که ۲۵ قطره بهش میدم و حواسم نبودی حالا میترسم میگم نکنه اتفاقی برای نوزادم بیفته .
- پسر
سلام آقای دکتر ف زندم امروز۸ماه وبیست وپنج روزه است ۳۶ هفته ونارس دنیااومد وبه دستکاه منتقل شداما خداروشکر مشکلی نداشت الان سینه خیز میره وکمی به عقب کمی میره بهاسم خودش واکنش میده دد ببه میکه ارم دست میگیره بلند میشه چیزی دستش باشه بهش بگم تودستم میزاره خوردوخوراک مناسب وزن دهکیلوقد ۷۵استبااسباب بازی بازی میکنه بیسکویت وشیشه شیر خودش میخوره فعال. خوش خنده وخوش خوراک است فقط سوالم اینه وقتی من بشینمش میشینه به مدت طولانی بازی میکنه ومیتونه بادودستش بازی کنه البته بعد چنددقیقه شایدبیفته خودش نمیتونه از حالت دراز کش به نشسته در بیاد واین من خیلی نگران کرده

