Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آموکسی کلاو
سلام و وقت بخیر. بچم ۵ سالشه وزنش ۱۵ کیلو. چند روز سرفه میکرد اموکسی کلاو ۴۵۷ میدادم. از دیروز تب ۴۰ درجه داشت. بردم دکتر گفتن گلوش عفونت داره. اون ۴۰۰ براش کمه باید ۶۰۰ رو بهش بدی هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. ولی نگفتن چند روز بدم و فقط یک شیشه نوشتن. الان من اینو هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی بدم فکر کنم ۴ یا ۵ روزه تموم بشه. لازمه مجدد تمدید کنم یه شیشه دیگه بهرم؟ یا همون یه شیشه کافیه؟
- کرم عرق سوز
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر من کرم wee برای عرق سوز شدن بچه اشتفاده میکنم و اربار کثیف میکنه با دستمالومرطوب پاکش میکنم لان 22 روزشه میخوام بدونم کرم بهتر چی پیشنهاد میکتید؟و اینکه هربار با دستمال پاک نکنم؟
- نیها خانم
دختر هشت ماهم نه زرده تخم مرغ میخوره نه پوره سیبزمینی چیکار کنم ممنون
- ازیترو و سفیکسیم رو میشه با هم داد
سلام میشه هم ازیترومایسین 200 داد هم سفیکسیم 100 برای بچه 5. 5 که 18 کیلو هست چون عفونت داشت براش نوشته
- باسلام اقای دکترپسرم۴سالشه کف پاهاش خیلی زرده
- کوچکی دور سر نوزاد
سلام نوه من ۱۲ روز پیش با وزن ۲۳۰۰ و دور سر ۲۷ به دنیا آمد الان دکتر سی تی اسکن مغر برایش تجویز کرده و می گوید ممکن است مغر رشد ش کم باشدخیلی نگران هستم سی تی چه کمکی می کند .
- بیدار شدن مکرر از خواب
سلام.پسر دوساله من شبها تا صبح هر یک ساعت بیدار میشه گاهی شیر میخوره، گاهی گریه میکنه، گاهی پا میشه میشینه ، گاهی روی پا میذارم و به هر زحمتی دوباره میخوابونمش ولی یک ساعت دیگر دوباره بیدار میشه. از وقتی دنیا امده همین شکلیه و هر یک ساعت یکبار بیدار میشه در طول روز هم بسیار شیطون هست. خسته شده ام از این بیدار شدن های مکرر.
- شاامپو
سلام آقای دکتر دختر ۱۹ ماهه ام شامپو بچه فییروز دستش بود اومد پیشم سرفه کرد دهنشو بو کردم به نطرم یکم خورده بود بهش شیر دادم حالا چکار کنم
- جوش روی صورت دختر 16 ماهه
پوست صورت دخترم ۱۶ ماهشه صورتش دو روزی جوش زده. برای بهبود صورتش چیکار کنم؟ راهنمایی کنین.
- سلام دخترم۵ماه و۱۰ روزشه ولی زیر بغلشو میگیرم وزنشو روی پاش نمیندازه بایسته نگرانمب نظرتون عادیه؟
- نوزاد چهار ماهه..سرفه داره و مدفوع سبز رنگ
سلام آقای دکتر..دختر چهار ماهه ای دارم که نزدیک دو هفته هست مدفوع سبز رنگ داره..سرفه ی کم و شیر خشک هم خیلی کم میخوره...یعنی در کل ۶۰ درجه به زور میخوره..بیشتر اطراف دهنش میریزه...گاهی اوقات هم آب دهنش میریزه.علت چیه؟ آیا عفونت داره؟و چه دارویی باید بهش بدم؟
- خوردن تخم مرغ
سلام دکتر دختر ۲۳ ماهه ای دارم روزی یک عدد تخم مرغ میخوره یا نیمرو یا املت یا آبپز آیا مشکلی نداره ضرر نکنه؟؟؟
- تغذیه نوزادهفت ماهه
بجز سوپ وحریره بسکویت چی میتونم به دخترم بدم دوروزه لب به اونا نمیزنه بقیه چیزا هم میگن نده معده دردمیگیره
- تغذیه
سلام آقای دکتر فرق زینگ سولفات و زینگ گلوکونات و زینگ پلاس چیه. کدومشون بهتره؟
- کم وزنی
پسرم شش ماهشه وزنش نسبت به تولدش یک ونیم کیلو کمتره بنظر شما اقای دکتر چی بدم ونش خوب بشه وچه قطره اهن یا مولتی ویتامینی بدم ان شا الله تو این ماه مبارک هرچی میخوای خدا بهت دوبرابرشو شده ان شاالله خانوادت عاقبت بخیر بشن
- نحوه مصرف شربت ازیترومایسین
سلام دخترم ۹ماهشه سرماخورده شربت ازیترومایسین رو چطور مصرف کنیم وزنش ۵/۵کیلو هستش
- سرماخوردگی
سلام دخترم 11ماهشه سرماخورده ابرزش بینی سبز داشت الان دیگ سبز نیست چی میتونم بهش بدم
- سرفه
- دل درد
سلام دختر 4ساله ای دارم کهچند ماه هست دست روی نافش میزارم و میگه درد میکنه تاحالا 6تا دکتر بردم آزمایش مدفوع، ادرار و خون و سونو شکم انجام دادم مشکلی نبوده الان هم دکتر فوق گوارش کودکان بهش امپرازول، رانیتیدین داده حدود دو هفته است که میخوره اما فایده نکرده طفلی دخترم مدام درد داره، ضمنا از نظر دفع هم گاهی اوقات دو سه روزه است و گاهی هرروزه. لطفا کمک کنید کجا ببرمش لازمه فوق تخصص دیگه ای دخترم رو ببینه؟
- آهن ومولتی ویتامین
سلام دکتر دخترم شش ماهش تموم شده قطره آهن و مولتی ویتامین رو نمیخوره میشه یه قطره معرفی کنید هردو را داشته باشه و یکی باشه که کمتر اذیت بشه

