Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خواهش میکنم جواب برین
پسر۷سالم پنحشنبه دکتز عمدمی بتامتازوت ال آ واسش تجویز کرد الان میگه انگار چشمام درد میکنه میتونه از عوارض دارو باشه؟ تا کی از بدن بچه دفع میشه؟ چرا تجویز میکنن وقتی تزریق کرد بعدش همه میگفتن برا بچه اصلا نمیزنن آقای دکتر ال آ با بتامتازون ساده چه فرقی داره؟ خیلی ممنونم
- لرزش پا
باسلام خسته نباشید پسرم 3وهشت ماهشه امشب توی خواب پای راستش با دست چپش مثل یک تیک لرزید خواستم بدونم مشکل داره
- سلام پسر من توی چهار ماه رفته اصلا شیر نمیخوره نارس هم بوده خیلی سعی میکنم بخوره ولی نمیخوره موقع تولد وزنش ۱۶۰۰بوده الان هم چهار کیلو هست کم اشتها شده
- سلام خسته نباشید
دخترم ۱۰ سالشه و سرماخورده و دکتر شربت کو آموکسی کلاو تجویز کرده فقط مطمئن نیستم و نگفتن که چه مقدار بهش بدم ؟؟؟؟ و گفتن هر۸ ساعت درسته؟؟؟
- استفراغ کودک مربوط به سرماخوردگیه یا رفلاکس؟
سلام پسرم سه ماهشه رفلاکس پنهان داره اما بالا نمیاورد سه چهارروزه انگار پشت حلق و بینیش خلط هست و امروز هربار شیر خورد بالا اورده میتونه علتش سرماخوردگی باشه؟؟؟؟
- مولتی ویتامین
سلام و عرض ادب دختر بنده ۵ سالش هست، یکماه کامل بهش شربت تقویتی لیکو مولتی رو دادم این شربت براش خوب بوده حالا سوالم اینه که سیکل دادن شربت تقویتی چطوری؟ الان که یکماه شربت رو دادم چند روز نباید شربتو بدم تا به کبد آسیب نرسه؟ و باز وقتی شروع میکنم به دادن شربت یکماه کامل دیگه باید شربتو بدم؟ اگه سیکل دادن شربت تقویتی رو در طول یکسال بهم بگید ممنون میشم بینهایت سپاس
- ریسورس جونیور
سلام من پسرم ۱۴ ماه داره یه ماه پیش بردم دکتر برای وزن ریسورس جونیور داد روزی ۵ پیمانه تا ۳ ماه گفتن ادامه بعد من الان ۳ قوطی بهش دادم سرچ کردم بعضی جاها نوشته بود ک از ۲ یا ۳ تا قوطی بیشتر نباید داد ضرر داره برا بچه خواستم بپرسم که ادامه بدم ۲ ماه دیگه یا نه
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- سلام خسته نباشید پسرم نزدیک به هفت سالش هست سوزش گلو و گلو درد داره و وزنش 20کیلو هست شربت ازیترو مایسین 200رو چند سی سی بهش بدم ممنونم
- کاهش اشتها
سلام ،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ ماه شه تمام ازمایش ها ودکتر متخصص بردیم اما جوابی درموردکم اشتهایی بچمون نگرفتیم انواع مولتی ویتامین وآهن هاشو هرروز میدیم شیرخشک هم موقع خواب مصرف میکند ومادر کودک انواع غذاهای خشمزه رو میپزد ولی بازهم میلی به غذا ندارد کلافه شدیم از بدغذایی.لطفا راهنمایی کنید وزن کودکمان ۱۱/۴۰۰ است قد بچه دروضعیت سبز است ولی همیشه وزن کودک در وضیعت قرمز است .موقع تولد وزنش ۲/۵۰۰ بود است .
- شربت استامینوفن کوریزان
باسلام دختر من ۱۳ ماهشه. سرماخورده من شربت استامینوفن کوریزان گرفتم ولی روش نوشته برای زیر ۳ سال با نظر پزشک مصرف بشه. میخواستم بدونم میتونم ازش به دخترم بدم؟
- خواب
سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم؟
- درمان خروسک
دکتربخاطرخروسک شربت گل بنفشه داده خوبع
- سرفه
سلام دختر ۲ سال و نیم چند روزه چند دفعه روز سرفه می کنه خیلی کم از لاک و پودر بچه که استفاده کرده اینجوری شده البته عرق هم می کنه از گرما یه سرفه میکنه در کل تو روز ۴ یا ۵ بار سرفه می کنه علائم دیگه ای هم نداره از چی می تونه باشه
- خرخربینی نوزاد
نوزاد37روزه دارم ازچندروزاول تولدبینیش خرخرمیکنه قطره سدیم کلرایدوبتامتازون استفاده کردم درمان نشدعلتش چیه ممنون
- چشم
سلام آقای دکتر قبل از همه چیز باید از شما تشکر کنم از شما بخاطر دلسوزیتان دختر ۷ ساله ای دارم از دیروز چشمش چرک میزند و امروز قرمز و متورم هم شده است چه باید بکنم ممنون از راهنمایتان
- مولتی ویتامین
سلام واحترام.پسرم یک ونیم سالشه دکتر براش کلسیم شور وفروگلوبین نوشته بود دورش تموم شد..حالا میخوام مثل قبل آهن و مولتی ویتامین بگیرم..اگه مولتی ویتامین رو با فروگلوبین مصرف کنم اشکال داره؟
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- درخصوص کودک ۴ ساله
با سلام و احترام آقای دکتر بچه من آزمایش دادم کمبود ویتامین دی داشت و کمبود آهن . دارو داره مصرف میکنه . چون وزنش کم بود دکتر برام شربت راسیپ تجویز کرد . یکماه هم مصرف کردم . ولی اطلاع پیدا کردم خیلی عوارض داره . اگه ممکنه شربت جایگزین راهنمایی کنید . مننونم
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر

