Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سر انگشتان دست دخترم تیره هسته علت از چی میباشد
سر انگشتان دست دخترم تیره شده حلت از چی میباشد
- حرکت دست و پا
سلام. آقای دگتر بچه من 2 ماهشه خیلی زیاد دست و پاهاش رو حرکت میده و دائم تکون میده و بالا و پایین میکنه اکثر اوقات دستاش روهم مشت میکنه . اشکالی نداره؟
- کمک از دوست
دختر ۳ساله ام س روزه تب داره بیشتر شب تبش میره بالا
- غده
سلام دو روز رو گردن فرزندم پشت گوش ورمی قد نخود ایجاد شده
- زهرا
سلام اقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه تقریبا ۸ روزه تب داره اول شربت سفالکسین دادم با دیکلوفناک ۵۰ خوب نشد بردم دکتر گفت چرک خشک کن نده شیاف بزن تا ۵ روز دایم شیاف زدم براش شربت سرماخوردگی با شربت برو نتیف داد با شیاف دیکلوفناک دوروز دادم صبح دیدم دندونش ابسه زده بهش چرک خشک کن مترو نیدازول با اموکسی سیلین دادم با ایبو پروفن تبش ۳۷.۵ شده شیافو نصف کردم براش استفاده کردم میتونم همراه داروی سرماخوردگی و برونتیف اون چرک خشک کن هارو بدم اخه دندونش عفونت داره فقط ی نوبت دادم ؟تا چن روز میتونم شیاف دیکلو فناک ۵۰ استفاده کنم ؟
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر،دخترم سه روزه تب داره،با گرفتگی بینی وآبریزش وسرفه،بردم دکتر فقط شربت سرماخوردگی دادن بای شربت گیاهی،ازدیروز خلط داره ک وقتی میده بیرون سبزه،ابریزش وگرفتگی بینیش بهتره،ولی تب ب محض ازبین رفتن اثر بروفن شروع میشه،انتی بیوتیک لازم نداره؟دکترش گفتن نه
- مقداردوزدارو
شربت آزیترومایسسن100 برکودک 4ساله باوزن 16کیلوچقدربایدبدم؟
- عفونت
سلام خسته نباشید دختر 19 ماهه ام بعد از بیست روز اسهال آزمایش کامل گرفتم در از مایش خون wBC 15000. RBC5. 47بود الان خوبه هی چ علامتی از اسهال دیگه نداره تب هم نداره با این جواب آزمایش مشکلش چی می تونه باشه وقتی واکسن یک سالگی زدم با عفونت خون ده روز بستری شد گفتن مشکوک به مننژیت بوده بعد از واکسن 18 ماهگی هم اسهال شد بع داز بیست روز که خوب شده آزمایشش اینه باید چکار کنم ممنون
- کبد
پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش 3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct میشه بی زحمت جواب این ازمایش رو بگین توروخدا
- تغذیه مناسب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دوازده ماه و چهار روزشه آیا میتونم بهش شیر پاستوریزه گاو بدم و صبحانه تخم مرغ ابپز نمیخوره نیمرو میشه بخوره از غذای ابپز خوشش نمیاد بیشتر پنیر خوشش میاد تا بقیه چیزا میشه ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- صدای خلط ریه کودک ۳ساله
سلام هفته قبل بعلت تب و سرفه بچم پزشک انتی بیوتیک تزریقی و شربت اموکسی کلاو داد و الان داروها تموم شده اما هنوز توی خواب مخصوصا صدای خس خس و ....پشت حلق و ریه اش میاد دوباره شربت و تهیه کنم ؟
- دوز مصرف شربت
سلام دوز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو گرم چند سی سی است ؟
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- سلام شیر خام خورده دختر سه ساله ام چیکار کنم؟
- مچ پای نوزاد
سلام دخترم تازه وارد یکسالگی شده نزدیک دوماهه شروع به راه رفتن کرده موقع راه رفتن پای چپشو گج میذاره آیا نیازه به دکتر برم نشون بدم؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک6ساله ای دارم که علاوه بر آبریزش بینی یکروزی هست که چشمهایش عفونت کرده شما چه تجویز میفرمایید
- بالابردن آنزیم کبد
باسلام هشت ماه پیش برای دخترم آزمایش کلی انجام دادم ک یکی از آنزیم های کبدی بالابود و الان ک دخترم دوسال و نیم سن دارد همان آزمایش راتکرارکردم ک دوباره ۴۲بود.دخترم فوق العاده بی اشتهایی.ایا خطرناک است؟
- حرف زدن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۱۹ماهشه هنوز کلمه نمیگه خیلی باهاش حرف میزنیم بعضی وقت میگه بابا، دد،اااا،ببب، اصلا کلمات و مثل مامان، ممه، اب نمیگه، ۹ماهگی راه رفت خیلی هم شیطونه و باهوش هر چی میگیم بیار میاره اسمارو بلده

