Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- یبوستکودک
باسلاموخستهنباشیددختریکونیمسالهایدارمکهنزدیکیکماهاستکهیبوستدارددرواقعدراینمدتبهزورروغنزیتونوتزریقروغنگرچکبهرودهبهسختیدفعمدفوعداردحدودایکهفتهشربتمنیزیمهیدرواکسایددادمروزانهدوباربعدازقطعدارودوبارهمدفوعخشکوسختداشتتوروخداراهنماییمکنیدخیلیاسترسدارمطوریشدهکهمصرفمیوجاتوسیزیجاتدرشاثرنداره
- غذانگه داشتن دردهان
دختری چهار ساله دارم غذاتودهنش نگه میدارد زود قورت نمیده
- سلام الان چهارروزه که ازوقت ولکسن شش ماهگی پسرم گذشته وبخاطر سرماخوردگی نزدن آیاعوارضی داره؟؟؟
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- شربت سیموسد
سلام آقای دکتر خوبید انشاالله همیشه خوب و سرحال باشید دخترم ۱۸ ماهشه بعضی اوقات هنگام گرفتتن چیز خطرناک از دستش جیغ میزند شبا هم گاهی اوقات گریه میکند میتوانم از شربت گیاهی سینوسد روزی فقط ۲ سی سی بدم
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- دل درد ویروسی واستفراغ
سلام آقای دکتر دخترم استفراغ شدید ودلدرد داره از شنبه تاحالا دوروز خوب بود یه روز بد دکتر براش سفکسیم ۲۰۰ نوشته هر ۱۲ساعت یک عدد وزن دخترم حدود ۲۷ کیلو هستش ایا دوز دارو زیادنیست؟
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟
- اسهال کودک عدم لاکتوز
ممنونم. اقای دکتر این ازمایش کالپرو تکتبن ک فرمودید برای چی هستش دقیق. ممکنه خطرناک باشه؟
- تب
سلام بچه دوسال و نیمه دارم سرماخورده و تب داره و آبریزش بینی چه دارویی بهش بدم آقای دکتر؟
- پای نوزاد ۶ ماهه
وقتی زیر بغل نوزاد ۶ ماهه ام را میگیرم پای چپ خود را روی زمین نمیگذارد و روی پنجه ی پا می ایستد ولی پای راست را کاملا روی زمین میگذارد، آیا این مورد طبیعی است؟
- رانیتیدین
سلام و عرض ارادت خدمت دکتر عزیز و تشکر بابت پاسخ دهی فرزند من الان سه ماه و ۱۳ روزه است در ۳۸ روزه گی دکتر براشون تشخیص ریفلاکس دادن و رانیتیدین تجویز کردن که هر دوازده ساعت هجده قطره بهشون بدم و الان هم با توجه به افزایش وزن گفتن یک و نیم سی سی هر دوازده ساعت رو شربت نوشته که حاوی سه و نیم درصد حجمی اتانول میباشد از طرفی فرزند من به محض قطع کردن دارو تمام علائم ریفلاکسش برمیگرده و دوباره براش مصرف میکنم من به شدت نگرانم از اینکه بچه ام به این دارو اعتیاد پیدا کرده باشه و اینکه جایی خوندم درمان با رانیتیدین بیشتر از دوازده هفته نباشه اما دکتر فرزندم میگن که تا ۶ ماهگی باید مصرف کنه خواهش میکنم منو راهنمایی کنید دارو را قطع کنم؟ برای درمان بچه ام چه کاری باید انجام بدم ؟
- دفعات شيرخوردن
سلام يه سوال ديگه اينكه روزي سه مرتبه شير خوردن به اضافه سه مرتبه غذاي كمكي لعاب برنج يا فرني آرد برنج براي دخترم كه شش ماهه ميباشد كافيست؟
- شیر و مکمل دختر ۱۵ ماهه
سلام
دخترم 15 ماهه هست ولی خیلی لاغرشده پیشنهاد شیر خشک پدیا شور را دادند آیا استفاده از مکمل مشکلی نداره ؟
- برامدگی در سر نوزادژزظظ
سلام دخترم 4ماهش هست پشت سرش نزدیک گوشش یه چیزی حس کردم اندازه نخود که زیر دست حرکت میکنه چیکار کنم ببرمش دکتر یا چیز مهمی نیس لطفا راهنماییم کنید
- اسهال خونی،
سلام آقای دکتر پسرم 6ساله اش هست یک هفته هست که ویروس دل درد واسهال را گرفت بردم دکتر یکسری دارو داد با کو آموکسی کلاو الان همه چیزاش خوب بود تا اینکه بهش بارهنگ دادم وکلا اسهال شد بعد اسهال اش یه کمی خون درونش بود در ضمن هنوز کوآموکسی کلاو را میخوره پودر پدی لاکت را میخوره علت چیست آقای دکتر خیلی نگرانش هستم و اینکه گاهی دلش هم درد میگیره لطفاً راهنماییم کنید ممنون از لطفتون
- پسرم دو سالشه خورده زمین دو تا پاهاش از هم باز شد حالا خیلی ورم کرده چه کنم
پسرم دو سالشه خورده زمین پاهاش از هم باز شد حالا یک پاش ورم کرده چه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- یبوست نوزاد 2ماه
نوزاد 2ماه دارم یک هفته میشه شکمش کا ر نکرده

