Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خارش پا
دخترم پنج سالشه شبها خارش و سوزش داره در قسمت کف پا و انگشتای پا. من بتامتازون استفاده کردم ولی خوب نشد میخاستم بپرسم چیکار کنم؟
- کهیر
سلام آقای دکتر یه لکه قرمز کوچیک رو صورت کودک هم کهیره؟
- شربت
سلام دکترپسرم سه سالشه حرف نمیزنه بردمش متخصص اطفال همدان معاینش کردگفت سالمه آخه همه چیزوخوب متوجه میشه فقط حرف نمیزنه شربت منتافدبراش نوشت وچندتاتقویتی دکتراثلاشربت منتافدونمیخوره وهمشوبالمیاره چیکارکنم نمیشه یه شربت دیگه معرفی کنیدجایگزینش کنم توروخداکمکم کنیدشب وروزندارم اثلانه خواب دارم نه خوراک انقدغصه میخورم چندتامتخصص همدان بردم میگن سالمه ولی نمیدونم چراحرف نمیزنه روستای همدان زندگی میکنم شرایط دکتربردن دوباره ندارم توروخدا شربتی بمن معرفی کنیدممنون میشم خدااجرتون بده منوازنگرانی دربیاریدبدجورگرفتارم
- یبوست
- آلرژی دارویی
سلام ببخشید دخترم ده ماهه بود سرمای خیلی بدی خورد حالت خفگی بهش دست میداد شیر نمیتونست بخوره سینوس ها درگیر تمام گلو و.... دکتر آموکسی کلاو و قبلش سیلین تجویز کرد اما حساسیت داشت تمام تنش تاول ریخت بیرون. سوال اینکه تا آخر عمر نمیتونه بخوره اینا رو ؟ و اینکه تو سرما خوردگی ها سفکسین هم جزو همون دسته هستن و نمیشه داد؟؟ خب ممنون
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من الان سوال پرسیدم اما متسفانه جوابتون نصفه اومده. به بچم شیر خشک معمولی دادم گریه و بی قراری کرد پدی لاکت بهش بدم یا سیتریزین؟
- سرماخوردگی کودک ۵ساله
سلام دخترم ۵سالش وقتی سرماخوردگی می گیره لوزهاش ورم می کنند و موقع خواب نمی تونن راحت نفس بکشن الان هم همین طوریه می خواستم ببینم چه آنتیبیوتیکی بهش بدم تا خوب بشه تب هم ندارن
- مطب
سلام آقای دکتر امروز مطب تشریف دارین واسه ویزیت بیایم؟ ساعت کاری مطب از چه ساعتیه چون تماس میگیرم کسی جواب نمیده
- سلام آقای دکتر پسرم یک سال شیش ماهش هست وزنش خیلی کم ضیف هست سه روزه سرما خورده چ شربتی بدم امروز هم تب کرده
- شیرخشک ریسورس جونیور
سلام خسته نباشیدمن دخترم رومتخصص اطفال بردم براش شیرخشک ریسورس جونیورنوشت برای وزن گیری دکترگفت هفت پیمانه راداخل ۲۱۰میلی لیترآب قاطی کنم حالامتوجه نشدم درطول روزبایدهمین ۲۱۰میلی لیترروبخوره یابیشترازاین هم میتونم براش درست کنم ممنون
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- دومپریدون
سلام آقای دکتر برای رفلاکس دختر۳۵ روزه م دومپریدون تچویز کردن،چند روز طول میکشه بهتر بشه؟وزنگیری هم کن بوده.ممنون از شما
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر من دختر ۴ساله دارم دوروزه سرما خورده الان تب لرز شبانه داره استامیوفن هشت ساعته ازیترو ۲۰۰ دوازده ساعته میدم بهش ولی بعد دوروز هنوز تب داره ممنون راهنمایی دارویی ضمنا وزنش ۱۴کیلو لاغراندام..باتشکر
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- سرفه
شربت بنفشه باریج برای پسرم که چهارماهشه و حساسیت به باقالی داره خوبه ضرر نداره
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- زینکسولفات
سلام اقای دکتر. زینکگلوگونات بازینک سولفات چه فرقی داره؟
- مصرف شربت ایبو پروفن
سلام اقای دکتر، من ۲روز پیش اومدم پسرم ویزیت شد شما برای تب بالاش، شیاف دادین و قطره استامینوفن، ولی شبا همچنان تب داره، یکسره بالا سرش بیدارم، شربت ابوپروفن خریدم میخوام بدم بهش،هر چند ساعت بدم؟ ۱۳کیلو چقد باید بدم؟ الان تبش ۳۷/۹

