Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- وحود لکه های خاکستری روی سفیدی چشم
- ترک شیر مادر
سلام . آقای دکتر بچه من 2 ناهشه شیر خشک میخوره شیر مادر هم میخوره ولی میخوام از شیر مادر بگیرمش چون شاعلم . میخواستم بمرسم راه حلی داره؟
- سرفه مداوم
سلام. پسرم ۹ سالشه با وزن ۲۷ کیلو. ۷ روز هست که سرفه های شدید داره همراه با تب شدید و آبریزش بینی، روزای اول تو خونه شربت پلارژین کیدز، اکسپکتورانت، پروفن، دادم اصلا تاثیر نداشت. بردمش دکتر آمپول پنیسلین ۶.۳.۳. دو تا داد با تب بر داخل سرم و شربت ایورا و دیفن و پروفن. بازم هیچ تاثیری نداشت.دیروز بعد ی هفته خودم قرص مونته لوکاست گرفتم یکی خورده تا امروز که تاثیری نداشت و همچنان سرفه شدید داره با تب شدید. آمپول بتامتازون میخوام بزنم . داروها هیچ تاثیری روش نداره . دمنوش آویشن و عسل هم میدم. شما بگین چکار کنم خیلی نگرانم. امروز ۱۹ بهمن ۰۱ هست
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرمن یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتادولی همش دوکلمه بیشترنمیگه ماماوچش دیگه چیزی نمیگه چیکارکنم دکترخیلی نگرانم توروخداراهنماییم کنیدانشالله که خیرببینید
- داروی فارمتین ۶۴۳
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر آیا میشه ب کودک یکساله فقط قطره ی مولتی ویتامین داد و آهن نداد مشکلی پیش نمیاد
- خارش بین انگشتان دست و پا
سلام و خسته نباشید،پسرم 4سالشه،حالش خوبه سرما نخورده و مریض نیست،فقط بین انگشتان دستش قرمز شده یه کم و میخواره،چه پمادی بزنم خوب بشه،ممنونم
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر بچه ام دو سالشه فقط تاب تاب عباسی، نه و تاتی میگه. صدای حیوانات رو هم در میاره. اما حرف نمیزنه بقیه چیزها رو همه رو با اشاره بهم میفهمونه و هر چی بهش بگم کاملا متوجه میشه طبیعیه؟
- مونته لوکاست
سلام خسته نباشین .پسرم سه سال و نیمه به جای اینکه قرص مونته لوکاست و بجوه قورت داده است خطرناکه
- خواب کودک ده ماهه
سلام خسته نباشین پسرم ۱۰ ماهشه بعضی مواقع موقعی ک دارم میخوابونمش و روی صورتش پارچه انداختم ک راحتتر بخوابه،دست میزنه یا میخنده و حرف میزنه این طبیعیه دکتر؟ممنون میشم جواب بدین
- ویتامین d3
بخشید به پسر ۷ ساله میشه ویتامین دی ۵۰۰۰۰ داد واینکه یک مولتی ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان و نوجوانان معرفی کنید و آیا به پسر ۱۳ ساله میشه ریجن دات داد
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که مدتی است از دل درد شکایت می کند قبلا سابقه عفونت ادراری داشته است آیا مربوط به آن میشود یا انگل روده ممنون
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوب شما با راهنمایی شما شربت ایمیونس برای پسرم که گفته بودم همش سرما میخوره تهیه کردم میخواستم بدونم آیا نیاز هست بهش قطره مولتی ویتامین و آهن بدم یا همین شربت کافیست لطفاً راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- سلام دوز دارو
سلام آقای دکتر بچم سرما خورده و سرفه میکنه شربت کواموکسی کلاو با دوز ۴۵۷ برای بچه با وزن ۱۷ و نیم کیلو چقدر باید بدیم ؟
- تغذیه کودک در دوران تب
آیا خوردن شیر در موقع تب داشتن نوشیدنی مناسبی هست؟
- کم خونی
سلام خسته نباشید من ی پسر دو ساله دارم و آزمایش خون گرفتن گفتن کم خونه اولین آزمایشش RBC:4.53و هموگلوبین:۱۱.۲بود بعد از دوماه مصرف شربت فروگلوبین و بکمپلکس آزمایش دومشRBC:4.73و هموگلوبین :۱۱.۳است میخواستم ببینم آیا مشکل جدی هست یا نه و اینکه نیاز پیش متخصص ببرم و به غیر از این دوتا شربت چیز دیگه ای نیس که بهش بدم خوب بش؟

