Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- برای کودک پنج سال با هفده کیلو وزن چقدر باید خشککننده ایراموکس ۱۲۵ بدهیم
- عیدقربان
سلام اقای دکتر ببخشیدشماکه گفتین مطب تشیف ندارین چرا نوشتین عیدقربان ساعت تعقیرمیکنه مگه مطب هستین
- نگرانی بچه
سلام اقای دکتر پسرم اروین از بدو تولد پیش شما جهت معاینات روتین پرونده داره ،پسرم ۳ سال و۶ ماه داره ،کلمات محدودمیگه مثل بابا مامان اب ،،شما گفتین ببرمش گفتاردرمانی ،من بردم ۳ جلسه دکتر گفتن مشکل ذهنی و اوتیسم نداره فقط باهاش باید تو خونه صحبت کنید چون پدرش هم دیر به حرف اومد،حالا هنوز همون چندکلمه رو میگه ایا باید نگران باشم من مادر فوق العاده استرسی هستم خودخانم عالمه حسینیان گفتن که تو استرس به بچه منتقل میکنی؟؟ ایا نگران اوتیسم نباشم؟؟با اون که گفتاردرمان گفتن مشکلی نداره ولی بازم دلم اروم نمیگیره ،ممنونم
- شربت Azithromycin Oral 200برای بچه ی۱۰ساله خوبه ۴۵کیلوهس
سرماخورده تب داره سرفه میکنه این شربت روتوخونه دارم میشه بدم بهش بخوره
- خلط گلو
سلام آقای دکتر بچه 9 ماهه دارم دوروز پیش ابریزش بینی داشت دکتر بردم قطره بینی و شربت لوراتادین داد و کفت سرماخوردگی خیلی ضعیفه . الان آبریزشش خوب شده فقط سرفه هاش بعصی وقتها خلطیه آیا باید شربت خاصی استفاده کنه ؟
- لاغری
سلاممنپسرمباوزن۳کیلووباقد۵۰وتو۹ماهگیبدنیااومد.الان۱۲ماهشه۹کیلوعهباقد۷۸شیرخودمروهممیخورهخیلیلاغرهانواعغذاهاروهمبهشمیدمولیهیچتغیرینمیکنهدیگهخستهشدمازدستشیکمبدغذاهمهست.وخیلیهم شیطونه.حرفمیزنه۶تادندوندارهراهمیرهتوروخدایهراهینشونمبدهازدستاینمردمکههمشمیگنبچتمشکلیدارهخستهشدم..ممنون
- عرق کف دست
سلام خسته نباشید اقای دکتر، پسرم هشت سالش کف دستش خیس عرق میشه خواستم دلیلش رو بدونم ممنون میشم جواب دهید
- اتفاقی خوردن قطره استامینوفن تاریخ گذشته
سلام و عرض ادب ببخشید من اشتباهی قطره استامینوفن تاریخ گذشته رو به بچه ۵ ماهه ام دادم، الان باید چیکار کنم؟
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید،بچه من الان ۲۳ ماه و ۸ روزشه الان ۱۰ روزه اسهاله همه نوع دارو هم دادم ولی فایده نداره ۱۴ ماهــگی تا ۱۶ ماهگی هم اینجوری شد ک دکتر بردیم گفتن شیر بدون لاکتوز بدین ک بد گیر میاد یا بدون نسخه نمیدن اون مدت ریسورس جونیور دکتر دادن یه ماه دادیم تا ک خوب شد الان باز همونجوریه شیرم گیر نمیاد از شیر گرفتمش غذا هم اصلا هیچی نمیخوره حتی مزه هم نمیکنه من چکارش کنم واقعا کم آوردم&ممنون از لطفتون
- زیاد کار کردن شکم بچه 14 ماهه
محمد ما خواب وخوراک خوب ندارد و شکم اودر روز 5-6 مرتبه کار میکند که غیر قابل تحمل است
- مطب
سلام آقای دکتر فردا چه ساعتی مطب تشریف میارید
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- عفونتگلو
سلام آقای دکتر نزدیک سه هفته هست که دخترم اول سرفه های خشک داشت و الان یک هفته خلطی شده و تب خفیفی هم کرده شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم یا آموکسی کلاو؟ و چقدر؟
- شپش سر کودک
سلام خسته نباشید پسرم یک سالش هستش شپش سر زده چی دارویی برای رفع شپش میتونه کمکم کنخ
- نحوه مصرف ستادین دی
نحوه مصرف شربت ستادین دی برای کودک 3ونیم ساله
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دخترم ۶سالشه با وزن ۲۸ کیلیو می خواستم شربت سفیکسیم ۱۰۰بخش بدم چقدر باید بدم؟؟
- ریزش مو
سلام وقت بخیر پسرم 21ماهه هستش جدیدا ریزش مو پیدا کرده تو حموم بیشتر. وقتی دست میکشم بین موهاش چند تار میاد تو دستام کمی نگرانم چون حالت ناخن انگشت شصت پاهاشم قاشقیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- روغن زیتون
سلام اقای دکتر میشه به پسرم ک دوسال وهفت ماه داره هرچند وقت یبوست داره ، تو وعده غذاییش روغن زیتون اضافه کنم؟؟ مرسی
- چکاب ۲سالگی لازمه انجام بشه ؟
کودکم تازه ۲سال شده مشکل خاصی نداره بهداشت بردم گفتن خوبه ایا بازمه حتما ازمایش خون ۲سالگی بدیم ؟خیلی بد رگ هستش نگرانم

