Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم تبداره عفونت دکتر شربت آزیترومایستن
حال ننیدونم باید تا شماره بهش بدم ویک 17ماهش
- گلودرد
دخترم گلو درد داره دوسال وهفت ماهشه ميخواستم بدونم شربت سفيكسيم چه مقدار بايد بدم
- سرماخوردگی
باسلام من نوزاد ۴ ماهه دارم ک دمای بدنش تا ۳۷ونیم گرم میشه ۴روزه بردم دکتر گفته عفونت داره و شربت سفکسیم ۱۲ساعته بهش داده بعضی وقتا وقتی شربت میدم بالا میاره تا الان هم تاثیر بسزایی نداشته و باید ۵ روز مصرف کنه میتونم شربت سرماخوردگی بهش بدم؟
- گلبول سفید در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه ام ، مدفوع خلطی و نفخ و دلپیچه دارد. آزمایش مدفوع انجام دادیم، گلبول سفید ۲ تا۳ عدد بود. مدفوعش همیشه آبکی و خلطیه. باید رژیم غذایی رعایت کنم؟ شیرخشک کمکی باید مخصوص الرژی باشه؟
- سرمااااااا
سلام دکترخداقوت...ببخشید دختر ۲سال و ۸ماهم از صبح تب میکنه سرفه و کمی گرفتگی بینی داره...انگار گلوش درد میکنه خر خر داره ..استامینفن و پلارژین و آزیترو میدم خوبه؟آزیترو خونه داشتم یاباید اموکسی بدم؟ آزیترو امروز ۳سیسی دادم که از فردا ۱ونیم سیسی بدم
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- سرفه
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ده ماهشه وزن. 16 پیش شما پرونده داره الان حدود سه هفته پیش تب و سرفه خلط دار داشت بردیمش دکتر و داروی سفکسیم پاراکید سیتروزین دادن الان 3 شیشه سفکسیم خورده ولی همچنان سرفه خلط دار داره دارو دیگه باید بدیم یا بیاریم مطب برای وزیت البته فاویسم داره
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
برای عفونت ادراری دکتر سفیکسیم ۱۰۰ نوشتند وزن ۲۳ کیلو مقدار مصرف هر شب ۵ سی سی آیا کافیه؟
- مدفوع چرب
با سلام ممنون از پاسخگویی. برای. مدفوع چرب کودک3ساله.هیچ یک از سوالاتی ک پرسیدید رو نداره.فقط اینکه من بهش ویتامینه 'میم ارنج'خارجییشو' میدم مشکلی نداره?و در اخر میشه لطف کنید بگید چ داروهایی میتونم بهش بدم برای جلو گیری از پیشرفتش بیماریش?
- فابیسم
باسلام،پسر ۱۲ ساله دارم سرما خورده فابیسم دارد شربت پروین ضرر دارد یا خیر
- شربت پروفن
سلام.دخترم ۹ کیلو وزن داره تا چند سی سی پروفن میتونم بهش بدن ؟ممنون
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر جناب دکتر پسرم چهارسال و نیمشه دیروز تب کرد تاامروز گهگداری داشت با ابریزش بینی شربت تایلوفن دادم و پلارژین کیدز و سیتریزین . میخوام بدونم جایگزین پلارژین چه شربتی برای سرماخوردگی کودکان مناسب؟
- گرفتگی صدا
سلام پسر19ماهه دارم سه روز پیش تب کرد و روز سوم با استامینوفن تب قطع شد و از دیروز صداش گرفته و امروز خس خس میکنه و اصلا نمیتونه درست حرف بزنه ونفس های سنگین میکشه علت چیه؟ ایا خروسک گرفته؟ باید چکا کنم؟ چهدارویی میتونم استفاده کنم
- چربی خون بالا و چاقی
پسری 9 ساله دارم که از چاقی رنج می برد. اخیرا در آزمایش خون، کلسترولش 264 و تریگلیسیریدش 316 بوده است. متخصص اطفال دارو برایش تجویز نکرد و فقط پرهیز غذایی را پیشنهاد کرد. نزد متخصص غدد اطفال رفتیم، ایشان 200 قرص امگا 3 و 100 قرص ازیتیمایب و 10 قرص ویتامین دی 3 برایش تجویز نمود. ممنون می شوم چنانچه لطف فرموده و نظر خود را در باره مصرف این داروها بفرمایید.
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- تب زیاد
تبی که یک کوک دوساله سی و نه درجه باشد چگونه رفع می شود؟
- لاغری دختر ۱۳ ساله
دختری دارم ۱۳ ساله غذا خوردنش خوبه منتها خیییییلی لاغره یعنی از لاغریش نرمال و عادی نیست از انواع شربت های اشتها استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم علتش چی میتونه باشه؟؟ برای اینکه یه کم چاقتر بشه چی رو پیشنهاد میکنید؟
- قرص انگل
با سلام و خسته نباشید آیا قرص انگل رو میشه توی آب حل کرد به بچه داد؟
- سرفه کودک
سلام پسر من اسال 6ماهش است پارسال سرما خور قفسه سینش خس خس میکرد دکتر بردمش چرک خشکن بهش داد استفاد کردبهتر شد ولی همچنان هنگام خواب سینش خس خس داره ودر هفته چند بار سرفه های خشک میکنه واحساس میکنی روسینش خس خس داره چیکار کنم که خوب بشه میترسم در بزرگسالی براش مشکل ساز بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت
سلام پسر۲۲ماهه من تب شدیدی داشته بردمش بستری کردم که گفتن عفونتش۱۳۰هست وبعد۱هفته شد۱۹ومامرخص شدیم.اومدیم خونه پسرم استفراغ داشت۱روزوفقط اب میخورد.روزبعدش دیدم مدفوع کشدار شده شبش هم دیدم اسهال میره وشکمش صدامیده.چیکارکنم😭

