Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- موز۱
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم میتونم موز هلو وزرد الو بهش بدم یامیوه های دیگه وزرده تخم مرغ بهش بدم ممنون از شما
- در مورد شیرین کردن شیرخشک
با سلام میخواستم بدونم میشه به بچه سه ماه شیرش کمی شیرین کنم و بدم شیر خودم کمه و شیر خشک خوب نمیخوره یکی دوبار که شیرین کردم خورده
- بیحاله
سلام ببخشید پسرم 2 سالشه یک ساعتی میشه دو سه تا قطره بنزين خورده خیلی سرفه میزنه بیحاله بالا میاره خیلی گیجه چکار کنم بهتر بشه احتیاج هسته ببرمش دکتر تازه خوابیده مشکلی نیست بخوابه ممنون
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهشه و مینوره و به دلیل شیوع بیماری دسترسی به پزشک ندارم. میشه لطف کنید بگید قطره آهن چه مارکی بهش بدم که هم ایرانی باشه و آهن مورد نیازش رو تامین کنه و هم طعم خوبی داشته باشه؟ چند قطره بدم؟
- شیر خشک
سلام من بچه ام 13 روز اش هست بعد همش استفراغ میکرد هم شیر خودم را می خورد هم شیر خشک اسم شیر خشک هم بیول پلاس بود دیشب بردیم اش دکتر گفت شیر خشک اش خوب نیست شیر خشک آپتامیل را بهش داد دیشب بهش دادیم اصلا خوابش نبورد از دل درد من الان می خواستم ببینم که کدوم بهتر هست بهش بدهم و چقدر باید بدهم؟؟
- ورم پلک بالای چشم
سلام پسرم ۳ سالشه دیروز از خواب بلند شد پلک بالای چشمش ورم داشت .کمکم خوب شد امروز دوباره صبح بعداز بیدار شدن پلکش به شدت ورم داشت و در طول روز ورمش کم نشد من قطره باکتی ماید ۶ ساعته ریختم ولی نگرانم نمیدونم چه بکنم و علتش چیه
- مولتی
آیابعدازخورد۰ن مولتی ویتامین ب نوزادشیرداده شودموردی داره
- هسته الو بخارا
با سلام خدمت شما اقای دکتر پسرم ۱۲ماهشه امشب هسته الوبخارا خورده آیا دفع میشه
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟
- قطره پاراکید
سلام بچم خیلی زود با آنتی بیوتیک اسهال میشه قطره پاراکیدوبجای قطره معمولی استامینوفن اشتباه گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه؟ پنج ماهشه ۹کیلو؟
- سردی دست و پای نوزاد
سلام اقای دکتر علت سرد بودن دست و پای نوزاد دوماهه چیه؟
- سلام چشم نوزاد سه ماهم قی می کنه
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- شربت زینک
براپسر پنج ماهه ام دکتر شربت زینک داده روزانه ۵ سی سی الان بیست روز مصرف میکنه براش ضرر نداره
- حساسیت و عفونت چشم
پسرم هفت ساله است دکتر قطره و پماد بتامتازون تجویز کرده فراموش کردم بپرسم که آیا قطره سولفاستامید که دکتر قبلی تجویز کرده بود را ادامه بدهم یا نه آخه هنوز چشمش عفونت داره
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- بی خوابی و بیقراری نوزاد سه ماهه
سلام دختر سه ماهه دارم در طول شبانه روز سه چهار ساعت میخوابه و کولیک داره مداوم گریه میکنه چند نسخه دکتر متخصص بردم انواع قطره های مربوط به کولیک دادم هیچ نتیجه ای نگرفتم میتونم شربت خواب بهش بدم لااقل بخوابه؟
- پریشانی نوزاد در خواب
سلام. نوزاد پسر ۶۷ روزه ای دارم که وقتی خواب است از خودش صدا درمیاره گاهی از خواب میپره و گاهی گریه میکنه و تند تند نفس میکشه انگار داره کابوس میبینه. بعضی وقتها با چشمان نیمه باز میخوابه. این صداها و عکس العملهایی که در خواب داره نگرانم کرده بنظرشما آقای دکتر طبیعیه یا خیر؟
- سرفه خ
باسلام دخترم ۴سالشه وسرفه خلط دار داره یه هفته است چه دارویی باید بهش بدم
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام پسرم یک سال و نیم هست، یه هفته پیش با تب و استفراغ شروع شد تا سه روز تب مداوم به بهتر شد یهو دوباره ابریزش بینی و عطسه و سرفه خلط دار، تا پنج روز تب داشت بعد دوباره واسه یه روز استفراع، بعد تا الان که هفت روزش هست اسهال داره، بردمش دکتر سفیکسیم 100داد هر 12ساعت 5سی سی سعی میکنم اسهالشو با دادن او ار اس با سرنگ، کنترل کنم ولی همچنا بی حاله و همش خوابه، الان میخوام بدونم سفیکسیم واسش زیاد نیست دوزش، ممنون میشم پاسخ بدید، سه روزه دارم بهش میدم

