Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک۲ماهه
دکتر برای کودک ۲ماهه ام شربت سفکسیم۱۰۰داده .هر ۱۲ساعت ۱و نیم سی سی ..میترسم بهش بدم .برا سنش خطرناک نیست؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام ببخشید دخترم ۱ ماهشه سینش خس خس میکنه تو بینیش هم کثیری هست لطفا کمکم کنید
- عوارض
دخترم امروز ۱۲ روزه است که واکسن ۱۸ واهگی زده متوجه شدم روی سینه اش جوشهای خیلی ریزی زده خواستم ببینم از عوارض واکسن است یا جوشهای عرق است
- ایا قطره پدی لاکت برای نوزادان فاویسم ً ضرر دارد یا نه
ایا قطره پدی لاکت برای نوزادان فاویسم ً ضرر دارد یا نه
- زور زدن نوزاد 8ماهه
دخترم 8ماهشه و دوسه روزه موقع ادرار زور می زنه آیا عفونت داره
- میزان شیر خشک
سلام پسربچه ای ۲ماهه ۲۵ روزس دستشویی نمیکرد دکتر بردیمش شیر خشک گیگوز با قطره بی بی کر داد بعد اون مدفوع ک میکنه سبزه ایا علتش بخاطر ایناس ..ممنون
- مدفوع نوزاد
مدفوع دخترم زرد خیلی کمرنگ شده تو ۵ ماه مولتی ویتامین میخره وشیر خودمو علت چیه
- تهوع و استفراغ
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش زمان تولد ۳ و ۳۰۰ بود ، دیروز جای واکسن ب ث ژ اش چرک کرده بود من هم قطره ولوتیل استامینوفن در دو نوبت و در هر نوبت ۲۵ قطره دادم ، حالا حالت تهوع و استفراغ خیلی شدید داره از دماغش هم بالا میاره ، از ۱۰ روز پیش هم هر چی میخورد بالا میآورد شاید ریفلاکس داره ، غربی جهشی از دماغ و دهن استفراغ کرد تا یک ربع ، حتی نمیتوانست نفس بکشه ، الان کمتر بالا میاره و حالت تهوع داره ، تو رو قرآن راهنمایی کنید من بی تجربه ام و خیلی میترسم .
- گوش برجسته نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و گوشاش خیلی برجسته شده و کامل اومده جلو ایا راهی هست ک درستشون کنم خیلی چهرشو بد کرده
- حساسیت پوست صورت نوزاد چهارماهه
- عرق کردن ..
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یازده ماهشه وقتی میخوابه تمام بدنش سرده و عرق میکنه بهش قطره ویتامین و آهن هم میدم علتش چی هست ؟
- زردی نوزاد چهار روزه
سلام دکتر
نوزاد من چهارروزه به دنیا اومده. زردی کرده درجش هم ۱۱هستش.
میخاستم بپرسم نیازبه بستری هست یا خیر؟
- رفلاکس نوزاد
باسلام.دخترم تازه ۳ ماهش تموم شده.شباتوخواب خیلی تکون میخورد.سرشومیده عقب توخواب.روصورتش دونه میزدوسرفه میکنه وسکسکه ومقعدش زخم شده.پیش متخصص اطفال بردمش که ایشون تشخیص رفلاکس دادن وآلرژی.به منم رژیم دادن که لبنیات.سویا.ماهی.آجیل.شیرینی وشکلات نخورم تاآلرژی ایجادنشه برای دخترم.به کوچولومم رانیتیدین دادن.خواستم نظرشمادکترمحترموبدونم.باتشکر.
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام پسر من سه ماه و نیم هستش خروسک داشت دکتر براش امپول دگزا تزریق کرده مشکلی نداره
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- آیا سی تی اسکن مغز نوزاد ضرر دارد؟
با سلام ببخشین نوزاد ۶ ماهه ای دارم که چند روز بعد تولد پرش و لرزش دست و پا داشت حدود ۱۰ روزیگیش اورژانسی بردم بیمارستان که تشخیص اشتباه احتمال تشنج دادن و ۳ روز بستری کردن و سی تس اسکن ریه و مغز و اکوقلب ازش گرفتن و کلی آزمایشات دیگه که خداروشکر سالم بود بعد اون بردم متخصص اطفال که گفتن طبیعیه و رفع میشه خداروشکر دیگه اون حرکاتو نداره حالا آقای دکتر من نگران اون سی تی اسکنا شدم میگن خدای نکرده در آینده سرطانزاس چون نوزاد بوده خیلی نگرانم آیا واقعا همچین حرفایی درسته؟
- حرکت کردن
باسلام وقت بخیر به شما دکتر عزیز یه سوالی داشتم پسرم نزدیک شش ماهشه با کمک من میشینه ولی وقتی روی زمین میزارمش جابه جا میشه باپاهاش تلاش میکنه ولی به جلو نمیره کمی به عقب یا به بغل میره به نظرتون رشد حرکتیش ضعیفه؟
- شیر ریختن نوزاد
با سلام و عرض خسته نباشید. چند وقته که نوزادم بعد از شیر خوردن وقتی آروغ میزنه چند ثانیه بعدش شیر میریزه.مقدارش گاهی کم و گاهی بیشتره. کاملا هم پنیری نیست. گاهی کاملا صاف و روانه. مثل شیر عادی. دلیلش چیه؟مشکلی نداره؟
- غذا خوردن نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 22 چهارماهش کامل میشه وارد پنج ماه میشه خیلی علاقه نشون میده ب غذا تا غذا اینا میبینه خودشو میکشه سمت سفره میشه راهنمایی کنید چکار کنم آیا میشه از پنج ماهگی ب نوزاد غذا داد با تشکر

