Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان شربت سفیکسیم ۱۰۰برای وزن ۱۱کیل
میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱۱کیلووزن دارد
- نوافن
سلام خداقوت میشه تو دوران شیردهی نوافن خورد؟کودکم۴ماه س
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم رو آورده بودم مطلبتون سرماخورده بود و تب داشت شما دارو دادین آزیترومایسین رو هم نوشتین گفتین اگه حالش بدتر شد اونو شروع کن حالا من شربت سیتریزین و آستامینوفن رو که دادم تبش زود قطع شد خودشم سرحال هست الان یک هفته گذشته مشکل خاصی نداره ولی دماغش همچنان گاهی آبریزش داره و فکر میکنم خلط تو گلوش هست گاهی نمیتونه خوب با بینی نفس بکشه مخصوصا وقتی میخوابه یا داره شیر میخوره دهنش بستست به نظرتون آزیترومایسین رو بدم بهش؟
- مصرف دارو
سلام دکترپسرمن ۱سالو۴ماهشه وشیرخودمومیخوره برای سردردشدیدپیش دکترداخلی رفتم تااومدم دارومونشون دکتربدم رفته بودن ومنشیش گفت تاچندروزدیگه نمیان وروخدادکترنحوه مصرف این داروهادوبرام میگیدوالپرات سدیم۲۰۰میلی گرم وفلوکستین۱۰چه وقت بخورمشون ممنون مشم اجرتون باخدا
- یبوست کودک 3 ساله
سلام دختر من 3 سالشه و متاسفانه حدود دو ماه هست که دچار یبوست شدید شده دکتر بردم پودر پیرولاکس داده و تا حدودی سفتی مدفعوش کم شده ولی رنگ مدفوعش همچنان سیاه هست.
- مای بیبی تاریخ گذشته
سلام خسته نباشید اقای دکتر ما یک مای بیبی خریدیم تاریخ ندارد چطور بفهمیم تاریخ آن گذشته یا هنوز مانده به تاریخش
- شربت آزیترومایسین
سلام
شربت آزیترومایسین 200 را برای 2 ساله چه مقدارباید بدهم؟
با تشکر
- ویتامین
سلام جناب آقای دکتر . وقت شما به خیر. پسرم دو سال دارد و در این دو سال تحت نظر شما بوده و خدا را شاکرم که شما پزشک پسرم هستید. و این باعث افتخار و مایه ی آرامش من هست. آقای دکتر پسرم از دو سالگی به بعد نیازی به مصرف ویتامین یا مکملی ندارد؟ اگر نیاز به مصرف ویتامین هست میشه لطفا معرفی بفرمایید. ترجیحا اگر خارجی باشد بهتر است. اگر هم نیاز نیست که هیچ یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر بزرگوار و دلسوز دعای خیر من و همسرم همیشه با شماست
- استفاده کپسول یاقرص انتی بیوتیک یه جای شربت به کودک زیر شش سال
سلام پسرمن چهار ساله هست مشکل معده داره وقتی مریض میشه شربت انتی بیوتیک بالا میاره واین مسئله باعث تحریک معدش میشه ولی قرص کپسول میخوره میشه بهش قرص انتی بیوتیک داد؟
- توروخدا جوابمو بدین گفتم پسر۷سالم بتامتازون ال ا تزریق کرده- تا دو روز قبل تزریق اسپری بکلومتازون و ایروکاست۵ مصرف میکرد- با امپول که با فاصله دو روزه تجویز کرد تداخل نداشته
خطری براش نداره عوارضی تو بدنش ایجاد نمیکنه؟ میگن سوسپانسیونش وریدی نیس یعنی چه؟ آخه به لگنش تزریق کردن آقای دکتر من مشکل استرس دارم توروخدا جوابمو بدین
- کم وزنی
سلام کودک یک ساله دارم با ۷کیلو وزن و۷۰ سانت قد و۴۶ سانت دور سر بهداشت میگه وزنش کمه چندتا دکتر بردم آزمایش خون و ادرار هم داده نشون داده که کم خونه اهن رو ۲۰ قطره میدم الان چی کار کنم وزن بگیره چه شربت های تقویتی بهش بدم
- سرفه خ
باسلام دخترم ۴سالشه وسرفه خلط دار داره یه هفته است چه دارویی باید بهش بدم
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه مریض شد شربت کو آموکسی کلاو دادم بعد از تموم شدن کو آموکسی کلاو دوباره تب خیلی خفیف و گلواش گاهی خوبه گاهی درد میکنه علت چی هست
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر من دختر ۴ساله دارم دوروزه سرما خورده الان تب لرز شبانه داره استامیوفن هشت ساعته ازیترو ۲۰۰ دوازده ساعته میدم بهش ولی بعد دوروز هنوز تب داره ممنون راهنمایی دارویی ضمنا وزنش ۱۴کیلو لاغراندام..باتشکر
- دلپیچه نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، از زمان تولد مدام در حال زور زدن و پیچیش هستش، بعد هربار شیر خوردن یک یا دوبار دفع دارد، مدفوع شل هستش .شکمش نرم هست و متسع یا پرگاز نیست با این حال برای دفع باد و مدفوع خیلی زور میزنه و گاهی با جیغ و گریه هستش. پروبیوتیک و قطره های ضدنفخ هم موثر نبوده. رژیم غذایی مادر هم اثری نداشته. لطفا راهنمایی بفرمایید.
- خوردن قطره سدیم کلراید
سلام .خسته نباشید پسرم یه سال و نیم هست.رفتم قطره بینی براش بریزم سرش شل شد نصف قطره بینی سدیم کلراید ریخت تو دهنش کار خاصی باید انجام بدم؟ممنون
- سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

