Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام ببخشید دخترم ۱۸ماهشه الان دوماهه سرفه میکنه چند وقت توخواب وبیداری سرفه میکرد ولی الان یک ماه است وقتی از خواب بیدار میشه بیشتر سرفه میکنه وسرفهاش خلط دار هست چکارکنم ...
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- معاینه
سلام اقای دکتر شما چه روزهایی مطب تشریف دارین؟ واینکه اگر مورد اوراژنسی باشه صبح ها هم معاینه میکنید؟اگر بله کجا مراجعه کنیم؟
- دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو
با سلام دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو چقدر است؟
- ادزیر
سلام اقای دکتر مولتی ویتامین ادزیر را یک سی سی به بچه 18 ماهه بدم؟
- سلام آقای دکتر پسر چهار ماهه دارم از اول تولد گوشاش تستش رد شد بعد گقتن عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ دادن سه هفته استفاده کردم دوباره رفتم جواب نگرفتن میگن هم چنان گوشش جرم داره من چیکار کنم
- سلام اقای دکتر شیر خشکی میخام برا دختر هشت ماهه ام الان نان 2بهش میدم اصلا وزن نگرفته و همیشه یبوست داره یه شیر خشک زود هضم میخام که سبک باشه وزن دهیش هم خوب باشه الان شیرش رو عوض کنم مشکلی نداره لطفا یه شیر خوب بهم معرفی کنید از وقتی نان یک و نان دو به میدم همیشه نفخ داره و شکمش بد کار میکنه
سلام و خسته نباشید ،دختر دو سال و شش ماهه ی من روزی یک بار مدفوع خیلی سفتی داره نمیدونم چیکار کنم دو بار در روز شیر میخورن هر دفعه یک لیوان آیا میتونه از شیر باشه ؟
- سرفه
سلام .پسرم شش سالشه .گرفتگی بینی و صدا داره و اینگه هر ۱ ساعت یا ۲ ساعت یکبار ۴ تا سرفه میکنه وشربت های ضد سرفه ی مختلفی بهش دادم ولی خوب نمیشه .لطفاراهنمایی بفرمایید .ممنونم
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- مدفوع
سلام دختر من تا چند هفته پیش خوب مدفوع میکرد ولی الان 3 روزه که نکرده و میگه که ندارم. به نظر خودم میترسه شیاف هم زدیم ولی نکرد لطفا بگید چکار کنم😭
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودک با وزن ۱۷ کیلو ۳/۵ ساله
- سلام آقای دکتر دخترم تصادف کرده دکتر ها میگن قسمت پایینی ریه انگار جمع شده الآنم سفرهای شدید با خلط داره هر کاری می کنم سرفه اش خوب نمیشه چی باید بهش بدم سرفه اش قطع بشه
- یبوست
سلام دختره من مدتیست یبوست دارد ولی دارد خوب میشود اما باد توی دلش میپیچد شبها و باد دلش خوب خارج نمیشود نصف شبها گریپ میجیر میدم بهش چه کار کنم یکسال و پنج ماهش هست الان
- دفع زیاد نوزاد
سلام پسرم من نزدیک سه ساله خیلی دفع داره البته میوه زیاد میخوره خوراکش خوبه وزش ۱۳کیلوست
- عفونت لوزه
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ماهشه شنبه ۴صبح تب داشت بردیمش دکترگفتن لوزش عفونت کرده ازیرومایسن دادن بهش روزانه ۶سی سی گفتن بدیم بهش وواسه تبش شیاف استامینوفن دادن میخاستم ببینم چندروزطول میکشه تبش کمتربشه یه خوب بشه لطفا راهنمایی کنیدواین که روزانه ۶سی سی ازیترومایسن تویه وعده مشکلی ایجادنمیکنه ممنون
- سلام اقای دکتر بچم دوماهشه برای عفونت گوش و تب اموکسی سیس
اموکسی سیلین نوشت دونیم سی سی باید همینقدر بهش بدم یا قطع کنم
- پوشک
سلام آقای دکتر ببخشید چرا صبح که پوشک بچمو عوض میکنم خیلی خیس نیست.
- شربت سرماخوردگی برای نوزاد۶ماهه
نوزاد۶ماهه شربت سرماخوردکی کودکان براش خوبه یااکسپکتورانت ؟چندسی سی وشربت ازیترومایسین برای کوک ۶ساله ونوزاد ۶ماهه طریقه مصرفش چطوره تاچندروزبدیم وچه اندازه؟؟
- بهداشت
سلام، آیا تمامی واکسن بچه رو باید حتمامراکز بهداشت زد؟؟ نميشه برد مطب پزشک زد؟؟ اگر مطب پزشک بزنیم تو کارت بهداشتش مشکلی پیش مياد؟؟ شما انجام ميدين؟؟ قیمت واکسن یک سالگی چ قدره؟؟ ممنون
- شربت پودری زیتروکم همون ازیترومایسین
پسرم۶سالشه و۱۶کیلوه چقدر،درروزبایداین شربتوبدم

