Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون مردگی
سلام کف پای دختر بیست و دو ماهه من سه روز میشه حالت خون مردگی دیده میشه ازمایش خونم برای چکاپ چهار روز پیش گرفتیم هیچ مشکلی نداشت فقط ذخایر اهن بدنش کم بود دکتر فارگلوبین براش نوشت این خون مردگی در اثر چیه در صمن انگشتان یه پاشون از داخل کاملا پوسته پوسته هستن ممنون میشم جواب بدید
- سلام دخترم بیست ماهه هستند خس خس سینه دارند و تنفس شون مشکل هست و ابریزش هم دارند چه شربتی به ایشان بدم
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
سلام ببخشید برای دخترم ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو هر ۱۲ساعت چند سی سی سفکسیم۱۰۰ بدم؟
- تزریق آمپول بتامتازون در سرفه های خشک کرونایی
آقای دکتر دختر من مبتلا به کرونا شده و الان سرفه های خشک خیلی زیاد داره و حتی شبا موقع خواب مانع خوابش میشه شربت های مختلف روش امتحان شده جواب نداده میخواستم بدونم اگه آمپول بتامتازون براش تزریق بشه خطری نداره با وجود درگیر بودن به کرونا؟ واینکه شما چه دارو یا اسپری رو تجویز می کنید؟
- تیروئید
سلام آقای دکتر
شما فرمودین که تست تیروئید سه ماه بعد انجام بشه. که تی اس اچ پسرم ۵.۹ بود و t4۱۷.۵ . میخواستم بدونم چقد احتمال داره پسرم به کم کاری مبتلا بشه؟ آیا الان مبتلا هست یا نه؟
خواهش میکنم جواب بدین
ممنون - شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی
سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی بدی
- آفت دهان
با سلام دلایل آفت مکرر چیه؟12سالشه
- تشنج بدون تب
سلام ووقتتون بخیر دختر من یکسال 10روزه هستش که متاسفانه هفته ی پیش موقع ای که گریه می کرد یهو سیاه و کبود شد و چشمش رفت من فک کردم خفه شده از پشتش زدم چشمش برگشت ولی بی حال بود و سریع بردیم بیکارستان و داروی تشنج بهش تزریق کردن و قبل البته دارو بدن گریه می کرد و نوار مغز هم بردیم سالم بود اولین بارش بود تشنج می کرد حالا موندم دارو بهش بدم یا نه اخه بعضی وقتها هم مویع گریه کردن دیر برداشتنی یه ذره انگار نفس نمیکشه صداش نمیاد تا برم بردارم ممنون از پاسختون
- اندازه فاویسم
با سلام و ممنون از لطف شما پسر من فاویسم داره ازمایش یه سالگی هم دادم واسش مقدارش رو ۱.۷ نوشتن این یعنی شدید یا خفیف؟چقدر امکان داره برطرف بشه ؟
- در مورد سرماخوردگی
با سلام دختر نه ماه دارم یک هفته آبریزش داشت و بعد آبریزشش خوب شد و دچار کرفتگی صدا و سرفه میباشد لطفا راهنمایی کنید چه دارویی خوبه؟؟
- دلدرد
ممنون اقای دکتر از جوابتون الان که بعداظه. شده بهتره اصلا دلش دیگه درد نداره چیزی هم میخوره بیحالم نیست چه آزمایشی گفتین باید بده خون یا مدفوع ؟
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام پسرم چندروز سرماخورده ودوتا چشماش عفونت میزنه بیرون شبها کامل میبنده چکارش کنم دکتر قطره تیرلوز وباکتی ماید نوشته اثرنداره
- میزان مصرف آزیترومایسین
برای بچه ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو چقدر شربت آزیترومایسین مصرف کنم
- بدخلقی
سلام پسرم 5سالشه خیلی جوشی و عصبیه چیکار کنم اروم بشه؟؟
- خون دماغ شدن کودک
کودک 7 ساله ای دارم که از دو سالگی هراز گاهی خون دماغ میشود. اما چند روزی میشود که هر روز از بینی اش خون میآید مقدار آن کم است و بعد از چند ثانیه نگه داشتن بند میاید. ایا خطرناک است. پدرش در کودکی خون دماغ میشده ایا ارثی است؟
- ویتامین د۳ دوز ۵۰۰۰۰
سلام دخترم سه ماه دیگه شش سالش میشه.آزمایش داد ویتامین د پایین بود. دکتر اطفال براش ویتامی د۳ نوشته که دو هفته یکبار یدونه بخوره اما آقای دکتر دوزش ۵۰ هزار هست به نظرتون مشکلی نیست که ویتانین د۳ با دوز ۵۰۰۰۰۰ به بچه شش ساله بدم؟
- سلام دخترم دارورو مصرف کرده تپش قلب گرفته
- کم اشتهایی
سلام دخترم ۲سالشه.نزدیک دو هفته اس اشتهاش کم شده و ۶قاشق کوچیک فقط غذا میخوره در هر وعده،تب و اسهال و استفراغ نداره،میوه و تنقلات خوب میخوره،مشکلی داره کم اشتها شده؟

