Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماهه هست سینه خلط داره وکمی سرفه میکنه چه دارویی بدم تاخوبشه
- خر خر نوزاد
نوزاد بعد از شیر خوردن خر خر و تنفس صدادار میکند ۲۰روزه هست
- جوشهای ریز قرمز در گردن
زیر گردن نوزاد سه ماهم کلی جوش قرمز و پر زده از چ پمادی استفاده کنم
- مسمومیت دارویی
دکتر واسه دخترم شربت رکولیک(بابونه آلمانی)نوشته امروز بعد از سه بار استفاده دل درد شدید گرفته و استفراغ میکنه چیکار کنم
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- فرو رفتن میخ در پا
ایا فرو رفتن میخ در پا باعث خارش کل بدن و قرمز شدن پوست می شود
- سرماخوردگی وسرفه
سلام پسرچهارماهه دارم تندتند سرما میخوره چکارکنم سرفه هاش که همراه خس خس هست خوب شه
- سلام ببخشید من فرزندم واکسن ۱۸ماهگی اش اش یک ماه ونیم عقب افتاده چکارکنم
- بالا اوردن شير به رنگ زرد
سلام شبتون بخير من پسرم ٢٧روز به دنيا اومده امروز شير خورد يك دفعه شير بصورت پنيري به رنگ زرد بالا اورد خطر داره
- زینک
سلام اقای دکتر من زینک سولفات خریدم ولی به پسر ۴ ماهم ندادم یه دو ماهی گذشته . ایا تاریخ مصرف داره ؟ بهش بدم یا نه
- گرانولوم ناف
سلام حال شما،پسرم ۱۸ماهه هست،یه توده قرمزاندازه ماش روی نافش دیدم،نه دردداره نه بو،آیاگرانولومه،۲-۳روزه که دیدم
- سلام پسرم دو ماهشه هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک میخوره الان پنج روز مدفوع نکرده چه کنم
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر برای ابریزش بینی نوزاد سه و نیم ماهه چه دارویی باید بدم سیتریزین میشه داد 7کیاوعه
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- سرفه نوزاد
سلام نوزاد سه ماهه دارم که هم دماغش کیپ وهم سرفه میکنه وضعیتم هم جوریه که نمی تونم ببرم پیش متخصص شما میشه راهنماییم کنین
- قطره باکتی ماید را برای نزاد چهارماهه تجویز شده
سلام پسرم دوهفتس ک بردم دکتر براش قطره باکتی ماید20 تجویز کردن برای قی هردوچشم اما ترسیدم و استفاده نکردم و فقط با چای تمیز میکردم ولی خوب نشده قطره رو استفاده کنم اخه میگن ضرر داره و ممکنه حساسیت داشته باشه
- سرفه
شربت بنفشه باریج برای پسرم که چهارماهشه و حساسیت به باقالی داره خوبه ضرر نداره
- اسهال آبکی و زردرنگ
کودک ۹ ماهه من ۵ روز است اسهال زردرنگ و شل دارد
- فاویسم
دکتر دخترم تو 3روزگی تو بیمارستان بخاطر زردی بستری بود گفتن فاویسم داره...احتمال داره الان ازمایشش رو تکرار کنم دیگه نداشنه باشه الان 4ماهشه
- شیربالا اوردن

