Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوختگی خفیف دست
سلام،من پسرم۲۲ماهش ۱۲کیلو وزنش یادم رفته هر۱۲ساعت باید چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ بخوره؟
- افتادن از روي تخت
سلام آقتي دكتر دخترم از روي تخت روي كف چوبي با سرافتاده دو روز پيش همراه گريه بود و رنگش پريد بعدش درست شد و علامت ديگه اي نداشت كبودي قرمزي و..فرموديد معاينه بشه الان دو روز گذشته ما مسافرت خارج بوديم موقع برگشت كه نشد ببريم دكتر الان هيچ مشكلي نداره بازي ميكنه ميخنده آيا ممكنه داخل سرش چيزي شده باشه همش فكرم درگيره تو روخدا كمكم كنيد ميترسم ببرمش دكتر بگن چيزيش شده ٨ ماهشه
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام آقا دکتر گرامی وقت بخیر پسرم 3.5ساله هست طبق تجویز و فرمایش شما بهش شربت های آدزیر،آسماویت ،ایمونس،فروگلوبین،کیندریوروویتال،ساندروس زینک دادم پسرم کم اشتهاست و تمایل به خوردن غذا نداره چندروز هم به علت سرماخوردگی بدتر شده و کلا میل به غذا نداره میشه لطفاً شربت ویتامینی کامل و اشتهاآور تجویز بفرمایید اگه ممکنه مقدارشم بفرمایید. متشکرم
- باسلام وخسته نباشید ،ببخشیدمن ی نوزاد نوزده روزه دارم الان یکی دوروزه سرفه میکنه وسینه اش خیلی خی خس میکنه چه کار کنم براش ،لطفا راهنماییم کنید ،ممنون میشم
- سرفه
دختر ۵ ساله سرفه های چرکی میکنه
- جوش
سلام آقای دکترپسرمن۵ماهشه وجوشای قرمزروصورتش داره که تو۲ماهگیش کرم آتوپیکس و رعایت پروتئین براش تجویزکردیداماخوب نشدبایدچکارکنم خسته شدم
- شربت ریسپریدون
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 20 ماهشه ده کیلو دکتر برا بیقراری وگریه وترس از اطرافیان شربت ریسپریدون نوشته هر 12 ساعت نیم سی سی ظهر نیم سی سی دادم خیلی بی حال وسست شده . سابقه تشنج هم داره لوبل میخوره. دارو را بازم بدم یاقطع کنم. خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- سردی
سلام اقای دکتر دخترم 20 ماهشه چندروزپیش سرماخوردوتب هم داشت الان حالش خوبه.ولی بدنش که دست میزنم سرده .
- جواب ازمایش
پسرم یک سالشه جواب AST SGoT که مربوط به کبد است بالا هست ۳۹ هستش دوتا بالاس ایا خطرناکه و اینکه چرا انزیم کبدیش بالا هست
- شیر خشک
سلام ،،نوزاد 8 ماهه ام ،روزها فقط غذای کمکی میخوره ،ولی شب ها تو خواب 3 وعده شیر خشک میخوره ،،ایا مشکلیه ک روزها شیر خشک نخوره ؟؟؟؟
- بهترین متخصص گوارش کودکان درایران
سلام دختر یازده ساله ای دارم که از بدو تولد تا الان ریفلاکس مقاوم به درمان دارند میخاستم بهترین پزشک گوارش کودکان در ایران بم معرفی کنید 🙏🏻
- لاغری نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر نوزاد۵ماه و بیست روزه ای دارم ک فقط از شیر مادر تغذیه میشه الان۲هفته هست تا یک قطره شیرمو میخوره جیغ میزنه و سینه نمیگیره شیر خشک خریدیم ب هیچ عنوان لب نمیزنه خیلی لاغر شده توی ایندو هفته تورو خدا راهنمایم کنید اقای دکتر
- رادیلوزی
سلام اقا دکترخسته نباشید ایا گرفتن عکس رادیلوژی از لگن کودک پانزده ماهه ضرر داره یا خدایی نکرده دراینده براش مشکلی ایجاد میکنه
- سلام ران سمت راست دختر سه ماهه یک جا باد دارد طرف شرمگاه
- واکسن آنفولانزا
سلام خسته نباشیدمن پسرم ۳سال وده ماهشه ودخترم ۵ماهشه خواستم ببینم واکسن آنفولانزابزنم براشون واینکه میگن زیر۶ماه نمیشه من دخترم مهر۶ماهه میشه اونموقع براش بزنم؟واینکه میگن زیر۹سال دفعه اول باید دو بارواکسن زده بشه به فاصله یک ماه درسته؟من خودم وبچه هام اصلاازخونه بیرون نمیریم کسی هم نمیادخونه مون ولی همسرم راننده تریلی مدام بیرونه میادخونه بااین شرایط من الان واکسن بزنم براشون یانزنم؟لطف میکنیدکه همیشه پاسخگوهستید
- سلام بچه من 14روزشه ومدفوعش آبکی وسبزکم رنگه گهگاهی عطسه میکنه 4روز بستریش کردم آنتیبیوتیک مصرف میکرد ولی احساس میکنم خب نشده چون دلپیچه داره وبا هربارشیرخوردن سریع مدفوع میکنه تعداددفعات مدفوعش 12یا13باردرروزهستش
- تب_کودک
سلام خسته نباشید من دخترم 22ماهشه از دیشب تب داره داغ بدنش بازی میکنه شیرم میخوره بودنش داغه سرشم داغه تبشو میگیرم 37/6بود استامینوفن میدم میاد پایین دوباره داغ میشه بالاتنه داغه میترسم کرونا باشه یه دفعه اینجوری شد یه کمک ابریزش بینی داره الآنم تعطیلات نمیتونم بیمارستان ببرم چون خیلی آلوده است مطب هام باز نیست تورو خدا راهنماییم کنید .
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - الرژی
تغذیه مادر در نوزاد که الرژی به پروتینگاوی دارند چگونه است تا کی باید رعایت شود
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره

