Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت سفیکسیم 100باید چه مقدار به کودک 5ساله با 16کیلو وزن داد
سلام شربت سفیکسیم 100 باید چه مقدار به کودک 5ساله با وزن 16کیلو بدم
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- سرماخوردگی کودکان
با سلام پسرم ۶ سالش هست از حدود یک هفته پیش عطسه وآبریزش بینی داشت ولی تب وبیحالی وبدن درد نداره من سیتیریزن دادم عطسه قطع شده ولی بعضی اوقات آبریزش بینی داره شما چه شربتی رو پیشنهاد میدین در ضمن صداش هم گرفته ممنون از راهنماییتون
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- آزیترومایسین برای وزن ۳۰ کیلو
سلام برای کودک ۷ سال و نیم با وزن ۳۱ کیلو چقدر باید آزیترومایسین داد؟
- کرونا
سلام پسرم ۲۱ ماهشه. امروز سه بار شکمش کار کرد ولی با حجم کم و زیاد هم روان نبود از یک ساعت پیش تب کرده و باز شکمش کار کرد. مدفوعش مخاطی و سبز رنگه ممکنه کرونا باشه؟ در ضمن هیچ کدوم از اعضای خانواده تا الان کرونا نداشتیم
- یبوست
سلام دکتر کودک من در هفته ۱۵ زندگی هست. ۵روز دفع مدفوع نداشته البته دل درد و بیقراری هم نداره آیا مشکلی دارد ؟
- شیر شب
سلام وخسته نباشد مجدد دختر من یکسالو نیم داره شبها چندین بار بیدار میشه گریه میکنه و شیر میخواد تحت هیچ شرایطی نمیتونم شیر شب رو حذف کنم وفقط بخاطر دندوناش نگرانم که پوسیده میشه چکار باید کرد راه حل بدید خیلی ها میکن باید شیر شب روقطع کنی ولی نمیشه بچه نیاز داره جدا از اینکه خوب هم غذا نمیخوره خب گشنه میشه بیدار میشه
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون
- کاغذ خوردن کودک شش ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم شش ماهشه و اندازه ی مستطیل کوچیک از کنار ی کاغذ کادو رو خورده باید چکار کنم ؟
- ترش کردن معده کودک
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک چهار سالشه و از بچگی معده ش ترش میکرد . و خودش میگه آروغ ترش میزنم .یعنی میاد توی گلوش دو هفته پیش دکتر اطفال گفت چون از بچگی درمان نشده تا الان معده ش ترش میکنه و باید براش ترش کردن معده ش درمان رو شروع کنیم براش آدی ژل اس تجویز کرد بعد هر وعده غذا یک قاشق غذا خوری اما حالا نگرانش شدم چون مادامی که دارو میخوره تا دو ساعت خوبه اما اگه رعایت نکنه باز هم ترش میکنه. مثلا اگه غذای آبکی بخوره یا زیاد بخوره یا آب باغذا بخوره معده ش ترش میکنه. به نظرتون ادامه بدم آدی ژل اس رو یا قطع کنم و ببرمش دکتر گوارش .شما دکتر خوب توی کرمانشاه سراغ دارید ؟ اجرتون با سید الشهدا
- ازیترومایسین
..سلام.کودک یک سال و چهار ماه دارم .سرفه داره و صداش درنمیاد چقدر ازیترو مایسین بدم؟
- پاسخ بهاسهال خونی
باسلام:کودک ۱۹ ماهه دارم نزدیک یک ماه است که راه افتاده،ولی هنوز عین قبل که میترسید چاخاهایش را به سمت خارج میگذارد وراه میرود.ایا مشکلی هست یا نه؟
- تیر کشیدن مدام استخوان ها و قلب
سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟
- مصرف شیاف لاکستور 2 گرمی
با سلام پسرم 9 ساله هست تب داشت به جای شیاف استامینوفن از شیاف لاکستور استفاده کردم براشون کمتر از ده دقیقه متوجه شدم فرستادم دفع کرد ولی میگه کمرم و شکمم درد میکنه لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو ۶۲۵ برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- وزن
سلام و خسته نباشید. پسر ۴ ساله با وزن ۱۴.۵ وزن مناسبی دارد؟ یا وزنش کم است؟

