Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم تعادل در حرکت
سلام آقای دکتر گوش پسرم عفونت داشت و تب کرده بود و یکم تعادلش در راه رفتن کم شده بود آزیترومایسین تجویز فرمودید تبش خوب شد. تعادلش هم خیلی بهتر شد اما انگار کامل خوب نشده تعادلش. البته الان چند روزه آلرژی شده از دیروز بهش سیتریزین هم میدم. ممکنه بخاطر سیتریزین باشه؟ دوباره بیارمش؟
- مسواک
سلام جناب دکتر برای بچه سه ساله برای مسواک زدن میشه از خمیردندان استفاده کرد من همیشه فقط با آب ولرم برای پسرم مسواک میزنم
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر دو روز هست که مقعد پسرم خیلی قرمزه و وقتی تمیز میکنم اذیت میشه باید چیکارکنم ؟پسرم 1/5هست
- ناخن
سلام من به جواب سوالاتم نرسیدم.واصلا به وضوح جوابی ندادین.اینهه سوال کرد.واقعا اینجا دکتری هست؟
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- پادرد
سلام وقت بخیر .پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست . یه مدتیه بعضی وقتها میگه پام درد میکنه میخوام بدونم باید ازمایش بده؟ و اینکه مطب کی بازمیشه؟
- تاخیر در واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر نوزاد 18 ماهه دارم 10 روز واکسن 18 ماهگی عقب افتاده چون سرما خوردگی داره هنوزم خوب نشده نمیدونم مشکلی نداره بازم واکسنشو عقب بندازم تا خوب بشه یا باید هرچه زودتر واکسنشو بزنم؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- بی اشتهایی و بد غذایی
دخترم غذا های جامد را یا با زبان پس میزنه بیرون یا غذا رو می جود بیرون می ریزد , وزنش کم کم بالا میره , 13 ماهه هست وزنش 8.5 و قدش 80 , غذا های مایع رو هم کم میخوره باید سرگرمش کنم ,رفلاکس معده داشت 5ماه رانیتیدین خورد با شیر خشک بیومیل ای آر , فعلا شیر خشک نان3 میخوره , شیر مادر نمی خوره , یک ماهه که نان 3 رو شروع کردیم یبوست گرفته , زخمی شبیه گوشت اضافه در ناحیه رکتوم داره
- شربت اشتها
سلام اقاي دکتر من توي شيردهي به سر ميبرم و وزنم بي نهايت کم شده و دخترمم وزنش کمه و بي اشتهاست آيا ميتونم شربت اشتهاي باريج انار رو تا يه مدت هم خودم بخورم هم به بچم بدم؟؟واقعا ديگه از غذا نخوردنش دارم کلافه ميشم هيچ غذايي رو به غير از شير من دوست نداره.اگر از نظر شما مشکلي نيست اين شربت رو هم براي خودم و هم بچم که 16ماهشه استفاده کنم
- میزان شربت سفیکسیم ۱۰۰برای وزن ۱۱کیل
میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱۱کیلووزن دارد
- آبریزش بینی
سلام اقای دکتر بچه 9ماهه دارم امروز به ابریزش بینی افتاده حال جسمیش خوبه میشه بگید لطفا چه دارویی بهش بدم؟
- سلام خسته نباشین پسر من ۵سالشه گلودرد داره شربت آزیترومایسین رو گرفتم باید چقدر بدم وچندبار روزی
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز از صبح پسرم میگه یکم گلوم درد میکنه ولی مشکل دیگه ای نداره تا الان؟ چه شربتی بگیرم بهش بدم گلودردش خوب بشه؟
- تجویز مقدار دارو
سلام برای کودک 3 سال و نیم شربت سفیکسیم چند سی سی باید بهش بدم?
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه از چه داروی استفاده کنم ایا میتوانم دستگاه بخور سرد براش استفاده کنم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر عزیز بچه 9 ماهه دارم سرفه میکنه و عطسه و کمی ابریزش بینی چه داردیی بهش بدم ؟ممنون از لطفتون
- عفونت چشم کودک
باسلام آیا عفونت چشمی کودک قابل سرایت به کودک دیگر هست؟ برای چشمش قطره باکتی ماید تجویز شده و دکتر گفته عفونت باکتریایی هست. متشکرم
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش
- سرماماخوردگی
پسرم 2سالشه سرماخورده 3روزه سینش خلطی شده صداش خروسکی و آبریزش بینی داره و همش نق میزنه از شبی ک فهمیدم سرماخورده شربت سرماخوردگی کودکان دادم و استامینوفن از دیروز بهش هر 6ساعت هم آموکسی سلین 125و شربت دیفن هیدرامین و دوتاشربت قبلی میدم بنظرتون نیاز ب آمپول هی ببرمش دکتر آخه میترسم

