Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
باسلام پسرم با وزن 2850گرم متولد شد الان یک سال ویک ماه با وزن 8200 از نه ماهگی اصلا مزن گیری خوبی ندارد و روزی 2تا3بار دفع مدفوع شل داره و چرب هستند آیا امکان داره به همین دلیل وزنگیری خوب نداره البته اشتها خوردن هم ندارد.
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- سلام خسته نباشین دخترم ۱۰ماهشه گاهی وقتا میلرزه چیکارکنم نگرانم
- دوز مصرف آ زیترومایسین
سلام وقتتون بخیر ی کودک ۲ساله با وزن ۱۲ونیم کیلو دارم دکتر واسش شربت آزیترومایسین تجویز کرد ولی داروخانه نحوه مصرف نگفت لطفا راهنمای کنید
- قرص سفکسیم ومقدار آن
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- خون در ادرار….
سلام آقای دکتر پسری دو ساله دارم که یک روز با ادرارش فقط خون می اومد یعنی کل ادرارش خون بود .دکتر هم بردم چندتا آزمایش ازش گرفتن و سونوگرافی هم از کلیه و مثانش هم گرفتن .گفتن که هیچی نیست یعنی دلیل اومدن خون تو ادرار رو پیدا نکردن .ولی من خیلی نگرانم بنظرتون چرا خون اومده تو ادرارش؟ من خودمم تو سوئد زندگی میکنم ایران نیستم
- بقیه سوالم میفرستم
سلام ببخشید قبلا بهتون گفتم تیروئید دختر ۶ ساله ام ۶،۱ هستش تی فور هم۵،۱ هستش
- چکاپ
سلام خدا قوت. آقای دکتر دخترم با وزن ۲۲۰۰ در فروردین ۱۴۰۲ به دنیا اکمد الان ۳۱ ماهشه وزنش ۱۱.۲۰۰. خوب غذا نمیخوره و شبها دیر میخوابه. من یک ماه پیش ازش آزمایش خون گرفتم آهن خونش ۱۰۷ و دخیره آهن ۲۲ بود. ویتامین دی ۳۳بود ولی mcv خونش ۷۳.۸ بود. دخترم اصلا قطره آهن استفاده نکرده آیا لازمه که استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنیم
- دوز سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۱۸ کیلوگرم
- اموکسی سیلین
سلام ایا اموکسی سیلین و سیتریزین برای نوزادان ۶ ماهه ضرری ندارد؟
- دخترم ۶ سالشه از دیروز بعدظهر اسهال داره کیدی لاکت وسابولار هم دادم همراه ماست پروبیوتیک اما خوب نشده چکار کنم ممنون
- سرماخوردگی
با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک دوساله ام چند روزی هست سرما خورده آنتی بیوتیک مصرف میکنه وبااینکه راه بینیش بازه خروپف میکنه آیا دلیلش میتونه داشتن لوزه سوم باشه در اینصورت راه درمان چیست
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- ضربه به سر نوزاد ۵ماهه از ارتفاع ،۱ متری
۴روز پیش پسر ۵ماهم از تخت ۱متری زمین خورد ۵دیقه گریه کرد آروم شد سرش نه قرمزی ونه باد کرد وکارهاشم مثل روز های قبل ولی بازم نگرانم چیکار کنم جای نگرانی داره برا ایندش بده
- تغییرصدا
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم۱۲سالشه هفته پیش گلودرد داشت آموکسی کلاو خورد خوب شد الان صداش تغییر کرده حس سرماخوردگی داره بنظرتون کپسول بخوره؟
- قطره چشم
با سلام نوزاد سه ماهه دارم دکتر قطره باکتی میاد 10بهش داده یادم رفته هر شش ساعت یا هر هشت ساعت باید استفاده کنم
- واکسن آنفلوآنزا
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه امسال برا اولین بار میخام واکسن آنفلوآنزا بزنم چ دوزی و چ مارکی خوبع ؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۹سالشه سرما خورده بینیش کیپه چی مصرف کنه
سرما خوردگی دختر ۹ ساله به همراه آبریزش و کیپ شدن بینی.دارو چی مصرف بشه
- فرزندم ۵ماهه است ووزن نوزاد ۶کیلوگرم خس خس سینه وسرفه داره وسرفه میکنه
- شربت سفیکسیم 100
سلام ا.دکتر دخترم ۲ سال اش هست چند روزی صبح گاهی سرفه می کند دکتر گایافیزن با نوتادین نوشته فرقی نکرده ایا از این شربت استفاده کنیم اثر بخش هست با تشکر

