Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار صورتی
با سلام ببخشید آقای دکتر ادرار تیره و صورتی چقدر طول بکشه روی کلیه های بچه تاثیر میذاره؟؟؟؟بچم سه ماهشه؟؟؟
- قدووزن
سلام خسته نباشداقای دکترپسرمن وزن تولدش سه ونیم بودو چهارروزدیگ نه ماهش تموم میشه میشه لطف کنیدبگیدک قدووزن طبیعیش الان بایدچقدباشه ممنون میشم باتشکر
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر خوبین پسرم ۱۱ماهه است بد مریض شد بردم دکتر عفونت گوش وگلو داشت تب وسرف میکرد.بهش شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ داد با کتوتیفن. الان تب وعفونتش خوب شده ولی سرفه میکنه اونم فقط شب موقع خواب چی بدیم بهش چه خوبه
- با سلام. پسرم ۴ماهشه، مدتیه پلک پایین چشم راستش به داخل چشم بر میگرده طوری که مژه هاش به داخل چشمش میچسبه دکتر بردم گفت به قرنیه چشمش اسیب میزنه باید چسب بخوره. میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- سلام آقای دکتراست سخته نباشیددخترم ۳سال ۴ماهشه ازکوچیکی تاحالایبوست داره چندباردکتراصفال بردم چندروزاول خوب بودولی بعدچندروزه یبارشکمش کارمیکنه به تازه گی هم تب سنتی بردمش مرتب باروغن زیتون چربش میکنم ۲روزی یبارکارمیکنه اونم بافشارمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایااشکالی نداره
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳سال چهارماهشه ازیکسالگی تاحالایبوست داره چندباری دکتربردم روزای اول خوب بودولی بعدخیلی دورشکمش کارمیکنه اونم بافشاربه تازه دکترتب سنتی بردمش شکمش مرتب صبحاقبل صبجانه چرب میکنم ولی بازم دوروزی یبارکارمیکنه اونم بازورمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایامشکلی نداره
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- بیماری کودک 5ساله
پسرم ۶ سالش هست هر یک ماه دوبار شدید تب و لرز و عفونت میگیره بدنش دست و پاهاش بیش از حد زرد رنگ هست خیلی نگرانم
- رفلاکس فیزیولوژیک
رفلاکس فیزیولوژیک نوزادان تا چه ماهی ادامه دارد؟ چه زمانی کامل بهبود پیدا میکند؟
- سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره
- آب دهان نوزداد
سلام پسر ۵۳ روزه دارم پنج روزه شکمش کار نکرده طبق گفته شما روغن زیتون زدم به شکمش و ماساژ دادم بازم کار نکرده و الان چهار روزه اب دهانش همش میریزه چند روز پیش شکمش سه روز کار نکرده بود شیاف گلیسیرین براش گذاشتم کار کرد
- مولتی
آیابعدازخورد۰ن مولتی ویتامین ب نوزادشیرداده شودموردی داره
- استفاده ازدوزشربت
سلام وقت بخیر،بچم ۹ماهشه سرماخورده دکتراموکسی سیلین داده نمیدونم چه مقداربدم وزنش هم ۸کیلو۷۰۰هست لطفاراهنماییم کنید
- علت نفخ و یبوست
سلام خسته نباشید.اقای دکتر من پسر 1/5دارماز دو ماهگی نفخ داشت.شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد و تا 9ماهکی دیگه گیرم نیومد الان شیر گیگوز میخوره هنوز نفخ ویبوست داره باید چیکارکنم,؟
- مسواک
سلام خسته نباشید ببخشید میشه به دندون کودک یک ساله مسواک بزنم البته با اب
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمه از چهار ماهگی چند تا لنف ریز اندازمان نرمال بود یک و دو میل چند تا هنوز هستن تو این دو سال و نیم چهار بار ازش سونوگرافی گرفتم چون روش حساس ام دکتر هم میگفت مشکلی نداره به نظر شما دکتر چهار بار ازش سونو گرافی گرفتم عوارض نداره؟ نگرانم
- مقدار سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۷ ساله با ۲۱ کیلو گرم وزن
- شیر خوردن نوزاد در شب
سلام آقای دکتر. بچه ام دو ماه و ۶ روزشه و وزنش هم ۶/۲۰۰. بهداشت هم بردم گفتن وزنش خیلی خوبه. از حدود ۱۰ روز پیش کم کم ساعت خواب شبش طولانی تر شد و الان حدود ۵ یا ۶ ساعت رو کامل میخوابه و برای شیر بیدار نمیشه. منم بیدار میشم میبینم خواب خوابه. این چند ساعت رو شیر نخوره اشکال نداره؟
- سرلاک
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. نوزادم شش ماهش تمام شده. ایا سرلاک بدم بهش برای غذای کمکی یا خیر، چون نوزادم تپل هست، میگن اگه سرلاک بخوره چاق تر میشه. چیکار کنم؟ ممنونم
- شیرخشک آ ال110
سلام.نوزادم سه ماهشه،بخاطر حساسیت ب پروتئین گاو و عدم تحمل لاکتوز،و اسهال و استفراغ،بهش شیرخشک نان آ ال110 میدم.اسهال و استفراغش خوب شده،و حسابی هم تپل شده.تاوقتی ک بزرگتر بشه و غذای کمکی شو شروع کنم،موردی نداره دادن این شیرخشک رو ادامه بدم؟

