Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام ،خسته نباشید پسر 7 ماهه ای دارم برای مراقبت تحت نظر شماست ،از زمانی ک واسش غذای کمکی میدم دیگه شیر خشک نمیخوره ،پسرم شیر خشک نان 2 مصرف میکنه ،خیلی کم در روز شیر خشک میخوره ،بیشتر غذای کمکی میخواد ،وزن و قدش هم نرماله ،نگرانم ،به نظر شما چیکار کنم ؟!؟!
- That use a social security disability law firm for disability court additionally trials.
- کولیک
با سلام بخشید آیا شربت گریپ میکسچر ایرانی برای نوزاد ۴ ماهه عوارض داره؟ نوزاد واقعا خیلی گریه میکنه
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام دختر هفت ماهه ام چند بار در مدفوعش رگه های خون بوده بردمش دکتر گفته به پروتین گاوی حساسیت داره رژیم گرفتم اما هنوز هم بعضی مواقع بازم رگه های خون توش بوده .به غیر از پروتین گاوی چه چیزی باعث ایجاد رگه های خون می شود آزمایش مدفوعشم نرمال بوده
- تعویض قطره آهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید من یکماهه به دلیل سیاه شدن دندونای دخترم ومقاومتش تو خوردنش قطره آهنش رو که از طرف مرکز بهداشت میدادن عوض کردم یه قطره به اسم liposomal Iron خریدم طعمش خوبه بوی آهن نمیده آیا این دوتا فرقی ندارن ؟؟؟دخترم یازده ماهشه
- نوزاد چهار ماه
سلام دکتر نوزاد من ۴ ماهش یک روز درمیون مدفوع میکنه تاحالا چند بارم تو مدفوعش خون دیدم دکتر اطفالم بردم میکه مشکلی نیست
- عرق زدن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۴ماهه ای دارم که خیلی گرماییه و شدید عرق میزنه اگه واسش لباس زیاد بپوشم از شما پرسیدم چه لباس هایی در فصل بهار برای نوزاد باید پوشید شما گفتید رکابی و آستین بلند اما با رکابی و آستین بلند همش مدام گرمش میشه و عرق میزنه بخاطر همین با رکابی و تیشرت آستین کوتاه در منزل نگهش میدارم مشکلی نیست؟؟
- تغذیه کودکان
با سلام من پسری ۹ ماهه دارم . خیلی بد غذاس انواع راها رو برای اینکه غذاش تنوعه داشته باشه رفتم ولی نمیخوره دهنشو میبنده گریه میکنه حتی شیرم نمیخوره . وزنش خیلی کمه ۶ کیلوعه یه ماهه اصلا هم تغییری نکرده دکتر براش شطر خشک تجویز کرد ولی چون الرژی داره شیر خشک آپتامیل پپتی تجویز کرد اما میخوره رفلاکس شدیدی میگیره .. و اینکه شیر خشک هم که میخوره یبوست میگیره موندم چکار کنم 😔 اگه امکان داره یه شیر خشک بهم معرفی کنید که برای آلرژی خوب باشه و وزن گیریشم خوب بشه و یوبس نشه .. ممنونم
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
سلام دکتر خسته نباشید نوزادان ۱۱ماهشه مریض شده بردم دکتر شربت سفیکسیم داد هردوازده ساعت ولی مقدارش نگفتن واقعیت منم دو سه ماهی هست وزن پسرمو نکشیدم میشه شما بهم مقدارشو بگید بعد من یه سوالم داشتم دکتر من پسرم به دنیا اومدنی ریهاش مشکل داشت بعد تند تند مریض میشه الان سه ماهه سرفه میکنه هرشربتیم میدم انگار نه انگار خیلی دکتر بردم آزیترومایسین دادم اما یکی دو روز خوب کرد باز سرفهاش شروع شده بنظر شما مشکل از ریهاش دکتر خواهش میکنم جواب بدید
- دستگاه تناسلی نوزاد
دختر یک ساله دارم که دستگاه تناسلیش بسته شده دکتر بردم پماد داد اما باعث سوختگی و تاول شد لطفا راهنمایی کنید
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام نوزاد ۳ ماهه ای دارم که از روز قبل سینمو نمیگیره شیرخشک گاهی اوقات بهش میدم روی لثه بالاش ۲ تادونه سفید در اومده چیکار کنم
- استفراغ نوزاد سه ماه
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسر من سه ماهشه و سرما خورده دوبار بردمش دکتر الان یکم بهتره هم تب هم سرفه میکنه امروز صب بعد سرفه پی در پی استفراغ شدیدی داشت عصر هم همینطوری طوری ک بچم از استفراغ قرمز میشد
- تغزیه نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید یه نوزاد ۵۰ روزه داریم زیاد گریه میکنه،میخوایم بهش شیرخشک کمکی بدیم،شیرهم میخوره بعضی موقع ها بالا هم میاره ،حالا بهش شیرکمکی بدیم،چه نوع شیری،از چه برندی،ممنون ازراهنماییتون
- گرفتگی صدای نوزاد
نوزاد پنجاه روزم تقریبا دو روزه که صداش گرفته و با اینکه قبلا یبوست بود ولی دوسه شبه که شکمش شبی دوسه بار کار میکنه میخواستم علت گرفتگی صدا و درمانش رو بدونم.ممنونم میشم راهنماییم کنید
- دانه های زیرپوستی
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم که به پردتئین گاوی آلرژی داره. چند روزه وسط پیشونی و روی ابروهاش و زیر چشمش دونه های زیرپوستی زده. بیقراری هم میکنه. ممکنه به عطر چیزی آلرژی شده باشه؟شربت سیتریزین میتونم بدم بهش؟
- لاغربودن نوزاد
سلام دکتر دخترم ۳ ماهشه وزنش ۵کیلو ۲۰۰ گرمه که بهداشت رفتم گفتش کمبود وزن داره برای وزن گیری میتونم بهش شیر خشک کمکی بدم؟
- تکون دادان نوزاد ۲ ماهه
سوالم اینکه دخترم دوماهش بعد گذاشتم رو پاهم خیلی تکونش دادم خواستم ببینم خطرناکه برا سر و گردنش
- کی ملاج خلفی باید بسته شود
با سلام نوزاد چهار ماهه دارم که ملاج خلفی هنوز بسته نشده باید چکار کنم

