سلام با توجه به اینکه تا سن هشت سالگی مشکلی نداشته لازم است توسط متخصص گوارش کودکان معاینه واقدامات لازم تشخیصی انجام و از روانشناس کودکان مشاوره گرفته شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و خلط گلو
سلام آقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید دخترم دو سال و نیم دارد از دیشب تب کرده است و گرفتگی بینی دارد ولی احساس میکنم داخل گلویش خلط است چون راحت نمی تواند تنفس کند خواهش میکنم التماس میکنم بگید چطور است چکار کنم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشد پسرم ۵روزه سرماخورده دوروز پیش دکتر بردم ۱۲سالش هست کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰دادن دوورق گفتم که سرفه خلط دارهم دارند ولی چیزی ندادند از دیروز من احساس میکنم خس خس سینه هم دارند وقتی خودم گوش میدم واینکه ۴سال پیش سابقه آسم و پنومونی داشتن ۵روزم بستری شدن میترسم با این اوصاف بازم دکترم ببرم ممنونم متخص کودکان برده بودم همه شرایط هم گفته بودم
- عفونت ادراری دختر۶ساله
سلام دخترم بعدازیک هفته بستری بخاطرعفونت ادرار،مرخص شدویک هفته درمنزل هم سفیکسیم ۱۰۰مصرف کردن آزمایش بعداز مصرف دارو به ماگفت که عفونت کاهش پیدانکرده چرا؟ البته جواب آزمایش بیمارستان نشان ازکاهش عفونت داشت بخاطرهمین مرخص شد
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
سلام دختر من 1سال و2 ماه داره چند ماه پیش از این دونه ها زده مثل تاول ریز شفاف هستن خودشون خوب شدن الان دوباره روی یکی از پاش زده علتش چیه
- گوش درد کودک
سلام خدا قوت. مدتی هستش دخترم بیشتراوقات شبها موقع خواب گوشش رو میخارونه ودستش رو گوشش میزاره وهروقت انگشت میزارم روی قسمت خارجی گوشش! واکنش نشون میده وسرش رو تو خواب برمیگردونه! امروز بردم دکتر! دو تا شربت داد کو_اموکسی کلاو داده و ایبوپروفن
- ارشیو
- تب
سلام خسته نباشید دکتر بچم 6ماه و25 روزشه دوروز تب میکنه و بیحال البته تبش یکسره نیس مثلا شب تب میکنه تافردا ظهرخوبه خواستم بپرسم میتونه ازدندون درآوردن باشه گوششم هم بعضی موقعه میخارونه؟
- تاریخ مصرف شربت
تاریخ مصرف شربت باز شده رو لطف میکنید بگید
- ایمیونس
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲ سال نیم و۱۳کیلوداردمیخواستم بدونم شربت ایمیونس روچقدربهش بدم ممنون
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام پسرم حدود ۸سال سن داره قدش ۱۲۱وزن۲۱است خیلی غذا بد میخوره حبوبات اصلا در غذا نمیخوره فعالیتش زیاده وخوابش نسبتا کم به هیچ عنوان ظهر نمیخوابه وزنش تغییر نمی کنه تو را خدا چه کار کنم ولی هوش بالایی داره خدا را شکر
- عوارض دارو
سلام پسر من ۸ساله هست میتونه کلد استاپ مصرف کنه
- رفتارنامناسب کودکم ر
باعرض سلام. بنده یک دختر3/5دارم که حدودیکی دوماهه که رفتارمشکوگ وغیرمناسبی داره. ایشون بعضی وقتاخودش رو روی مبل دولاکرده وبه مبل میکشد. یابه طورطاق بازدرازکشیده ودستش رابه آلت تناسلی خودمیکشد؛نمیدونم چکارکنم که ابن رفتارش طول نکشه وبراش عادت نشه. ونمیدونم چه عکس العملی ازخودم نشون بدم. لطفاًراهنماییم کنید. مم نون میشم
- تداخل دارویی
سلام آزیترومایسن و ایبوپروفن و امپرازول را البته بافاصله بیشتر از ۲ ساعت از هم میشود باهم استفاده کرد ؟
- جای واکسن
سلام.پسرم 54روزس جای واکسن بدو تولدش چرکی شده ورم کرده چطورتخلیه میشه آیا میشه بادین تخلیه شده یاپماد
- ناخن
با عرض سلام خدمت شما ممنون بابت جواب دهی شما دکتر بزرگوار سوال من مربوط به ناخن های دست پسرم هست پایین ناهن هاله ای قرمز و انتهای اون به سفیدی کم رنگ لکه نه فقط یه سفیدی زیر ناخن ممنون میشم یه توضیح بفرمایید ..و اینکه شربت آهن سانتول برای کمبود آهن مفیده پسر من دو سال و سه ماهشه وزنش ۱۴ کیلو
- سلام برای پایین آوردن تب نوازد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
سلام برای پایین آوردن تب نوزاد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
- مسواک
سلام خسته نباشید ببخشید میشه به دندون کودک یک ساله مسواک بزنم البته با اب
- بیماری های کودکان
سلام دختر من 14 ماهه است و چند وقتی متوجه لکه خون بر روی لباسش شدم که از سینه سمت راستش و من خیلی نگرانم انگار که خراشیده شده . ولی لباسش که عوض میکنم دوباره لکه خون روی لباسش دیده میشه . ممنون میشم اگه راهنمایم کنید. متشکر م

