Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم 5ماهشه پوستش خیلی خشکه وروی سینش وشکم وپشتش قرمزمیشه پمادمرطوب کننده براش میزدم امروزبعدحمام کردنش لکه های قرمزبیشتروپررنگترشدن وبچه بیقرارشدوخارش داره ازچه پمادی استفاده کنم فاویسم هم هست تشکر
- سرفه
سلام دخترم ۳ماهشه سرماخوردگی ویروسی گرفته سینش خس خس داره و سرفه های خشک میکنه چه دارویی بهش بدم خوبه
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر هشت ماهه دارم که بعضی وقتها صرفه خشکه میکنه چه دارویی بهش بدم که دیگه سرفه نکنه بعد خواستم بدونم که ایاقطره ادزیر بهش بدم دندوناش سیاه نمیش ممنون
- برای ویروس سفکسیم تجویزمیشه؟
سلام پسرم یک سالش هست و ویروس گرفته وتب و اسفراغ داره ،دکتر بش سفکسیم۱۰۰ تجویز کرده بش یدم؟
- من امروز پسرم رابردم باغ و تازه درخت چاغاله شکوفه داده الان همش استفراغ میکنه باید چی کار کنم
- چرا مزه سفیکسیم۱۰۰برندایراپراکس تلخ است؟
- اندازه فاویسم
با سلام و ممنون از لطف شما پسر من فاویسم داره ازمایش یه سالگی هم دادم واسش مقدارش رو ۱.۷ نوشتن این یعنی شدید یا خفیف؟چقدر امکان داره برطرف بشه ؟
- بیماری انگلی معده در کودکان
سلام پسری سه ساله داره بیماری انگلی معده گرفته، از بچگی گرفتار شد، یلی ناراحتم ، چطور درمانش کنم؟ به پزشکهای خوب دسترسی ندارم، توی روستا هستم. خیلی ضعیفه، دندان قروکچه تو خواب داره، آب از دهانش میاد، دهانش بوی بد میده، زیر چشماش سیاه شده، غذا نمی خوره، عصبی و پرخاشگر شده، تو رو خدا کمکم کنید
- رشد
دختر من8 ماهشه وزنش 6 کیلو نیم هستش اصلا وزن نمیگیره چیکار کنم؟ممنونم از شما
- مقدار دوز استفاده برای کودک
با سلام کودک ۶ساله دارم دکتر آزیترومایسین داده یادم رفته هر چند ساعت باید بدم؟ آیا هر ۶ساعت میشود؟
- تب کودک
سلام آقای دکتر. من و همسرم هر دو مریض شدیم ابریزش بینی و سرفه و خارش گلو. پسرمم ۳ سالشه از پنجشنبه صبح تا الان ۳ روزه که تب داره. پنجشنبه تبش ۳۸ بود. امروز ۳۷/۴. هر ۶ ساعت استامینوفن میدم. با استامینوفن پایین میاد. سر ۶ ساعت دوباره تب میکنه. دو سه تا عطسه در روز و دو سه تا سرفه هم داره. خیلی کم تب تا چند روز طبیعیه؟ نیاز به انتی بیوتیک نداره؟
- کبودی کف پای نوزاد 2ماه
- شیرخشک
سلام دخترم موقع تولد ۲۵۵۰ وزنش بود الان سه ماه و پنج روزه ۵ کیلوشده شیرخشک گیگوز میدادم اسهال میشه میتونم عوض کنم اپتامیل بدم؟
- ویتامین دی3 5000 برای دختر 10 ساله
سلام
دخترم ده سالش هست و آزمایش ویتامبن دی داده. مقدار ویتامین دی دخترم 3.25 هست. دکتر بهش قرص ویتامین دی3 5000 داده. رفتم دارو رو بگیرم منتها داروخانه گفت که این مقدار ویتامین دی برای دختر ده ساله زیاده. نمیدونم چکارکنم.
لطفا راهنمایی کنید
- تب و گلودرد.
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۱۵ ساله با وزن ۵۰ کیلو گلودرد و گوش درد و کمی تب داره ،چه نوع آنتی بیوتیکی میتونم بهش بدم؟ممنونم از لطف شما
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ 7 برای کودک چهار ماه و نیمه خوبه یا بالاست و نیاز به درمان داره؟ با تشکر
- دادن عسل ب نوزاد
باسلام الان یک هفته به پسرم که یک سال و نیم داره عسل با شیر میدم ایا ادامه بدم یا ضرر داره
- ترشح بینی
آقای دکترسلام ازشماسوال شدکه ترشح بینی کودکم که بعضاایجادمیشه ممکنه مربوط به حساسیت باشه اگه اینطورباشه نیازبه اقدام خاصی هست؟واینکه ممکنه سرماخوردگی درون بدن بمونه دوسه ماه طول بکشه بعدعفونت گسترش پیداکنه
- خارش لای انگشتان دختر ۷ ساله ۲یا ۳سالی است

