Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوست
سلام آقای دکتر پسر من پانزده ماهش دوروز بدنش حساسیت پوستی مثل جای نیش پشه میزنه چه دلیلی میتونه داشته باشه ممنون
- شیر خشک
سلام وقت بخیر ،پسر من به خاطر آلرژی به پرونئین های گاوی شیر آپتامیل پپتی می خورد ولی الان دیگه پیدا نمیشه براش پپتی جونیور خریدم احساس میکنم شکمش سفت شده و یبوست شده نمیدونم به خاطر این شیره یا نه سوالم اینه که این شیر یبوست میاره آخه اصلا اینجوری نمیشد وقتی پپتی میخورد الان ۱۷ ماهشه
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام وقت بخیر دخترم هفت سالشه چند روزی هست که سینه سمت چپش ورم کرده وزیر نوک سینش یه چیز گرد هست که وقتی دست میخوره درد میگیره کمی هم نوک سینش تورفته خیلی نگرانم توروخدا بگید خطرناکه
- خارش دست وپا
الان ۲ هفته میشه شب و نصف شب دست پاش میخاره دونه ریز قرمزمیزنه پماد کالامین هم زدم فایده نداشته
- تهوع کودکان
سلام پسر من ده سال داره هروقت ماشین سوار میشه چه مسیر داخل شهری چه خارج از شهر حالت تهوع میگیره و استفراغ میکنه ممنون میشم قرص یا شربت معرفی بفرمایید . من خودم هم اینطوری هستم و قرص تهوع میخورم ولی نمیدونم به پسرم می تونم بدم یا نه. ؟
- از داروی استامینوفن برای پسرم استفاده میکنم البته شربت استامینوفن اصلا تبش خوب نمیشه چیکار کنم
- شربت تئوفیلین جی
شربت تئوفیلین جی برای کودک شیش ماه خوبه و چجوری استفاده کنم
- مخلوط شیر گاو وشیر خشک برای بچه یک ساله
- وزنکمکودک
سلامجنابدکتر.پسرم۱۱ماهشه.وزنش۷ونیمکیلویه.اشتهابهغذاشکمه.شیرمادرمیخورهمولتیوآهنشهرروزمیدمتاثیرینداره.بهدکترمتخصصدسترسیندارممنطقهمحرومیم.امروزبراششربتزینکپلاسگرفتم.روزیچندقطرهبراشبدم؟.آیابراش مفیده؟عوارضهمدارهیانه؟.ممنونم
- کاهش وزن
سلام. پسرم دو سال و نیمشه. ماه پیش ۱۲ کیلو بود. هفته پیش وزنش کردم ۱۱/۶۰۰ شد وزنش و دیروز وزن کردم ۱۱/۸۰۰. این کاهش وزن مشکلی نداره؟ خیلی کم غذاست. شیرخشک آپتاکید رو دوبار در روز، یک بار شب قبل از خواب و یک بار صبح بعد از بیدار شدن بهش میدم. مولتی ویتامین سانستول میدم شربت زینک سولفات ام تازه دو روز هست شروع کردم لازم هست مکمل دیگه ای مصرف کنه؟
- آبریزش بینی
سلام وقت بخیر . پسرم ۲ سال و نیمشه و وزنش ۱۲ کیلو هست. از دیشب آبریزش بینی داره. دو روز پیش عمه اش آبریزش بینی و کمی خارش گلو داشت. الان هم مامان بزرگ و بابابزرگش دارن. برای آبریزش بینیش چه شربتی میتونم بدم؟
- اسهال و مدفوع
با سلام..اقای دکتر پسرم 13ماهشه.دو هفته اسهال داشت ک دکتر بردم گفتن بخاطردندوناشه بعداز دوهفته وقتی مدفوع میکنه،معذرت میخام هرچیخورده باشه،درسته پس میده دلیلش چی میتونه باشه..لطفا جواب بدید نگرانم هنوز گاهی اسهال داره
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۲ساله ونیمه
سلام پسرم علائم تب وسرفه وابریزش بینی و بیحالی رو داره،پزشک داروخانه شربت ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده خواستم میزان مصرفش رو بدونم؟وزنش ۱۱ونیم کیلو هست،۳روزه که مبتلا شده و تب میکنه و جدیدا سرفه هاش بیشتر شده
- غدچربی
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۱ سال شد و ازموقع ک به دنیالومد کف پاش یک غد چربی داشت الان یکم بزرک سف شد و راه میره اذیت میشه میخواستم بدونم خوب میشه یا عمل کنم دکتربردم متخصص جراح گفتن باید عمل بشه ولی شک دارم میترسم چون بیهوش میخواد بشه چکارکنم
- سلام بی اختیاری مدفوع دختر چهار ساله
سلام دخترم چهار سالشه وبیماری کاوازاکی داشته که درمان شده ولیکن بعد از درمان کاوازاکی چندین ماه است که مدفوع اش را متوجه نمی شه و شلوارش که کثیف می شه متوجه می شه و مدفوعش هم شُل است ولیکن وقتی خودم می برمش توالت و کنارش می مانم بعضی مواقع مدفوعش مقداری سفت (معمولی) هم دفع می کند، لطفاً راهنمایی بفرمایید که دخترم خودش هم از این قضیه بسیار ناراحت است و اوایل فکر می کردیم که تنبلی می کند و با جایزه دادن و صحبت کردن هم مشکلش حل نشد، باتشکر
- پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
- سرفه کودک
سرفه کودک بدون تب احتیاج به انتی بیوتیک داده؟ خیلی سرفه میکنه پسر ۶ سالم دو هفته پیش فقط ابریزش داشت کوریزان دادم پلاژین کیدز دادم اسپری رستانکس و کلد ماریس استفاده کردم .دکتر نبردم الان فقط بینیش کیپه و سرفه شدید داره
- کودک
سلام دختر من یه هفتس اسهال داره وخوب نمیشه تو مدفوع به گفته دکتر گلبول سفید داره، خیلی خطرناکه؟ w. B. Cبین 2_3هستش
- ضد تهوع
سلام. كدام ضد تهوّع مناسب دوران شيردهي است ؟ (بچم يك سالشه)
- سوختگی
سلام بچه ام دستش خورده به قابلمه و سوخته الان لک ناشی از اون سوختگی مونده چندوقته ورفع نشده بنظرتون باید چیکارکنم؟؟

