Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض قرص دگزامتازون
نوزاد2ماه ونیمه دارم سرفه وخس خس آبریزش بینی داره دکتربراش قرص دگزامتازون نوشته ایاعوارضی داره نوزادم پسرهست
- رشد نوزاد
با سلام و احترام پسر من ۳ ماه و هفت روزشه وزن تولدش 3450 گرم بود و الان 5850 گرم ایا وزنش طبیعی هست یا خیر؟ و اینکه قریب به یکماهه به زور و زحمت یه ذره شیر مادر رو با نق میخوره و خوابشم بشدت سبک. لطفا راهنمایی بفرمایید. وضمنا دو روزی یه ذره شیر خشک گیکوز هم میخوره
- سلام پسرم ۲۳روزشه همش خودشو کش میده وزورمیزنه بعضی وقتاهم شیربالامیاره بعدصورتشم جوشهای ریزسرسفیدزده آيا راهکاری دارید
- شربت دیفن هیدرامین
- پسر من سه ماهه بود دکتر واسش شربت دیفن هیدرامین رو نوشت چون شبا نمیخوابید الان حدود ۲۱ روزه که استفاده میکردم ۳٬۵ سی سی ولی الانفهمیدم تو یادگیریش اثر داره نباید استفاده کرد ایا این ۲۱ روز هم اثر بدیرو مغزش میزاره ؟
- قطره آد توت فرنگی
آیا قطره آد با طعم توت فرنگی برای نوزاد مناسب هست وایجاد آلرژی نمی کند با تشکر
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر ،پسر من 4ماهشه شیرخشک ببلاگ ای آر با گیگوز بهش میدادم یه چند روز گیگوز گیر نیومد بیومیل دادم اسهال کرد باز گیگوز که گیر اومد گیگوز و ببلاگ ای آر بهش دادم ولی اسهالش اصلأ بند نمیاد چیکار کنم ؟
- شربت چرک خشکن
سلام وقت بخیر پسرم دوماه و۲۰ روزشه بخاطر عفونت گلووکیپیه گوش داشت دکتر بهش کوآموکسی کلاو۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی داده وزنشم ۷ کیلوس حالا از لحظه ای که دادم اسهال داره وسوخته باید چکار کنم ممنونم
- تب
سلام پسرم 3ماهشه تبش پایین نمیاد باقطره استامینوفن میشه از شیاف دیکلوفناک 50استفاده کنم
- یبوست
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دخترم 50روزشه اولا خوب بود ولی الان ده روزه اصلا مدفوع نکرده پماد به مقعد مالیدم دکتر گفته چند نوع شربتم دادم ولی خوب نشده چیکارکنم آیا سونوگرافی لازمه انجام بدم یا کار دیگه ایی بکنم
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- استفاده از حنا برای مادران شیرده با فرزند فاویسمی
سلام
استفاده از حنا برای مادران شیرده که فرزندشان فاویسمی هستش اشکال دارد یا نه؟
- عرق سوز شدن
سلام نوزاد من ۷ ماهه است از چند روز پیش زیر گردن و سینه اش عرق سوز شد بعدش هم کم کم زیر پوشکش قرمز شده و عرق سوز یه کم هم دون دون ها عرق سوز به صورت پخش ولی کم در کمرش هستش چند روز که گرم بود اینطوری شده کالاندولا زدم کم شد حالا هم یه کرم زینک اکسید گرفتم ممکنه چون دختر ۲ سال و نیمه هم زیر چونه اش و گردنش عرق سوز شده ولی زیر پوشک پسرم خیلی بد جوریه غذا کمکی هم بهش دادم و چند روز صبر کردم آلرژی نداشته باشه از وقتی که مولتی ویتامین رو شروع کردم اینطوری شده
- لرزش
سلام نوزاد سه ونیم ماهه، چند بار دچار لرزش سر و دستان شده، البته حالت هاش در مدت لرزش طبیعی هستش، سه حالت هیجان زده شدید داره تو آون زمان چه باید کرد؟
- سلام نوزاد دوماهه همراه سرفه و استفراغ
سلام دکتر جان نوزاد دو ماهه استفراغ همراه با سرفه وعطسه دکتر کودکان اموکسیسیلین نوشته ۴ سی سی هر هشت ساعت وزنشم ۵۸۰۰ هستش اموکسیسیلین ۱۲۵ هستش
- نفخ
سلام اقای دکتر دخترم شش ماهشه نفخ داره خیلی بی قراری میکنه یه دفعه تب کرد و اسهال شد امکانش هست از نفخ باشه؟ برا نفخ چه دارویی بدم بهش؟ ممنون
- آلرژی
سلام .خسته نباشید .پسر ۱۸ ماهه دارم که دو روز است که نوک انگشتان دستش برآمدگی های کوچک و متعددی از زیر پوست دیده میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که دلیل این چیست و آیا کمبود ویتامین دارد یا آلرژی یا ویروس و .... ؟ ممنون
- تست غربالگری نوزاد
با سلام و احترام نوزاد ما روز 4 ام هست. امروز تست غربالگری انجام دادیم . نتایج تست به شرح زیر بوده : t4: 21.55 t3:1.87 tsh:7.15 شاخص t4 بالا است . با توجه به سایر شاخص ها آیا می توان گفت نوزاد ما پرکاری تیروئید داره؟ ممنون میشم توضیح بفرمایید.
- شير مادر
سلام و خسته نباشيد و ممنون بابت پاسخ دهي به موقع شما. آقاي دكتر دخترم شير خودمو ميخوره شبا ٥يا ٦ ساعت شير نمخوره مجبورم بدوشم با قاشق ميخوره سوالم اينه آيا شير مادر تا سه ماه تو فريزر ميمونه ميترسم از اينكه يخ بزنه بعد گرم بشه و دخترم مريض شه
- دفع مدفوع نوزاد
نوزادم وارد ۴ ماهگی شده همیشه شکمش بعد از ۴ روز کار میکند اما این سری یه هفته هست کار نکرده آیا طبیعی است؟
- نیش پشه
سلام. دست و صورت پسرمو پشه نیش زده. به اندازه ی یه نخود قرمز شده. پماد چی میتونم بزنم؟

