Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف دوباره آزیترومایسین
سلام خسته نباشین.کودک پنج ماهه ام چند زوز قبل سرماخورده بود دکتر بهش آزیترومایسین و پلارژیت داده بود الان یک هفته ای میشه خوب شده ولی امروز دوباره سرفه میکنه انگار از همسرم سرماخوردگی گرفته اگه دکتر دوباره بهش آزیترومایسین بده مصرفش کنیم؟مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- بی اشتهایی
سلام وقت بخیر دختر یکسال و ده ماهه ای دارم که اصلا اشتها نداره وزنش ۱۰کیلو باتوجه به اینکه یکسال و نیم ۱۱.۵کیلو بود رشد منفی داره زینک هم دادم اشتهاش رو باز نمیکنه بنظرشما چه دارویی بدم که وزنش بالاتر بره و اشتهاش باز بشه از شیر مادر تغذیه میکنه خواستم راسیپ بدم گفتم نظرشما رو بپرسم ممنون که وقت میگذارید و پاسخ میدهید
- سلام برای کودک ۴ سال سفکسیم ۱۰۰ با وزن ۱۳ کیلو چقدر مصرف شود
سلام برای کودک ۴ سال باوزن ۱۳ کیلو سفکسیم ۱۰۰ چقدر در شبانه روز مصرف شود ممنون
- آنزیم کبدی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر در آزمایش پسرمAst42وAlt15هست آزمایش درشرایطی انجام گرفته که پسرم به مدت چند روز آستامینوفن وآنتی بیوتیک استفاده کرده آیا آزمایشش مشکلی دارد
- رشدکم
سلام اقای دکترواسه کم پش بودن موبچه ۲۰ماهه بهترین راه تراشیدنش هست یامیشه دارویی داد.ممنون
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- مصرف سفکسیم برای کودک ۲ ساله وزن ۱۱کیلو
سلام مصرف سفکسیم برای کودک دوساله وزن ۱۱ کیلو. سرماخوردگی چرک سبز از دماغش میاد
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم ده روز دیگه سه سالش میشه فقط چند تا کلمه حرف میزنه ،شوهرمم دیر به حرف اومد، ایا من میتونم از پوشک بگیرمش؟؟ درحد ۶تا کلمه میگه ،، ممنونم
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- پلک زدن
سلام وخسته نباشید حدود ۲هفته پیش پسرم رو که ۶سالشه سگ دنبال کرد ترسید بعدآمدیم خونه خوابید ودر خواب دچار پلک زدن شد دکتر چشم پزشکی بردیم گفت چشم هاش مشکلی نداره پیش متخصص کودکان بردیم براش آزمایش نوشت گفت سالمه بعد جای دکتر مغز اعصاب بردیم نوار مغز گرفت گفت سالمه بعد الان تو خوابم دچار پلک زدن میشه میشه راهنماییم کنید ممنونم
- دخترم ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین ۱۲۵ خوبه
دخترم سرما خورده شده ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین خوبه براش
- ایامیتوان شیرخشک راباشیرپاستوریزه قاطی کردوبه کودک۱ساله ونیم داد.
کودک
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام وقت بخیر .دخترم ۶ ساله اش میخام واکسن ۶ سالگی بزنم وزنش ۱۹ کیلو شربت بروفن چند سی سی وهر چند ساعت بهش بدم شربت تایلوفن اگر خواستم بدم چند سی سی وچندساعتی بدم بهش. باسپاس
- تب ادامه دار
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه و ۱۵ کیلو داره تقریبا ۱۵ روزه سرماخورده و نوسان تب داره مدام برمیگرده یک دوره آنتی بیوتیک آموکسی کلاو و یک دوره آزیترماسین ۲۰۰ مصرف کرده اما همچنان سرفه های خلط دار داره از اسپری های سالبتامول و فلوسالمکس هم استفاده کرده شما چه دستور میفرمایید
- سلام خسته نباشید، ببخشید آقای دکتر پسر هشت ساله تا سرما میخوره میزنه ب گوشش، بعد گوشش خوب میشه فورا میزنه میزنه ب سرش خواستم دلیلش رو بدونم
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم
- در مورد عفونت چشم کودک
با سلام خدمت دکتر عزیز پسرم ۳.۵ سالشه که گلو درد و تب کرد دکتر بردم دارو داد اواخر درمان حموم بردمش که بعد چشم راستش قرمز شد و چرک داد و کوچکتر شد رفتم داروخانه قطره باکتی ماید ۱۰ داد تیا همین خوبه یا مجددا ببرم متخصص راهنمایی بفر مایید تشکر
- سن بلوغ
سلام آقای دکتر دخترمن 11سال و3ماهه. قدش143و وزنش26کیلو. ازعلائم بلوغ رشد موهای زائد داره ولی سینش رشدی نداشته همون حالت کودکی هست ایا این روند طبیعی هست یا نه. به دکتر ببرمش.؟؟؟ وزنش خیلی کمه. ممنون

