Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
با سلام پسرم دو سال و نیم هست سرما خورده سرفه میکنه و ابریزش و گرفتگی بینی داره شب ک میخابه هی سرفه میکنه و خلط میاد گلوش نمیتونه بخابه چه دارویی بدم و با چه دوزی بسیار سپاسگزارم
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- دخترم وزنش کمه
سلام خسته نباشید من دخترم ۸ ماهشه سرماخورده بود دکترش بهش آفاکسیم شربت داده ولی اسهال شدید گرفته وقتی دارو رو خورده ایا چیکار کنم
- سنگکلیه
دخترم دوسال و نیمشه سنگ کلیه داشت سنگ شکن کرد و بعد از سنگ شکن دکتر پای سیترات پتاسیم داد حالا بورس باید عمل بشه...عمل لوزه اشکالی ندارد ؟ و اینکه چند روز داروی کلیش بخاطر عملش قطع میشه اشکالی نداره؟
- سرفه. دارو
سلام. دختر من 5 سالش هست چند روز پیش آوردم پیش شما گفتین انفولانزا گرفته. الان دیگه تب نداره. آنتی بیوتیک آزیترومایسین دادین. یه کوچولو اسهال شده. موصوع مهم از دیشب 12 شب سرفه خیلی میکنه و نمیتونه بخوابه تا صبح بیدار بود اسپری بینی هم زدم ولی باز دماغش کیپ هست. محبور شدم سیتریزین بدم 3 سیسی . میخوام بدونم برا این سرفه های پشت سر هم همین سیتریزین رو بدم؟ چون اصلا نمیتونست بخوابه. ممنون
- مصرف کلد استاپ
سلام بچه ۸ ساله دارم چهار پنج روزه آنفلوانزا گرفته کلد استاپ براش نوشتن مشکلی نیست مصرف بشه در ضمن تبش خیلی دیر افت میکنه لطفا راهنمایی بفرمایید. در این مدت خیلی کم غذا میخوره سرفه، گلودرد ، گوش درد وبی حال هستش به سختی قرص میخوره
- سوزش ادرار
سلام شبتون بخیر اقای دکتر دخترم سه سالشه از دیشب وقتی میره ادرار کنه میگه میسوزه و جلو ادرارشو میگیره از ظهر تا الان نرفته دستشویی هر چی بهش میگم برو چیش کن میگه نه میسوزه به دارویی هست موقت سوزش رو قطع کنه تا فردا ببرمش پیش متخصص یا آزمایش بده
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم پسرم ۱۴ ماهشه وزنش ۱۱ کیلو هست تب داره استامینوفن پاراکید بهش دادم تبش پایین نمیاد چکارکنم
- تغذیه
سلام آقای دکتر آیا سویق های که تبلیغ میشن برای رشد کودک افزایش قد و وزن و هوش و.... آیا واقعا موثر هستن موادی با ترکیب طبیعی هستن و میتوان از آنها استفاده کرد و عوارض ندارن
- زورزدن نوزاد وناله کردن
خیلی زور میزنه وناله میکنه بعداززور زدن نوزادمن ۱۵روزه است لطفا بهم بفرمایید
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- گلودرد چرکین
سلام پسرمن ۱سال و ۶ماهه هست سرفه های چرکی شدید داره وزنشم۱۳کیلو هست میخاستم بپرسم چند سی سی شربت سفکسیم بهش بدم ممنون میشم جواب بدین
- نحوه شیر خوردن
سلام دکتر دختر من یکسالو چهار ماهشه موقعی که شیر میخوره میزنه تو سرش این کار رو خیلی وقتا تکرار میکنه دلیلش چیه ؟ شیر خودمو میخوره باتشکر
- دوزداروازیترومایسین
دخترم ۱سالونیمه اس.فقط تب میکنه وزنشم ۱۳کیلوعه.هر۱۲ساعت دکترگفت بدم ولی مقدارش یادم نیست ۲ونیم سی سیبودیا۳سی سی.چندسی سی بدم که تودرمانش مشکلی پیش نیاد
- تب کودک
سلام آقای دکتر. من و همسرم هر دو مریض شدیم ابریزش بینی و سرفه و خارش گلو. پسرمم ۳ سالشه از پنجشنبه صبح تا الان ۳ روزه که تب داره. پنجشنبه تبش ۳۸ بود. امروز ۳۷/۴. هر ۶ ساعت استامینوفن میدم. با استامینوفن پایین میاد. سر ۶ ساعت دوباره تب میکنه. دو سه تا عطسه در روز و دو سه تا سرفه هم داره. خیلی کم تب تا چند روز طبیعیه؟ نیاز به انتی بیوتیک نداره؟
- تغییرصدا
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم۱۲سالشه هفته پیش گلودرد داشت آموکسی کلاو خورد خوب شد الان صداش تغییر کرده حس سرماخوردگی داره بنظرتون کپسول بخوره؟
- خلط بینی
سلام دخترم سه سالشه چند هفتا پیش سرنا تورد نیوتادین و پروسپان بهش دادن دکتر داد.یا مدت توب رود دوبارا از یا هفتا پیش دیدم بینیش خلط داره تو خواب طرفا میکند دکتر بردم قطره بینی با اسپری داد بزنم دهنش خوب شد ولی هنوز دماغش خلط داره انگار بدتر شده چه کنم عفونتی نشه
- تیروئید
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه سالشه اردیبهشت آزمایش تیروئید داد لب مرز بود بنظرتون چیکار کنم؟
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش

