Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه های قرمز
سلام. نوزاد ۵ ماهه دارم. گردنشو با دستمال مرطوب پاک کردم. بعد یکی دو روز متوجه شدم دانه های ریز قرمز کمرنگ و برجسته زده رو گردنش. یعنی به دستمال مرطوب آلرژی داشته؟ الان چکار کنم خوب شه؟
- یبوست نوزاددوماهه
سلام نوزاددوماهه ای دارم کمی نفخ شکم داردوشربت گرایپ میکسچربرایش گرفتیم وسه روزمدفوع نکردوچهارمین بعدازبراداشتن تکه ای صابون برمقعدش فورامدفوع سفت دستشویی کردوباشیرمادرتغذیه میشه بایدچیکارکنیم یاچه دارویی بگیریم تایبوستش برطرف بشه
- برفک دهان
سلام دخترم سه ماهش و از دوماهگیش دهانش برفک داره و تا حالا پنج شیشه قطره نیستاتین استفاده کردیم خوب نمییشه کم میشه ولی خوب نمیشه
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین
- رفلکس نوزاد
باسلام پسر ۷ماه دارم رفلکس پنهان دارد از دوماهگی نکسیم و موتیلیوم مصرف میکند ولی همچنان خس خس سینه دارد گاهی اوقات زیادتر میشود و گاهی سرفه و عطسه هم میکند،چه کار کنم
- بیماری نوزاد
سلام اقای دکتر من دخترم یکماهشه زیاد شکمش باد داره و بوی خیلی بدی هم داره وقتی باد شکمش خالی میشه خیلی گریه میکنه و زور میزنه و خودشه رو جمع میکنه مشکلش چیه
- شیر لیدی میل
سلام من میتونم شیر لیدی میل بخورم پسرم یک ماهه هست فاویسم هست اشکال ندارع باقلایی هس
- شيرخشك
پسرمن ٩ماهشه شيرخشك تروويتال arميخورده ميخوام ديگه ساده بدم ميتونم ابتاميل ساده بگيرم يا حتما بايد همون تروويتال باشه ولي ساده اش
- دندان درآوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر سوال ديگه اينه كه دخترم هر دو دستش رو ميكنه دهنش و هرچي دستش بياد رو ميبره سمت دهنش وموقع خواب هم آب دهنش ميره ولي تب و اسهال نداره امكان داره دندون در بياره ؟؟ممنون
- آبله مرغان
24سالمه و تاحالا آبله مرغان نگرفتم ی دختر سه ماهه دارم و یکی از نزدیکانمون ب خونه ما اومدن ولی دوروز بعد پسرشون ب شدت آبله مرغان گرفت و حالا دخترم بعدازچندروز سرفه میزنه ایا ممکنه نشانه آبله مرغان باشه؟؟ اگرنوزاد سه ماهه ابله بگیره خیلی خطرناکه؟ کشنده نیست؟ پانزده روز دیگه هم واکسن چهارماهگی داره
- نوزاد
سلام من یک بچه ی۱۸روزه دارم که اصلا پنج روزخودشو کثیف نمیکنه و تیروید کم کارداره چیکارکنم
- اسهال نوزاد یک ماهه
نوزاد یک ماهه من تقریبا ده روزه اسهال شده قطره پدی لاکت و نئو زینک دکتر براش نوشته اما خوب نشده تغذیه هم از شیر خشک نان و هم شیر مادر هست ...چندین بار متخصص اطفال مراجعه کردیم اما متاسفانه نوزادم اصلا خوب نشده و روز ب روز اسهالش بدتر تقریبا در طول روز ۱۰ تا ۱۵ بار مدفوع آبکی داره
- آلرژی و ریفلاکس نوزاد
سلام و وقت بخیر،دختر 85 روزه ای دارم که حدود 4روزه بیحال و خواب آلوده و میل به شیرخوردن نداره .البته حساسیت به پروئین شیر گاو داره و به تازگی شیرخشکشو با نظر پزشک تغییر دادم .خواستم بپرسم علائمش مربوط به عفونت و ویروسه یا ریفلاکسش و آلرژی که داره؟
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد من تازه وارد ۵ماه شده وییوست هست از چی میتونم برا رفعش استفاده کنم نیاز به ملین کننده هست
- شیر خشک مناسب برای کولیک و رفلاکس
سلام دکترجان خوبی دختری دارم ۲ماه و۵ روز کولیک ورفلکس شدید داره الان آپتامیل ۱ استفاده میکنه چه شیرخشکی براش مناسبه ؟sma1 خوبه یا نانو....؟
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- دادن قرص پروپرانول به نوزاد
پسر هشت ماهه من یه همانژیم کوچیک کنار ابروش داره حالا دکتر بهش قرص پروپرانول ۱۰داده ایا این قرص براش عوارض داره چکار کنم بهش بدم یا نه ایا ببرمش دکترهای تهران بهتر نیست
- معین
بچه شش ماه ونیم بدون حمایت باکمک دست کوتاه میشینه به جلویاعقب خم میشه چکارکنم قوی بشه وبچه پسر چندماهه باید بشینه
- عوض کردن شیرخشک
سلام دکتر دخترم ۴ ماهشه از اول بهش شیرخشک ببلاک میدم زیادی طعم اهن داره بدش میاد وقتی میخوره و خوب سیر نمیشه و اینکه زیاد وزن نگرفته چطوری یک شیرخشک دیگه جایگزین کنم شیرخشک چرب و خوب چ شیرخشکیه؟

