Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اطفال
سلام من دختری 3 ساله دارم که درشکم من به متادون اعتیادپیداکردچون من متادون مصرف میکنم والان یک ماه است که به زور وباقرص فنوباربیتال15 ازشیرگرفتم ولی الان نه راه میرودونه وزنش اضافه میشود چون خیلی وزنش کم والان 8کیلو است ومیخاییم ببریم کاردرمانی چکاربایدانجام بدیم
- کشیدن دست به دماغ وسر
سلام آقای دکترشرمنده پسرم دوماه بعدسه سالشوتموم میکنه نزدیک یه ماه دستشوبه دماغ وسرش میکشه چشاشم زودزودمیزنه وقتی دستشومیگیرم که به دماغ یاسرش نکشه بازورسریادماغشوبه یه جایی میماله انگارمیخاره
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر۹ماهم شبها یک ساعت گریه میکنه تابخوابه دارویی معرفی کنید لطفا تا کمتربی قراری کنه.
- سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۶ماهشه سرفه میکنه میشه راهنماییم کنین
- سرما خوردگی
با عرض سلام خدمت آقای دکتر من دختر هفت ماه و نیمه ای دارم که الان دو روز است از آبریزش بینی شدید رنج میبرد حتی تنفس عادی هم دچار مشکل شده امروز صبح گوشه چشمش هم چرک کرده و تب خفیفی دارد تو رو به خدا کمکم کنید بچه ام خیلی بی قرار است امیدم اول به خدا بعد به شماست
- دخترم 6سالشه پیشونیش درد میکنه البته دوروز پیش حمام بردم وهوا سرد بود بیرون برا خرید رفتیم شاید سینوزیت باشه یا اینکه برا است سه چون تقریبا دو یا سه هفته پیش ریسپریدون به نسخه دکترش میدادم که دوره اش تموم شددیروز میگفت حالم بده ولی امروز اول گفت حالم بده ولی از غروب میگه سرم درد میکنه البته دوستش که دو روز پیش آمده بود آبریزش داشت ومامان گفت که سرما خوردست
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون
- وزن
سلام خسته نباشیدکدوک من یک سال و۲ماه هست ۱۲ماهگی درمانگاه بردم۷کیلوپنصدبودالان نبردم برای وزن همه بهم میگم وزن دخترم کمه به نظرتون وزنش کمه بایدبه غذاهایی بدم شیرخشک هم نمیدم وزن اگه کمه بالابره ممنون میشم راهنمایی ام کنین
- در مورددفاویسم مصرف شیرلفزا اشکال نداره؟
- سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
- خس خس سینه
با سلام دخترم ۶ سالشه دو هفته ی سرفه داره از دیروز خس خس سینه شدید پیدا کرده آبریزش بینی هم داره هیچ علائم دیگه ای نداره خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟
- برفک زبان نوزاد 5ماهه
باسلام پس از 5ماه فهمیدم نوزادم به دلیل برفک زبان ودهان شیر نمیخوره کلا هم شیرخشکی هست سرلاک هم نمیخوره فکرکنم به خاطر دهانش من چیکار کنم؟مرسی
- کودک ۱۴ ماهه
سلام و خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پس از دوبار تشنج و بستری در بیمارستان مرخص و دو داروی کلونازپام و لوینتکس داده شده است پس از مصرف کودک بی قرار و دارای درد شکم است آیا دلیل درد دارو ها است و میشود داروی های دیگری جایگزین کرد ؟ در کل مشکل چگونه حل شود؟ ممنون
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
سلام دکتر پسرم تب داره و گلودرد گوشش درد میکنه دکتر سفکسیم داده دوز مصرفش رو نمیدونم هفت سالشه و۲۶کیلو ممنون میشم راهنمایی کنید
- گرمی بعدازتب
سلام خسته نباشید پسرم 7 ماهشه سرماخورد دکتربردم آمپول ودارودادن خوب شدبعدش تا چندروزتب داشت دیروزتبش قطع شدالان صورتش وروی سینش وپشت گردنش دونه قرمززده چکارکنم؟بی قراره گریه میکنه شیرم میخاد بخوره به زور اشتهام نداره
- شیرخشک
سلام دخترم موقع تولد ۲۵۵۰ وزنش بود الان سه ماه و پنج روزه ۵ کیلوشده شیرخشک گیگوز میدادم اسهال میشه میتونم عوض کنم اپتامیل بدم؟
- اب نجوشیده
نوزاد ۵۷ روزه دارم. اشتباها شیر خشک با اب نجوشیده ۲۰میلی لیتر بهش دادم و بعد ک فهمیدن دیگ ندادم. برای یکبار اشتباها مشکلی پیش میاد؟ چه مشکل احتمال داره ایحاد بشه؟ لازم هست ببرمش دکتر؟ اگر ممکنه ب منم جواب بدین
- ادزیر
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه بهداشت قطره اهن واد داده بود قطره آهنو نمیتونست بخوره. من قطره ادزیر از داروخانه گرفتم چند قطره بهش بدم؟ قطره اد هم بدم یا فقط قطره ادزیر کافیه؟ بیشتر شیر خشک میخوره یکی دوبار هم شیر خودم ممنون از اینکه وقت میزارید وپاسخ میدهید.
- شربت اندامین
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه مونده ۲ سالش کامل بشه استفراغ داشت بردم دکتر بهش شربت اندامین وایبوپروفن و پودر پدی لاکت دادن حالا با این داروها استفراغش بند اومده ولی شکمش بشدت کار میکنه مخصوصا بعد خوردن شربت اندامین باید چیکار کنم؟
- علت شب نخوابیدن پسرم
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ماهه هست این چند شب هست که فقط ده دقیقه میخوابه وبعدنزدیک دوساعت بیدار میمونه ایا راهکاری هست خوابش مثل قبل تنظیم کنم

