Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
پسرسه ماهه دارم که سرفه میکنه و خیلی صداش گرفته و سرفه هاش با چرک هستش دکتر بهش سفالکسین داده قطره پلارژین هم داده چیکار کنم خوب شه توروخدا راهنماییم کنید
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- سلام، ایا شربت سالبوتامول با تئوفیلین فرق داره؟برای کودک شش ماهه مناسب هست یا نه؟
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام نوزاد ۳ ماهه ای دارم که از روز قبل سینمو نمیگیره شیرخشک گاهی اوقات بهش میدم روی لثه بالاش ۲ تادونه سفید در اومده چیکار کنم
- سفتی سینه
سلام دکتر جان دوقلوی یک ساله ای دارم دختر و پسرن سینه های دخترم ب طور مساوی سفت هستن یعنی دست میکشم سفت و برآمده هستن ولی پسرم ایطور نیست خیلی نگرانم باید چیکار کنم راهنمایی کنید علایمی مثل قرمزی ،تسریع رشد،درد،نداره از اول همینطور بوده ولی سه روز دیگه یکسالش تمام میشه و خوب نشده علت چیه
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسر من ۲۰ روز دارد شکمش درس کار نمیکنه وقتی هم کار میکنه خیلی سفت کار میکنه چه داروی باید بهش داد?
- یبوست نوزاد
دخترم ۳ماه و ۱۰ روزه است ،حدود ۱۰روزه مدفوع نداشته ،باید چیکار کنم
- یبوست
سلام وقت بخیر دختر من پنج ماهشه و یبوست داره الان چهارروزه، گیگوز ۱ بهش میدم و تا الان دوبار در روز سوپرمینت باریج میدادم و تا وقتی میخورد مشکل مدفوع و شکمش خیلی خوب با قطره برطرف میشد ولی الان چهار روزه دچار یبوست شده چیکار کنم که مشکلش حل بشه
- مصرف دارو در شیردهی
سلام و خسته نباشید. مصرف قرص مترونیدازول برای عفونت روده در دوران شیردهی اشکال دارد؟
- کم حجم بودن ادار
سلام اقای دکترکودک ۱۰ماهه ی من حجم ادراش کمه هرنیم ساعت هردویاسه ساعت ادارمیکنه ولی حجمش کمه.چون درطول روز ک پوشاکش میکنم پوشاکش سنگین نمیشه شایددرطول روزیدونه یادوتاپوشاک اونم زیادخیس نمیشه عوض میکنم.وزنش ۹کیلوآب وغذاهم خوب میخوره.دکتراطفال هم بردم آزمایش اداروخون وبرای ویتامین این چیزانوشت خداروشکرمشکلی نداشت.ولی نکرانم .نظرتون چیه
- شیرخشک
سلام دکتر دخترم امروز پنج ماهش تموم شد از کی باید شیر خشک نان اچ ا دو رو براش شروع کنم؟
- شربت
سلام آقای دکتر؛ شربت زینک سولفات که پنج ماه پیش خریدم و دربش باز شده و در هوای معتدل خانه بوده آیا فاسد شده یا خیر ؟ و برای دختر ۷ ماهه چه مقدار باید بهش بدم ؟ متشکرم
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام. اقای دکتر.نوزاد50روزه من wbc. ازمایش اول 20تا 25شده.میشه راهننایی کنید.2سهروز میشه شربت اهورا نی نی و پدی لاکت بهش نیدیم
- واکسن چهارماهگی
سلام دخترم واکسن چهارماهگی داره الان بیست روزی میشه که بخاطر رفلاکس دکتر بهش امپرازول ۱۰ داده روزی دوبارمیخواستم ببینم با واکسن تداخل نداشته باشه؟ایا بعد از واکسن قرص را ادامه بدهم؟
- نفس کشیدن
علت خرخر یا نفس بلند حالت اه نوزاد چیست
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- وزن گیری کم نوزاد سه ماهه
وقت بخیر . پسرم سه ماهش تمام شده. وزنش موقع تولد ۴کیلو و ۳۰۰ گرم بوده . ماه اول یک کیلو اضافه کرد . ماه دوم ،۶۰۰ گرم اضاف کرد .ماه سوم فقط ۴۰۰ گرم . قدش و دور سرش خوب هست. الان قدش ۶۴ هست .شیر خودم رو به زور میخوره،بیشتر شیر خشک میخوره . خیلی نگرانشم . خواستم شربت زینک بهش بدم که اونم بخاطر یبوست پسرم ،میترسم بهش بدم . آخه میگن شربت زینگ یبوست میاره ، میترسم بدتر شه. لطفا راهنمایی م کنید که چیکار کنم
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- رفلاکس
سلام.وققتون بخیر. دخترم دوماهشه و بعد شیر خوردن بالا میاره.یک ماهگیش ۴۱۰۰بود این ماه ۴۷۰۰شده بنطرتون وزن گیریش خوبه؟از بس بالا میاره میگم نکنه وزن نگیره.و اینکه چیکار کنم کمتر بشه چون روزی چن بار لباساشو عوض میکنم .سونو انجام دادیم گفتن مشکلی نداره.پودر اس امپرازول دادم تاثیر نداشت
- شربت پاراکید
سلام با توجه به اینکه پسرم ١٠ ماهشه و انفولانزا شده من ٢.۵ سی سی شربت پاراکید بهش دادم و بالا اوردش باز بهش بدم در ۴ساعت بعد یا نه؟ اگر خیر پس چی و چه مقدار بهش بدم؟

