Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- شربت نئوزینک
سلام میخواستم بدونم شربت نئوزینک گلوکونات چه مقدار به کودک سه ساله و سه ماه بدم؟
- کاتوسین ۱۲۵
سلام دکترعزیز دخترم ۶سالشه سرفه ی شدید خلط دارداشت دکتر ی سری داروداد بااسپری کاتوسین ۱۲۵ صررنداره برا بچم؟؟؟
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- برای دختر ۴ساله ام سفکسیم ۱۰۰باید چ مقدار داده شود
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
مقدار مصرف برای بچه ۱۲ ساله؟
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر،من پسرم 8سالشه باوزن24کیلودکترگفته طبق دستورچقدبایدمصرف کنه شربت کلاویسیلین 643 هر12ساعت؟
- بالا بودن گلبول سفید خون به چه علتی است
سلام پسر 18 ماهه است. بخاطر عفونت گلو به متخصص عفونی مراجعه کردیم و بعد از آزمایش CBC مشخص شد که گلبول های سفید خون پسرم بالاست و عدد 21 رو در آزمایش نشون میداد بعد از سه هفته مجددا آزمایش CBC انجام دادیم و این بار تعداد گیبول های کاهش داشت و 17 بوده ولی پزشک مشکوک به سرطان خون بود خواستم بدونم سرفا بالا بودن تعداد گلبول های سفید خون میتونه علامت سرطان خون باشه چون پسرم هیچکدوم از علایم دیگه رو که من دیدم مثل کبودی یا خونریزی بینی و لثه یا خستگی و تهوع یا .... رو نداره. فقط کمی کم خونی داره. ممنون میشم جواب بدین و ز دلواپسی نجاتمون بدین.
- بیماری کودک
سلام.کودک هشت ماهه دارن که دچار شکاف کام هست.و کف دست وپای او خیلی قرمز هست وزمان گریه هم شدیدا قرمز میشود.دست وپای او هنگام اویزان شدن کبود میشود.آیا میتواند نشانه بیماری قلبی باشد؟؟؟
- عفونت گلو
پسرم ۸ سالش و سرفه زیاد و تب شدید داره هر ۱۲ ساعت دارم براش قرص سفکسیم ۲۰۰ میدم مشکلی نداره؟
- شیرفاسد
سلام اقای دکترمامان رایان هستم سه ساله مریض خودتونه،رایان یه غُلُپ شیر کاکائو فاسدخورده چیکارکنم میترسم چیزیش نشه بهش یه لیوان آب دادم خورد
- تب کودک
ایا میشه همزمان قطره و شیاف استامینوفن استفاده کرد
- یبوست
سلام دخترم ۱۹ماهش شیر خشک ببلاگ تقریبا ۱سال پسش دادم ک اسهال شد دکتر براش نان نوشت الان چندمیت بدجور اذیت میشه نمیتونه مدفوع کنه شیر خشک نان اینجوریش میگنه چه شیر خشکی مناسب براش لطفا راهنمایی کنید
- سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونت شده دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر۱۲ ساعت ۵ سی سی نوشته بنظر شما مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده دوز۱۰۰ براش؟؟تب خیییلی شدیدی داره ک با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ پایین نمیاد
سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونته خیلی دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده وچند روز طول میکشه تا تبش قطع بشه تب شدید ک الان با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ هم پایین نمیاد
- مولتی
سلام واحترام.فرزندم دوسال وچهارماهش..ازنظرمالی تقریبا ضعیفیم وتنوع غذایی یا غذای مناسب نداریم برابچه.ولی بهش هرروز مولتی ویتامین میدم..نگران رشدو کمبود موادغذایی ش هستم.با مولتی ویتامین کمبودها جبران میشن؟
- تداخل دارویی
سلام خدا قوت من اضطراب و آی بی اس دارم دکار روانپزشک و دکتر گوارش برام قرص نوشتن آیا قرص سیتالوپرام ۲۰ با کلیدینیوم سی و دایمتیکون ۴۰ جویدنی با هم تداخل دارند ؟
- شربت
سلام شربت پلارژین کیدرز برای بچه 4ساله فاویسمی ضرر داره
- خوردن کرم ضد افتاب
سلام من یک پسر سه ساله دارم و متوجه شدم ک مقداری کرم ضد افتاب کودک ک مال خودش بوده رو خورده هرچقدرم ازش سوال پرسیدم میگه یکم خوردم ایا خطرناکه بهش اب یا شیر بدم بخوره؟؟
- سرما خوردگی
با سلام خسته نباشید،پسر دوساله ام پنج روز تب بالا داره،سرفه های خروسی داره صداش گرفته چیکار کنم؟شهر خودمون بهش اسپری دادن،به نظر شما استفاده بکنم؟ممنون
- ورم پشت گردن
با سلام و خسته نباشید مدتیه متوجه ورمی کوچک که زیر دست حرکت میکند در دو طرف چپ و راست پشت گردن دختر ۷ ساله ام شده ام آیا جای نگرانی هست یا خیر ؟

