Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب.شیرخشک
- سلام سه دخترهفت ماهه دارم سه روزه سرش،خیلی داغه دست وپاش سرد
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- ملاج شیرخوار
سلام.خسته نباشید..نوزاد 59 روزه دارم که موهاشو که زدم متوجه شدم ملاجش مثل نبض نمیزنه... سوالم اینه آیا باید حتما ملاج نوزاد مانند نبض بزند یا نه؟ دور سر و وزنش مشکلی نداره
- ریفلاکس
سلام خسته نباشیدپسرم شش ماهشه امپرازول۲۰نصف نوشته منظورم قرصشه. پسرم هرکاری میکنم نمیخوره میشه یه دارودیگه جایگزینش کنم که مزش خوب باشه
- مشکل نوزاد
در نوزادان دمای بدن چند باشه تب
- آلرژی و ریفلاکس نوزاد
سلام و وقت بخیر،دختر 85 روزه ای دارم که حدود 4روزه بیحال و خواب آلوده و میل به شیرخوردن نداره .البته حساسیت به پروئین شیر گاو داره و به تازگی شیرخشکشو با نظر پزشک تغییر دادم .خواستم بپرسم علائمش مربوط به عفونت و ویروسه یا ریفلاکسش و آلرژی که داره؟
- خلط پشت حلق نوزاد
سلام ...دخترم ۲ ماه و ۲۰ روز داره الان حدود یک ماهه خلط پشت حلق داره که بعضی وقتا شدید میشه تب و سرفه هم نداره عطسه کم میزنه آبریزش بینی هم کم داره شبا نمیتونه شیر بخوره بینیش کیپ میشه رفلاکس داره یا سرما خورده؟ممنون
- ادامه سوال قبل
راجب شیرخشک رایانه ای پرسیده بودم الان میتونم شیرخشک ابتامیل۲ بدم؟۹ماه داره
- شیر
سلام آقای دکتر دختر بیست روزه ای دارم همش به خودش می پیچد و زور میزند شیر درست نمی خورد دیشب هم خلط بالا آورد خواهشا بگید چکار کنم
- اسهال
باسلام دختر چهارماهه من بعد از پنج روز اسهال دپار اسهال خونی شده البته خون صبحها در اسهالش مشاهده میشه بعد از ظهر و شب بدون خون هست مشکل از کجاست ایا احتمال داره روده اش زخمی شده و درمانش چیه
- دور سر نوزاد
پسر من۵ ماهه هست دور سرش ۴۴ نیم است هنگام ۳۷ بود الان چطوره
- سرلاک
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من نوزادم ۴ماهشه بخاطر رفلاکس دکتر گفت غذا رو براش شروع کنم من اشتباه کردم وسرلاک دادم یه قاشق چای خوری ولی برا بچم سنگین بود همش گریه میکنه چیکارکنم
- اسهال واستفراق
سلام پسرم ۱۱ ماهشه اسهال و استفراغ شدید داره ی راهنمایی بکنید و ۱۰ کیلوهه
- قدووزن
سلام اقای دکترمن پسرم ۴ماهشه۲۰بردم مرکزبهداشت بهم گفتن قدودورسرش خوبه ولی وزنش نیم کیلوکمه۶کیلوبودشیرمادرهم میخوره وزن تولدش۲/۷۰۰بودچیکارکنم بنظرتون
- سوجذب
باسلام نوزاد۷ماه باوزن ۵۷۰۰دارم باوزن تولد۲۶۰۰زیرنظردکترتشخیص داده شد مشکل سوجذب داره ومدفوع چرب رنج ازمایش عدد۱۰نشون داد.دکار کپسول کرون داد ک قبل هروعده شیر۳۰گرون بدم الان بعد۲ماه ازمایش مدفوع دادبازعدد ۱۰ واصلا وزن اضاف نکرده باتوجه ب شروع غذای کمکی. خواهشا کمکم کتیدمشکلش چیه بایدچ کنم؟
- چرا ناف ۱ ماه ام ترشح دارد
- کج گذاشتن پا
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم. دستشو بگیریم تا تا میکنه. مبل و اشیا رو میگیره بلند میشه. موقع راه رفتن پای راستش رو یکم رو به بیرون میذاره. چون هنوز خوب راه رفتن رو یاد نگرفته اونطوره یا مشکل داره؟ باید ببرم ارتوپد؟ نگرانم
- کولیک و رفلاکس
سلام پسرم دوماه ونیمشه.کولیک شدید و رفلاکس پنهان داره.اینفاکول گریپ میکسچر گل گدیپ کولیکز سگانوز استفاده کرد خوب نشد.اخرین بار روتفلور و پودر امپرازول را برای دو هفته استفاده کرد طبق تجویز پزشک.بهتر شد بعد از چند وقت دوباره شروع شده.دائم بیقرار و شیر میاد داخل دهانش و میره پایین.در خواب تقلی میکنه.کولیکشم از یه طرف.شیرحشک سیمیلاک کامفورت میخوره.لطفا راهنمایی کنید چکار کنم؟
- شیر نخوردن
نوزاد پسر۶ ماهو نیم اصلا در صورت بیداری شیر نمیخوره از همون نوزادی خوب شیر نمیخورد ولی الان اصلا وقتی بیداره شیر نمیخوره دهنشو سفت میکنه توی خواب میخوره ولی مشکل اینه که صبحا از ساعت ۸ صبح که تا ۱۲ بیداره هبچی نمیخوره حالش بد نمیشه چیکار باید کرد؟

